A
ap
Vieras
Onko joku katunut sitä, että on jäänyt kotiin lapsen/lasten kanssa?
Ikinä ei ainakaan mun korviin oo sellaista tullut
Ikinä ei ainakaan mun korviin oo sellaista tullut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä todella toivon etten tulis katumaan, että tää vaikea alku olis pian ohi ja näkisin että lapseni on onnellinen päiväkotihoidosta huolimatta :'(
Poika (tässä kuussa 2v.) aloitti siis viime viikolla hoidossa ja tosi sydäntä raastavan vaikeaa tää nyt on, meille kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko joku katunut sitä, että on jäänyt kotiin lapsen/lasten kanssa?
Ikinä ei ainakaan mun korviin oo sellaista tullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:Poika aloitti 2-vuotiaana päivähoidossa ja päivääkään en ole vielä katunut. Viihtyy pk:ssa todella hyvin, eikä millään malttaisi lähteä kotiin ennen viittä.
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko joku katunut sitä, että on jäänyt kotiin lapsen/lasten kanssa?
Kukaan ei koskaan kehtaisi tunnustaa, vaikka olisikin katunut. Tässä kotiäitien luvatussa maassa. Itse en kadu kotonaoloa, tosin olinkin kuopukselta hurjat 4 kk kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko joku katunut sitä, että on jäänyt kotiin lapsen/lasten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mä todella toivon etten tulis katumaan, että tää vaikea alku olis pian ohi ja näkisin että lapseni on onnellinen päiväkotihoidosta huolimatta :'(
Poika (tässä kuussa 2v.) aloitti siis viime viikolla hoidossa ja tosi sydäntä raastavan vaikeaa tää nyt on, meille kaikille.
Voi ei, aivan varmasti![]()
Eiköhän se siitä pikkuhiljaa suttaannu, kun jokainen tottuu siihen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko joku katunut sitä, että on jäänyt kotiin lapsen/lasten kanssa?
Kukaan ei koskaan kehtaisi tunnustaa, vaikka olisikin katunut. Tässä kotiäitien luvatussa maassa. Itse en kadu kotonaoloa, tosin olinkin kuopukselta hurjat 4 kk kotona.
mitä?! mähän tossa aikasemmin jo tunnustin.![]()
katuminen on aika vahva sana, mut on ainaki mietityttäny et olis pitäny tajuta laittaa paljon aikasemmin esikko hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja slörde:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko joku katunut sitä, että on jäänyt kotiin lapsen/lasten kanssa?
mitä?! mähän tossa aikasemmin jo tunnustin.![]()
katuminen on aika vahva sana, mut on ainaki mietityttäny et olis pitäny tajuta laittaa paljon aikasemmin esikko hoitoon.
Kas, löytyi yksi rohkea.Koen, että vaikka Suomessa pitäisi olla täysin normaalia valita kotihoidon ja päivähoidon välillä, kotihoitoa pidetään jostain syystä päivähoitoa suotavampana ja päivähoitoon lapsensa vieneitä piikitellään.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mua "kaduttaa" vain se, että en hakenut opiskelemaan aikaisemmin: lapset olisivat voineet aloittaa täysiaikaisen hoidon päiväkodissa jo paljon aikaisemminkin kuin nyt. Vaikka silloin kun olivat 1,5 v ja 3,5 v. Eli kai mä sitten kadun tätä pitkää kotonaoloa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nin...
Itse vein esikoisen 1-vuotiaana pph:lle, ja kadun. Nyt lapsia kolme enkä veisi enää niin pientä.