S
sosetta??
Vieras
heips, meillä 3 kk ikänen poika ja rinnalla jatkuvasti, syö 1,5 h välein tissiä.korviketta ei huoli lisäksi pullosta. Alotin antamaan soseita lusikallisen maistiaiseks ja nyt muutaman lusikallisen päivässä. mitä sosetta kannattaisi näin alkuun antaa? suositushan olisi 4 kk ikä mutta annan jotain maistiaisia lisänä jo nyt! kertokaa kokemuksia lisäruuista ja soseista vauvoillenne=)