Aikuinen mies iski 13-vuotiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Eikö tolta voi jo poistaa palleja kun kerta uusinut rikoksensa.... kumpa en olisi tätäkään uutista lukenut, tässä yhteyskunnassa saa lapselle tehdä ihan mitä tahansa.

Peesi....Raiskaajat ja pedofiilit torille jalkapuuhun ja omankäden oikeuden eteen.......

pää pölkylle, mä voin tulla kirveenvarteen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Eikö tolta voi jo poistaa palleja kun kerta uusinut rikoksensa.... kumpa en olisi tätäkään uutista lukenut, tässä yhteyskunnassa saa lapselle tehdä ihan mitä tahansa.

Peesi....Raiskaajat ja pedofiilit torille jalkapuuhun ja omankäden oikeuden eteen.......

pää pölkylle, mä voin tulla kirveenvarteen.

Mä myös, mutta ensin viikko kidutusta ja nöyryytystä ois paikallaan.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olettaisin, ettei kukaan tosissaan ole ehdottamassa päätä pölkylle rangaistuksena. Tai 10 vuodeksi linnaan. Tuo on vain tuollaista uhoamista.

kyllä päitä putoilee jos vaan laki sallii ja luvan antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olettaisin, ettei kukaan tosissaan ole ehdottamassa päätä pölkylle rangaistuksena. Tai 10 vuodeksi linnaan. Tuo on vain tuollaista uhoamista.

kyllä päitä putoilee jos vaan laki sallii ja luvan antaa.

Jep....ja linnassakin ne vaan pistetään omalle osastolle kun muut vangit ei heitä siedä......

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tuli kanssa mieleen, että kumpikohan tuossa sitten oikeastaan iski kumman... ?

Yhtäkaikki aikuisella osapuolella on vastuu tuommoisissa tilanteissa, varsinkin kun ikäero on noin merkittävän suuri: aikuinen on selvästi jo aikuisikäinen (eikä mikään 19v) ja lapsi taas selvästi lapsi. Kyllä 13v voi olla fyysisesti jo hyvinkin kehittynyt, mutta psyykkeeltään harvemmin.

Se että on kehittynyt ei anna lupaa käyttää lasta hyväksi. Katsos kun Suomessa on vielä toistaiseksi laki alaikäiseen sekaantumisesta, siinä ei ole tulkinnan varaa, vaikka olisi tyttö kuinka tahansa kehittynyt. Eri asia jos toinenkin osapuoli olisi ollut 13v.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mode voi poistaa vaikka mitä, mutta totuus ei pala tulessa.
voitko sä vaan nyt poistua tältä palstalta???
ja modet....ei haittaa

Inkkuli ei oikein tajunnut mitä ajoin takaa, mut ei se mitään. Mode kenties tajusi ja sen takia sensuroitiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Yhtäkaikki aikuisella osapuolella on vastuu tuommoisissa tilanteissa, varsinkin kun ikäero on noin merkittävän suuri: aikuinen on selvästi jo aikuisikäinen (eikä mikään 19v) ja lapsi taas selvästi lapsi. Kyllä 13v voi olla fyysisesti jo hyvinkin kehittynyt, mutta psyykkeeltään harvemmin.

Se että on kehittynyt ei anna lupaa käyttää lasta hyväksi. Katsos kun Suomessa on vielä toistaiseksi laki alaikäiseen sekaantumisesta, siinä ei ole tulkinnan varaa, vaikka olisi tyttö kuinka tahansa kehittynyt. Eri asia jos toinenkin osapuoli olisi ollut 13v.

Mutta tuomiosta näkee että oikeus on ottanut huomioon sen että tyttö ei ollut avuton uhri. Kyllä sekin kertoo jotain, asiassa voi olla paljonkin mitä media ei uutisoi, ja onkin. Kuten tytön muut seksisuhteet jne.
SILTI olen sitä mieltä että mies teki väärin ja vastuu on hänellä. En puolustele.

Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tai:
Mä oon ollut 13-vuotiaana seksuaalisesti hyvin kehittynyt, itseni kanssa leikin jo ala-asteella... 13-vuotiaana tapailin itseäni vanhempia poikia ja miehiä. Ja ihan itse HALUSIN sitä seksiä, tähän voi tulla muut selittämään hyväksynnästä jne. Mutta siitä ei ole ollut kyse. Minulla oli halut ja täytin ne, samalla tavalla elän nykyäänkin vuosia myöhemmin.

...tai sit sä TOIVOISIT, että ois tommosia tyttöjä....?

Miksi minä aikuinen nainen, yhden lapsen äiti toivoisin että olisi tuommoisia tyttöjä? ASIATON olet.

No sä varmaan sitten hyväksyt että omaa tytärtäsi polkevat yli kolmekymppiset äijät vai? Koska itsekin olet persettä sen ikäisenä joustanut :o

Eipä anna ei. Mukavaa, että ollaan asiasta samaa mieltä.

Mutta tuomiosta näkee että oikeus on ottanut huomioon sen että tyttö ei ollut avuton uhri. Kyllä sekin kertoo jotain, asiassa voi olla paljonkin mitä media ei uutisoi, ja onkin. Kuten tytön muut seksisuhteet jne.
SILTI olen sitä mieltä että mies teki väärin ja vastuu on hänellä. En puolustele.

