Ahdistaa parisuhde..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unhappy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unhappy

Vieras
Eli oleme olleet 10v yhdessä, enempikin ollut himoa kuin rakkautta minun puoleltani. Lapsia nyt 2 kuitenkin tullut.
Ihastuin toiseen mieheen ja viestittelimme ja tapasimme,minä olin todella ihastunut ja tuntuu että mies ei niinkään...voin sanoa että hän oli jollain tavalla sielunkumppanini...minä näytin hänelle ihastukseni kun luulin että hän tuntisi samoin. Olen vain todella surullinen nyt ja tyhjä olo. Miestäni kohtaan en tunne mitään...
Siis meillä oli ollut mieheni kanssa vaikeuksia jo ennen kuin tapasin tämän miehen..

Eli mies ei ole laittanut nyt mitään viestiä 2:een päivään, meni kavereidensa kanssa äkkilähdöllä matkoille. Viimeinen viesti oli että tarvitsisi säälihalin kun oli pikkujoulujen jälkeen krapulassa. Miehet on vaan paskoja.. =(

Ehkä olen epävarma itsestäni ja se vaikuttaa kaikkeen. En voi saada sellaista miestä kuin haluaisin ja sen takia olen tyytymätön itseeni ja mieheeni. Hän ei ole se oikea. Vaikea olla varmaan yksin tai olen ollutkin mutta opiskeluaikoina ja silloin jo tapailin nykyistä miestä. Vaikea irrottautua nyk. miehestä kuin muista ei kokemusta.

En tiedä miksi pelkään etten pärjää yksin tai etten koskaan löydä ketään. Tämä on hirveää, olen kiukkuinen lapsille ja kärttyisä ja pinna palaa helposti..
Miehellä itsetunto ongelmia ollut alusta asti ja sen takia minun vaikea olla hänen kanssaan koska hän häpeää itseään. Sitten kun tapaan ns. normaalin miehen niin se oli ihanaa.

sulla on mies. arvosta ja kunnioita sitä omaa miestäsi niin kyllä hänenkin itsetunto sieltä nousee. ei se ruoho siellä aidan toisella puolella ole vihreämpää!