Ah eroamisen vaikeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaapeee

Vieras
Voi elämä. Kaksi vuotta väännetty "Ollakko vai eikö olla" - leikkiä, ja mies sitten viimeinkin päätti tämän suhteen olevan nyt tässä. Ok. Mä oon ihan sinut asian kanssa, MUTTA. Eipä tästä samperin erosta tule yhtään mitään, kun mies ei voi nyt vain lentää pois pesästä!

Asunto on minun, enkä muutamasta erinnäisestä syystä voi muuttaa edes pois, joten miehen on pakko lähteä. Yrittää ehdotella jotain, että minä ottaisin yksiön jostain hänen nimellään ja hän jäisi tähän... En ymmärrä tätä.

Ja ne jotka sanoo "Heitä se vain pihalle"; Kuule olen yrittänyt huutaa/maanitella/kiristää/pyytää. Ei lähde. Eikä toista voi vain heittää pihalle, kun on kuitenkin myös hänen kotinsa.. Tää on vaan naurettavaa, ahdistaa ja turhauttavaa. Eikä siitä tulisi YHTÄÄN mitään jos mä pakkaisin sen tavarat ja potkisin ulos. Sen verran tunnen tuon kusipään, että roikkuisi oven kahvoissa niin kauan että mä luovuttaisin. Ihan kamalaa ton kanssa vääntää mistään..

Kaikesta nyt pitäisi vääntää. Mitkä on hänen tavaroitaan ja mitkä minun ja miten rahat jajajajajjajaaja... Mä sanoin että vie vaikka jokaikisen tavaran tästä asunnosta, kunhan lähtee. :(

Kokemuksia?

Yhteistyössä