?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No vittu! Mä otan sen tenavan hoitoon! Huutakoon niin paljon kun sielu sietää, huutakoon vaikka keuhkonsa ulos, mutta mä kyllä hoidan omankin lapseni aamupesut yms.
Täytyy nyt sitten saakeli ottaa, etten vaan ole huono ystävä, tai etten vaan ole paska ihminen, vaikka koenkin, että en pärjäisi. No, palstamammojen diagnoosi: Olet tyhmä, jos et auta...
Olet todella tyhmä kun et uskalla sanoa ääneen edes omaa mielipidettäs
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No vittu! Mä otan sen tenavan hoitoon! Huutakoon niin paljon kun sielu sietää, huutakoon vaikka keuhkonsa ulos, mutta mä kyllä hoidan omankin lapseni aamupesut yms.
Täytyy nyt sitten saakeli ottaa, etten vaan ole huono ystävä, tai etten vaan ole paska ihminen, vaikka koenkin, että en pärjäisi. No, palstamammojen diagnoosi: Olet tyhmä, jos et auta...
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ootko varma että osaat hoitaa omaakaan lastas?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No vittu! Mä otan sen tenavan hoitoon! Huutakoon niin paljon kun sielu sietää, huutakoon vaikka keuhkonsa ulos, mutta mä kyllä hoidan omankin lapseni aamupesut yms.
Uskomaton marttyyri ap!!! Jos olet niin tyhmä, ettet saa suutas auki, niin kärsi
Ai nyt mä oonki tyhmä, jos otan, enkä sano suoraan. Koittakaas palstamammat, täydelliset porvoolaiset päättää joJa ikää on ihan riittämiin! Se ei mielestäni vaikuta tähän mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:mielenkiintoista, ettette luottais ystävään et pärjäis oman lapsenne kanssa.. ettette hotaisi ystävänne lasta muuta kuin PAKOLLISESSA hätätilanteessa!!
mul jäi suu auki.. itse en ole montaa kertaa lapsiani vieny hoitoon, mutta kyl mä mielelläni otan muiden lapsia hoitoon jos vain se on mahollistsa. Ihan mielelläni, nimittäin samalla omat lapseniki saa seuraa
Hm. Viittasitko minun kun sanoin että hoitaisin vain hätätilanteessa. Ennen hoidin muiden lapsia aina kun pyydettiin, vaikka työmäärä tietysti moninkertaistuu, juuri siksi että lapset nykyään ovat tällaisia maailman napoja, kuten ap:n ja hänen lapsensa. Eli kaikki pitää mennä juuri oman lapsen pillin mukaan ja sama vieläsitten kun lapset isompia. Päiväkodille sanellaan tarkat ohjeet mitä meidän tenava saa tehdä jne.
Huomasin sen, että kun kerran lupaa, niitä pyyntöjä tulee koko ajan useammin ja useammni ja jos kerran sitten kyllästyt, oletkin paska tyyppi ja itsekäs eli se on helpompi tehdä ne rajat heti. Eli jos nyt olisin uudestaan samassa tilnateessa enn enää hoitaisi kuin hädässä, koska todellakin toiset alkavat esittää pyyntöjä koko ajan jos kerran lupaudut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:Naurettavaa avuttomuutta![]()
Ei koe pärjäävänsä kahden lapsen kanssa kahta tuntia eikä edes osaa sanoa EI.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:Naurettavaa avuttomuutta![]()
et sä kyllä enään tiiä itekkään mitä kirjoitat!Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ei oo totta! Mä en tarkota, että teidän pitäs mua miellyttääkseen olla sitä mieltä, että "älä ota, ei tarvitse jos et pärjää" "Eihän sitä nyt tuota aikaa pärjää" jne. Jokaisella kun on omat taidot ja jaksaminen. Mä en oikeen ymmärrä, että täällä tullaan haukkumaan huonoksi äidiksi, huonoksi ystäväksi ja huonoksi ihmiseksi, jos en suostu ILOMIELIN siihen, että hoitaisin kaverin vauvaa, juuri siihen aikaan, kun meilläkin on aamutoimet yms.
Enhän missään vaiheessa ole sanonut, että en ota vauvaa hoitoon, vaan olen vain miettinyt, että miten pärjäisin, kun uloskaan ei saa mennä.
Ja sitten, kun ilmoitan, että otan sen lapsen hoitoon, niin sittenkin olen tyhmä, kun en osaa sanoa mielipidettäni, ja olen tyhmä kun otan. Koittakaa nyt hyvät ihmiset itsekin katsoa, mitä kirjotatte. Minä saatoin tehdä itsestäni pellen, mutta niin kyllä teitte tekin! Mutta sehän ei ole uutta, että meno täällä on tällaista vittuilua ja huutelua koko ajan. Se on niin hyvä purkaa ne arjen kurjuudet tänne tuntemattomille. Toivottavasti teilläkin on parempi viikko ensi viikolla*halaus*
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:Naurettavaa avuttomuutta![]()
Niin, sepä se oli tässä se jutun pointti. Että ottaako lapsi hoitoon, vai suututtaako ystävä, ja sanoa ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikähän mahtaa olla niin ihmeellinen meno,ettei äiti voi ottaa lastansa mukaan? Kun oma lapseni oli noin pieni otin lapsen mukaan joka paikkaan, tosin oli pakko koska ei ollut hoitajia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikähän mahtaa olla niin ihmeellinen meno,ettei äiti voi ottaa lastansa mukaan? Kun oma lapseni oli noin pieni otin lapsen mukaan joka paikkaan, tosin oli pakko koska ei ollut hoitajia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis kaiken takana on aamutoimet? Sitä en tajua, tuot ne joka viestissä esiin? Oletko kaikessa rutiinien orja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ei oo totta! Mä en tarkota, että teidän pitäs mua miellyttääkseen olla sitä mieltä, että "älä ota, ei tarvitse jos et pärjää" "Eihän sitä nyt tuota aikaa pärjää" jne. Jokaisella kun on omat taidot ja jaksaminen. Mä en oikeen ymmärrä, että täällä tullaan haukkumaan huonoksi äidiksi, huonoksi ystäväksi ja huonoksi ihmiseksi, jos en suostu ILOMIELIN siihen, että hoitaisin kaverin vauvaa, juuri siihen aikaan, kun meilläkin on aamutoimet yms.
Enhän missään vaiheessa ole sanonut, että en ota vauvaa hoitoon, vaan olen vain miettinyt, että miten pärjäisin, kun uloskaan ei saa mennä.
Ja sitten, kun ilmoitan, että otan sen lapsen hoitoon, niin sittenkin olen tyhmä, kun en osaa sanoa mielipidettäni, ja olen tyhmä kun otan. Koittakaa nyt hyvät ihmiset itsekin katsoa, mitä kirjotatte. Minä saatoin tehdä itsestäni pellen, mutta niin kyllä teitte tekin! Mutta sehän ei ole uutta, että meno täällä on tällaista vittuilua ja huutelua koko ajan. Se on niin hyvä purkaa ne arjen kurjuudet tänne tuntemattomille. Toivottavasti teilläkin on parempi viikko ensi viikolla*halaus*
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:et sä kyllä enään tiiä itekkään mitä kirjoitat!Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ei oo totta! Mä en tarkota, että teidän pitäs mua miellyttääkseen olla sitä mieltä, että "älä ota, ei tarvitse jos et pärjää" "Eihän sitä nyt tuota aikaa pärjää" jne. Jokaisella kun on omat taidot ja jaksaminen. Mä en oikeen ymmärrä, että täällä tullaan haukkumaan huonoksi äidiksi, huonoksi ystäväksi ja huonoksi ihmiseksi, jos en suostu ILOMIELIN siihen, että hoitaisin kaverin vauvaa, juuri siihen aikaan, kun meilläkin on aamutoimet yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis kaiken takana on aamutoimet? Sitä en tajua, tuot ne joka viestissä esiin? Oletko kaikessa rutiinien orja?
Ei suinkaan ole pelkät aamutoimet, vaan myös se, että mun pitää kanniskella lasta, se oli äidin toive, että lattialle ei sais laittaa, muutaku siis jos itsekin viettää siellä lattialla aikaa. Ja ulos ei saanut mennä.