Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja äiti x4:siis ihan oikeasti aikuinen on AINA vastuussa, ei kai ne pedofiilit 10-vuotiailta sitä ikää kysele? Lapsi on helppo saada tuntemaan olevansa vastuussa, luulemaan että vietteli aikuisen tms.
13-vuotias on lapsi, täysi LAPSI, ja te joiden mielstä tuo on hyväksyttävää kannatatte ( ja mahdollistatte) lasten hyväksikäyttöä.
Ja mitä tehdä jos se lapsi valehtelee ikänsä ja on halukas harrastamaan seksiä?
No, jos on pakko seksiä jonkun tuntemattoman kanssa kotibileissä harrastaa niin voisi ensin jututtaa edes vähän sitä ihmistä, siitä melko usein jo ikä selviää. Ja vaikka lisäksi kysyä ne henkkarit. B) Baari on hiukan eri asia kuin kotibileet. Baarissa nyt voikin olettaa kaikkien olevan täysi-ikäisiä, vaikka sielläkin niitä alaikäisiäkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei sekään kyllä reilua ole, että miehet voivat käyttää tekosyynä sitä, että eivät tienneet tytön ikää. Joku saattaa "uskoa" jonkun tytön olevan 18v, koska oikeastaan _haluaa_ uskoa niin.
Alkuperäinen kirjoittaja ooo:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei sekään kyllä reilua ole, että miehet voivat käyttää tekosyynä sitä, että eivät tienneet tytön ikää. Joku saattaa "uskoa" jonkun tytön olevan 18v, koska oikeastaan _haluaa_ uskoa niin.
No uskoihan ne poliisitkin... Haluskohan nekin panna sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Tässä esim. yksi 13v tyttö, joka menisi mun silmissä täysi-ikäisestä.
Ja toinen: http://irc-galleria.net/user/alfrida/picture/106019990
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Näin se Suomen oikeusjärjestelmä toimii valitettavasti!Mää olin 13v kun multa raiskattiin mun neitsyys ja kolmekymppinen kun mut raiskas eräs....hmmm...tyyppi...kummastakaan en nostanu juttua,kun jo pikkumukulana käsitin miten oikeus toimii(mua käytettiin hyväks lapsena ja yritin hakea apua vaan en sitä saanu nk.viranomasilta)
Tyyppi joka raiskas multa neitsyyden oli yli 20v,mää vietin synttäreitä kavereitten kanssa ja sammuin ja tää tyyppi noukki mut autoonsa ja..........................mitäköhän mun 13v aivoilla olis pitäny tehdä?mennä kertomaan vanhemmille?jotka käytti mua hyväkseen?Kuka mua olis uskonu??ei kukaan!!!ja sillon pitää pitää mölyt mahassa ja kärsiä seuraukset hiljaa...koska kukaan ei oikeesti auta!Tässä maailmassa!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Näin se Suomen oikeusjärjestelmä toimii valitettavasti!Mää olin 13v kun multa raiskattiin mun neitsyys ja kolmekymppinen kun mut raiskas eräs....hmmm...tyyppi...kummastakaan en nostanu juttua,kun jo pikkumukulana käsitin miten oikeus toimii(mua käytettiin hyväks lapsena ja yritin hakea apua vaan en sitä saanu nk.viranomasilta)
Tyyppi joka raiskas multa neitsyyden oli yli 20v,mää vietin synttäreitä kavereitten kanssa ja sammuin ja tää tyyppi noukki mut autoonsa ja..........................mitäköhän mun 13v aivoilla olis pitäny tehdä?mennä kertomaan vanhemmille?jotka käytti mua hyväkseen?Kuka mua olis uskonu??ei kukaan!!!ja sillon pitää pitää mölyt mahassa ja kärsiä seuraukset hiljaa...koska kukaan ei oikeesti auta!Tässä maailmassa!
:hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mielikki: Olen 89-syntynyt.Olen palstaillut jo 4 vuotta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Näin se Suomen oikeusjärjestelmä toimii valitettavasti!Mää olin 13v kun multa raiskattiin mun neitsyys ja kolmekymppinen kun mut raiskas eräs....hmmm...tyyppi...kummastakaan en nostanu juttua,kun jo pikkumukulana käsitin miten oikeus toimii(mua käytettiin hyväks lapsena ja yritin hakea apua vaan en sitä saanu nk.viranomasilta)
Alkuperäinen kirjoittaja Nii-in:Kyllä munkin mielestä tässä tapauksessa tulos oli oikea. Týttö valehdellut ikänsä ja oli selvästi ikäistään vanhemman oloinen. Ja kundikin oli vasta 18 v.
Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis täälläkin:Pitäisikö näiden neropattien mielestä siis 18-vuotiaiden olla vapautettuja rikosoikeudellisesta vastuusta koska he, raukat parat, ovat niin nuoria? Ei oikeastaan edes mitään aikuisia. :saint: Ja mitä jos tämä 18-vuotias olisikin 50-vuotias mies? Olisiko se edelleen OK ettei saanut tuomiota? Koska tyttö kerran valehteli ikänsä? Silloinhan on ihan OK panna ihan minkä vaan ikäistä jos tyttö on kyllin tyhmä valehdellakseen. Vai?
Niin kiehtovia kuin nuo kotibilekommentit olivatkin, ja kepeydessään huvittavia, voisivatko esim. Åbo, SisarpuoliQ ja Scarletti kommentoida tätä ylläolevaa tekstiäni?
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:=)
Mää tosin juttelen hänenkin kanssaan kaikista kipeistä asioista...jossei muuta multa ole periny niin ymmärtäväisyyden..! =)
Miten niin? Tarkoitat ehkä että ei ole aikuinen sanan kansantajuisessa merkityksessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:18-vuotias ei ole välttämättä aikuinen sanan lainmukaisessa merkityksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:jos 50v äijä menee teinien kotibileisiin, niin mä pidän jo sitä vähän outona...kyllä 18v on rikosoikeudellisesti vastuussa, onhan 15vuotiaatkin, mutta kyllä musta tässä toimii vapauttavana seikkana tytön ilmeinen vanhempi ulkonäkö ( uskon poliisien olevan verrattain hyviä iän arvioimisessa ) ja se, että tyttö tosiaan valehteli sen ikänsä. ja edelleen, 18v on aikuinen kyllä, mutta ei viiskymppinen sentään. olet itsekkin varmaan ollut 18vuotiaana ajattelemattomampi ja sinisilmäisempi kuin vaikkapa 28vuotiaana? tietenkin me voitas tehdä joku lakialoite, että aina nuorten kanssa tekemisissä ollessa pitäisi paperit kysyä ennen sänkyyn menoa, mutta kuka sitä käytännössä valvoo? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Nii-in:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Näin se Suomen oikeusjärjestelmä toimii valitettavasti!Mää olin 13v kun multa raiskattiin mun neitsyys ja kolmekymppinen kun mut raiskas eräs....hmmm...tyyppi...kummastakaan en nostanu juttua,kun jo pikkumukulana käsitin miten oikeus toimii(mua käytettiin hyväks lapsena ja yritin hakea apua vaan en sitä saanu nk.viranomasilta)
Täähän on ihan eri tapaus... Kuljitko sä bileissä ja baareissa väittämässä itseäsi täysikäiseksi ja suostumalla seksiin miesten/poikien kanssa?
