[QUOTE="vieras";27232694]Mietinpä vain näitä nuoria, jotka saattavat ehkä oppia hiljalleen sen asenteen, että tehdään vaan lapsi ja työnnetään se sitten hoitoon, koska se on helpompaa niin. Mua ehkä korpeaa välillä se asenne, joka joillakin on. Voi olla, että peitellään jotakin, mutta on sitten oikeasti niitäkin, jotka haluavat vain päästä helpolla ja se pätee muihinkin asioihin kuin lapsiin.[/QUOTE]
Mä haluaisin mielelläni että "nämä nuoret" oppisivat sen verran arvostamaan myös omaa jaksamistaan, että huomatessaan itsessään oireita, (vaikka sen äksyilevän, uupuneen ja itkuisen äidin)osaisivat itse puuttua niihin ja tehdä asioille jotain. Jos kokee olevansa parempi äiti viedessään lapsen päivähoitoon ennen tätä maagista kolmea vuotta niin sitten vie! Hyvä huomata, tekeekö tämä taikaa jos haluaa vielä lisää lapsia ja sitten osaa tehdä yhtä järkevästi seuraavan kohdalla. Oikea ratkaisu jos toimii ja näin ehkäistään jo ajoissa mahd tuleva syvä masennus/syrjäytyminen tai vastaava. Myös se on hyvä oppia, että hyvinvoiva perhe on kaiken a ja o.
Ei ole vain ihanaa kotihoitoa ja "ihan sama mee päiväkotiin, tää on helpompaa".