Hei! Meidän typy oli ensimmäiset pari viikkoa sellainen, että vain söi ja nukkui... Sitten alkoi tahti muuttua, ja nykyään saan hänet koko päivän aikana (siis aamu 11- ilta 11) ehkä nukkumaan pari 15 min pätkää! Olen ihan kauhuissani tuosta! Vauva kyllä on väsynyt, ja sitten ei tiedä mitä tekisi, söisikö tissiä vai huutaisiko...eli hän on aika sekaisin, ja yleensä se menee sitten huudoksi...johon hän lopulta nukahtaa, mutta jo vartin päästä herää itkien... ilmavaivoja on ja sitä iltaitkemistä, illalla poraa 2 tuntia ennen kuin nukkuu... en tiedä valvottaako mahakivut sitten päivälläkin. Mutta ei varmaan ole hyväksi että näin pieni ei päivisin nuku... tuttavan vauva, hieman vanhempi, vetää parit liki kolmen tunnin ja yhdet vajaan tunnin päikkärit! Se kuulostaa ihan autuaalliselta! Minä en edes suihkuun pääse ilman että otan vauvan sitteriin katsomaan ja kokoajan puhelen hänelle, ellen nouse aamukahdeksalta ennen kuin vauva herää. Vauvan ensimmäinen unipätkä yöllä on n. 5 tuntia, loput sitten tunnin-kahden pituisia... Olen kokeillut vauvalle tuttelia, jos oma maitoni ei tekisikään häntä tyytyväiseksi, mutta tuttelin jälkeen kitisee vielä enemmän ja yhtä pian taas haluaa syödä uudelleen, kuin tissinkin jälkeen. Minun päiväni ovat sitä että tuli #&%?$!* alla koetan tehdä kotihommat, saada jossain välissä itsenikin kuntoon, imetän jatkuvasti ja välillä koetan epätoivoisesti saada vauvan nukahtamaan, mutta luovutan sitten kun olen vaikka liki tunnin sängyssä hänelle hyräillyt ja tuudittanut ja vauva vaan huitoo ja potkii ja vehtaa... ja nämä ongelmat vain pahenevat mitä isommaksi vauva tulee, vaikka eikö koliikinkin pitäisi ruveta aikaa myöten helpottamaan? Tätä on nyt vähän hankala lukea kun ei tullut kappalejakojakaan, mutta kirjoittaminen on vähän hankalaa kun on vauva sylissä...