Oikeesti, en sano etteikö olisi ällöä ja kyseenalaista miehiltä harrastaa seksiä nuorempien naisten kanssa, mutta jos tyttö väittää olevansa täysi-ikäinen, on paikassa jossa mies voi olettaa että on lähinnä oman ikäryhmän/täysi-ikäisiä ihmisiä ja suostuu seksiin, niin eihän vastuu nyt sillä miehellä kokonaan voi olla?! Kyllä siinä pitää tytön vanhempien vähän miettiä miten on valvonut ja kasvattanut omaa lastaan ja sen teininkin myös miettiä että onko oikein huijata toisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:=)
Mää tosin juttelen hänenkin kanssaan kaikista kipeistä asioista...jossei muuta multa ole periny niin ymmärtäväisyyden..! =)
käytätkö sä lastasi olkapäänä ja terapeuttina![]()
:hug: Voit mahdollisesti edelleen tehdä rikosilmoituksen halutessasi (muistaakseni ko. rikokset vanhenee 10 vuotta täysi-ikäistymisen jälkeen). www.tukinainen.fiAlkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Näin se Suomen oikeusjärjestelmä toimii valitettavasti!Mää olin 13v kun multa raiskattiin mun neitsyys ja kolmekymppinen kun mut raiskas eräs....hmmm...tyyppi...kummastakaan en nostanu juttua,kun jo pikkumukulana käsitin miten oikeus toimii(mua käytettiin hyväks lapsena ja yritin hakea apua vaan en sitä saanu nk.viranomasilta)
Alkuperäinen kirjoittaja v::hug: Voit mahdollisesti edelleen tehdä rikosilmoituksen halutessasi (muistaakseni ko. rikokset vanhenee 10 vuotta täysi-ikäistymisen jälkeen). www.tukinainen.fiAlkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Näin se Suomen oikeusjärjestelmä toimii valitettavasti!Mää olin 13v kun multa raiskattiin mun neitsyys ja kolmekymppinen kun mut raiskas eräs....hmmm...tyyppi...kummastakaan en nostanu juttua,kun jo pikkumukulana käsitin miten oikeus toimii(mua käytettiin hyväks lapsena ja yritin hakea apua vaan en sitä saanu nk.viranomasilta)
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Jaahasvainiin!Kyllä määkin huijasin ikääni ja väärensin papereita...mutten mää kelleen tyrkyttäny itteeni ja vaikka niin olisin tehnykkin niin tekeekö se ko.toimenpiteestä erilaisen?Entäs kun olin 30v ja mut raiskattiin??Tekeekö tuo IKÄ asiasta erilaisen?Samanlaiselta paskalta alistamiselta se tuntuu!!!
Ja miten tytön vanhemmat tähän liittyy?Ei esim.mua kasvattanu kukaan(paitti isoisä ensimmäiset 5v)mää olin ihan omillani ja jos olisin 13v:nä jutun nostanu niin olis tullu ilmi nää perheensisäiset konfliktit,kuten asianajaja kivasti totesi...joten mää sain kärsiä...
Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:jos 50v äijä menee teinien kotibileisiin, niin mä pidän jo sitä vähän outona...kyllä 18v on rikosoikeudellisesti vastuussa, onhan 15vuotiaatkin, mutta kyllä musta tässä toimii vapauttavana seikkana tytön ilmeinen vanhempi ulkonäkö ( uskon poliisien olevan verrattain hyviä iän arvioimisessa ) ja se, että tyttö tosiaan valehteli sen ikänsä. ja edelleen, 18v on aikuinen kyllä, mutta ei viiskymppinen sentään. olet itsekkin varmaan ollut 18vuotiaana ajattelemattomampi ja sinisilmäisempi kuin vaikkapa 28vuotiaana? tietenkin me voitas tehdä joku lakialoite, että aina nuorten kanssa tekemisissä ollessa pitäisi paperit kysyä ennen sänkyyn menoa, mutta kuka sitä käytännössä valvoo? :snotty:
Mun mielestä aikuisen, 18-vuotiaan pikkutyttöjen kotibileissä hilluminen on ihan yhtä kummallista kuin 50-vuotiaan. Saako sinusta sitten 18 vuotias vaikka ryöstää mummon kadulla, ja sanotaan sitten vaan, että ei hän sentään 50-vuotinen ole, on niin ajattelematon ja sinisilmäinen että tällaisen käytöksen voi sallia? Missä logiikka, hyvät mammat?