No vaikka tyttö olisi ollut 9v niin tuskin olisi äijä saanut yhtään kovempaa tuomiota.

Kyllä mä väitän että olkoon kuinka kehittynyt 13 vuotias hyvänsä niin aivan liian nuori sellainen on seksiin.
Kuinka moni uskaltaa sanoa sitten enää vastaankaan kun on kaksistaan jonkun aikuisen miehen luona ja saat vielä jotain seksileluja itelles...
Kuinka moni aikuinen haluaisi harrastaa seksiä lapsen kanssa?
Mielestäni aika vaisu tuomio,ottaen huomioon että mies ei ollut ensikertalainen

Alkuperäinen kirjoittaja Tai:
Mä oon ollut 13-vuotiaana seksuaalisesti hyvin kehittynyt, itseni kanssa leikin jo ala-asteella... 13-vuotiaana tapailin itseäni vanhempia poikia ja miehiä. Ja ihan itse HALUSIN sitä seksiä, tähän voi tulla muut selittämään hyväksynnästä jne. Mutta siitä ei ole ollut kyse. Minulla oli halut ja täytin ne, samalla tavalla elän nykyäänkin vuosia myöhemmin.

...tai sit sä TOIVOISIT, että ois tommosia tyttöjä....?

Miksi minä aikuinen nainen, yhden lapsen äiti toivoisin että olisi tuommoisia tyttöjä? ASIATON olet.

No sä varmaan sitten hyväksyt että omaa tytärtäsi polkevat yli kolmekymppiset äijät vai? Koska itsekin olet persettä sen ikäisenä joustanut :o

Sanoinko että minua on polkenut yli kolmekymppiset? Kyllä rajan pidin 25-vuotiaissa. Ja minun hyväksyntäni ei vaikuta mitenkään siihen mitä oletettu tyttäreni tulee tekemään. En hyväksy en moralisoi jos en tiedä koko totuutta!

ja modet....ei haittaa

Inkkuli ei oikein tajunnut mitä ajoin takaa, mut ei se mitään. Mode kenties tajusi ja sen takia sensuroitiin.

Kyllä mä kuule tajusin......sä tarkoitat sitä että kun suomeen tulee kulttuureita jossa lapsiaviollisuus on ok niin meidän pitää vaan oppia hyväksymään se.......vai?

Modeviesti liitty asiaan josta sä et tajuu yhtään mitään :kieh:

Uskomaton tuomio. Ja vielä rikoksenuusijasta kyse :kieh: Ja täytyy sanoa että on jotenkin uskomatonta, että löytyy niitä joiden mielestä tällaisessa ei ole yksiselitteisesti kyse lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Jo 10-vuotiaalla voi olla menkat ja rinnat ja tyttö voi mielestään olla vaikka miten kehittynyt niini fyysisesti kuin psyykkisesti, mutta se ei tee lapsesta vähemmän lasta. 13-vuotias on vielä ihan pentu!

ja modet....ei haittaa
Kyllä mä kuule tajusin......sä tarkoitat sitä että kun suomeen tulee kulttuureita jossa lapsiaviollisuus on ok niin meidän pitää vaan oppia hyväksymään se.......vai?

No hyvä että ymmärsit:) Miten se muuten MINUSTA tekee "sairaan" jos jotkut muut pitävät normaalina alaikäisiin sekaantumista?
Lapsiavioliitot tulevat maahanmuuton myötä lisääntymään, koska Suomessa annetaan maahanmuuttajien haluille aina periksi. Itse en siis ko asiaa hyväksy, mutta joidenkin mielestä viestintuoja on aina niin mukava ampua.

ja modet....ei haittaa

No hyvä että ymmärsit:) Miten se muuten MINUSTA tekee "sairaan" jos jotkut muut pitävät normaalina alaikäisiin sekaantumista?
Lapsiavioliitot tulevat maahanmuuton myötä lisääntymään, koska Suomessa annetaan maahanmuuttajien haluille aina periksi. Itse en siis ko asiaa hyväksy, mutta joidenkin mielestä viestintuoja on aina niin mukava ampua.

sä kirjotit et asia pitää vaan hyväksyä, joten asia tuntui olevan sulle ok......mun mielestä sitä ei tarvitse missään olosuhteissa hyväksyä, sitten vaikka rajat kiinni.....

ja modet....ei haittaa

sä kirjotit et asia pitää vaan hyväksyä, joten asia tuntui olevan sulle ok......mun mielestä sitä ei tarvitse missään olosuhteissa hyväksyä, sitten vaikka rajat kiinni.....

Eihän siinä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin ottaa asia annettuna tosiasiana. Asiasta ei saa edes keskustella, kun modet jokaisella palstalla heti poistavat asiaan liittyvät viestit, kuten täälläkin, koska kaikki hiukankin ulkomaalaisia arvostelevat viestit määritellään rasistisiksi. Sinäkin olet mukana tässä asiassa hyväksymällä/vaatimalla viestieni poistot.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä