Aamupäivä hömpötys! Arvatkaa mun rv? (KUVA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja yökkis:
siivoo kämppäs

Sähän voit mennä auttaa?

:heart:

Sulla on pikkusen sit maha kasvanu viime näkemän... :) Tuo rupee olemaan just sitä aikaa et siihen ei välttämättä ite kiinnitä mitää huomiota mut niin se vaan sieltä koko ajan esiin pyrkii.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
22. lukee profiilissa

Nonii kiitti ilon pilaajalle :D

Alkoi tänään siis rv23 :)

Onko mulla tosiaan muka iso maha ku sain noin isoja veikkauksia :laugh:

Jee arvasin oikein :D
Toi ei mun mielestä iso ole.
Mulla ekassa raskaudessa oli suunnilleen tollanen maha samoilla viikoilla. Sit otti kunnon pyrähdyksen 25+ jälkeen ja loppu vaiheessa oli tosi jätti.. Huh!!

Toisessa raskaudessa ton kokoinen masu oli vasta reilusti yli 32+ eikä siitä enää paljoa kasvanut ja vauva oli vain 200g painavampi kuin ensimmäinen.
Kummatkin poikia ja tuon muotoinen massu kuin sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
22. lukee profiilissa

Nonii kiitti ilon pilaajalle :D

Alkoi tänään siis rv23 :)

Onko mulla tosiaan muka iso maha ku sain noin isoja veikkauksia :laugh:

Jee arvasin oikein :D
Toi ei mun mielestä iso ole.
Mulla ekassa raskaudessa oli suunnilleen tollanen maha samoilla viikoilla. Sit otti kunnon pyrähdyksen 25+ jälkeen ja loppu vaiheessa oli tosi jätti.. Huh!!

Toisessa raskaudessa ton kokoinen masu oli vasta reilusti yli 32+ eikä siitä enää paljoa kasvanut ja vauva oli vain 200g painavampi kuin ensimmäinen.
Kummatkin poikia ja tuon muotoinen massu kuin sulla.

Lisään tohon vielä sen, että loppuvaiheessa 39+ kaikki luuli, että olen vasta jossain puolessa välissä raskautta :D
Kiva selittää, että ei kun ihan lopussa mennään

Täytyy kyllä kiittää ja kumartaa kaikista kivoista kommenteista! :heart:
Itsekkin masustani tykkään, mutta aina ei tunnu niin hehkeeltä ja sitten kuulee noin kauniita siitä... :)

KIITOS :)

Miks kuvaatte kupujanne ja laitatte viel tänne ne kuvat. Älytöntä puuhaa. Mitä iloa on näyttää venynyttä maha nahkaansa kaikille? Saitko jonku tyydytyksen tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja hitto teidän kanssanne:
Miks kuvaatte kupujanne ja laitatte viel tänne ne kuvat. Älytöntä puuhaa. Mitä iloa on näyttää venynyttä maha nahkaansa kaikille? Saitko jonku tyydytyksen tästä?

Älä avaa tälläsiä jos niin ottaa aivoon...Yksinkertaista.

Alkuperäinen kirjoittaja hitto teidän kanssanne:

Koska haluan esitellä mahaani kaikille ja tietää minkä kokoinen se on keskimääräisesti palstalaisten mielestä.
Ja saan erittäin paljonkin tyydystystä, saan tietää mitä halusin ja kaikenlisäksi kehuja ja itsetuntoa nostavia kommentteja.

Jos et halua mun venynyttä vatsanahkaa ihailla niin älä avaa ketjua ens kerralla. :)

Aikamoisen masun olet kasvattanut :)

Musta tuntuu, että mun maha on jo tosi iso ja kasvaa sen takia näin kovaa vauhtia kun on toinen tulossa. Mutta eihän tää ole mitään sun masun kasvuvauhtiin verrattuna :D Ja mulla on tuossa mahassa muutakin täytettä kuin vain vauva :)

Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Aikamoisen masun olet kasvattanut :)

Musta tuntuu, että mun maha on jo tosi iso ja kasvaa sen takia näin kovaa vauhtia kun on toinen tulossa. Mutta eihän tää ole mitään sun masun kasvuvauhtiin verrattuna :D Ja mulla on tuossa mahassa muutakin täytettä kuin vain vauva :)

Kivaa, olen jätti ! :)
Mulla ei oo oikein täytettä ollu alunperinkään, mutta painoa olen saanut jo 7kg!! En tiedä vaikka ois enempikin ku neukku ens viikolla...

Vai, että täydellinen :laugh: Ei kai sentään...
Mihinkä kohtu asiaan... Oonkos täällä vähän liika kirjotellu kaikkea, kun en muista? :D
Tuota noin... Emt. :) Mutta kaikki on ihan hyvin ainakin :)

Yhteistyössä