Olen kolmen lapsen äiti. Ekan lapsen kanssa imetyksessä ei ollut mitään ongelmia. Toinen lapsi teki rintalakon 3kk:n ikäisenä. Aloin jännittämään imetystä ( alkaako lapsi huutamaan,heruuko rinta tarpeaksi noepasti). Sain kuitenkin vauvan takaisin rinnalle ja imetin häntä vuoden ikäiseksi. Kolmatta lasta odottaessani, pelkäsin hiukan että mitäs jos alan taas jännittämään imetystä. Peloista tuli totta vauvan ollessa 5 viikkoa. Taistelin itseni kanssa ja nyt olen täysimettänyt lasta 4kk:n ikään. Kaikki on mennyt hyvin kunnes toissa iltana lapsi teki rintalakon. Olen saanut imetettyä lasta puoliunessa (kun herää päikkäreiltä ja on menossa) ja öisin. Saa nähdä kauanko lakko kestää ja kelpaako rinta enää edes ollenkaan. Nyt alkaa taas jännitys nostamaan päätään ja tuntuu että pääkoppa hajoaa. Imetys on mulle tärkeä asia, enkä haluaisi luovuttaa mutta tämä on henkisesti hyvin raskasta elää taas stressitilassa koko ajan. Tiedän että olen selvinnyt tästä jo kerran mutta onko kenelläkään samoja kokemuksia ja miten niistä on selvitty?