Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja yökkis:siivoo kämppäs
Sähän voit mennä auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja yökkis:siivoo kämppäs
Sähän voit mennä auttaa?
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Alkuperäinen kirjoittaja aa:22. lukee profiilissa
Nonii kiitti ilon pilaajalle
Alkoi tänään siis rv23
Onko mulla tosiaan muka iso maha ku sain noin isoja veikkauksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Alkuperäinen kirjoittaja aa:22. lukee profiilissa
Nonii kiitti ilon pilaajalle
Alkoi tänään siis rv23
Onko mulla tosiaan muka iso maha ku sain noin isoja veikkauksia![]()
Jee arvasin oikein
Toi ei mun mielestä iso ole.
Mulla ekassa raskaudessa oli suunnilleen tollanen maha samoilla viikoilla. Sit otti kunnon pyrähdyksen 25+ jälkeen ja loppu vaiheessa oli tosi jätti.. Huh!!
Toisessa raskaudessa ton kokoinen masu oli vasta reilusti yli 32+ eikä siitä enää paljoa kasvanut ja vauva oli vain 200g painavampi kuin ensimmäinen.
Kummatkin poikia ja tuon muotoinen massu kuin sulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Empuu: Apua onneksi olkoon!Viimeks ku katoin sun profiilia niin olit yhdessä osassa... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:Mulla reilusti isompi vatta, samassa ketjussa ollaan odottajien puolella :| Mulla vkot. 24+4. Huoh. Sulla nätti vatsa!
Alkuperäinen kirjoittaja hitto teidän kanssanne:Miks kuvaatte kupujanne ja laitatte viel tänne ne kuvat. Älytöntä puuhaa. Mitä iloa on näyttää venynyttä maha nahkaansa kaikille? Saitko jonku tyydytyksen tästä?
Alkuperäinen kirjoittaja hitto teidän kanssanne:Miks kuvaatte kupujanne ja laitatte viel tänne ne kuvat. Älytöntä puuhaa. Mitä iloa on näyttää venynyttä maha nahkaansa kaikille? Saitko jonku tyydytyksen tästä?
Alkuperäinen kirjoittaja avee:Aikamoisen masun olet kasvattanut
Musta tuntuu, että mun maha on jo tosi iso ja kasvaa sen takia näin kovaa vauhtia kun on toinen tulossa. Mutta eihän tää ole mitään sun masun kasvuvauhtiin verrattunaJa mulla on tuossa mahassa muutakin täytettä kuin vain vauva
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ss:No mun mahaa ette haluais edes nähdä. Kaksi kertaa isompi maha tai jopa kolme kuin ap:lla ja viikkoja 29![]()
![]()