P
Pakko
Vieras
Pakkohan tähän on kertoa oma kokemuksena: meillä poika on täysimetyksellä. Ikää 5,5kk. Minä ajattelin, että kun ei ole mikään tarvis antaa niitä soseita aikaisemmin, niin miksi niitä sitten antaisin. Imettäminen on sujunut hyvin (alussa erittäin paljon tissillä, mutta pikku hiljaa oppinut nopeammaksi) ja maitoa riittää. Eihän poika niitä kaipaa, kun ei ole ennen saanut. Onneksi en aloittanut. Pojalla on voimakkaita ruoka-aineallergioita. Nyt aloittelemme kiinteitä rauhalliseen tahtiin ehkä ensi viikosta alkaen ihotautilääkärin ohjeiden kanssa. Minulle on aivan sama mihin aikaan muut aloittavat soseiden antamisen. Minusta ei ole mukavaa, että tuomitaan niitä jotka eivät tee juuri samoin kuin muut. Kukin tavallaan. pitäisikö minun nyt tuntea syyllisyyttä siitä, että olen täysimettänyt poikaani tähän asti. Jos sitä mieltä ollaan, niin ehkä minun pitäisi alkaa syyllistää niitä jotka antavat soseita aikaisemmin? Suoraan sanottuna, ei kiinnosta. Kukin tavallaan.