Äiti kiristää isää lapsien kautta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Äiti ja isä ovat eronneet. Isä saa tavata helpoimmin lapsia, jos tekee niin kuin äiti haluaa. Isän pitää suostua kaikkiin vaatimuksiin mitä ex haluaa. Onko oikein?

No ei tietenkään ole oikein.

Jos ei tapaamiset suju kuten on mustalla valkoiselle merkitty, niin yhteys lastenvalvojaan tai vaikka käräjille, jotta saadaan tapaamiset rullaamaan kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Naiset ovat kiristyksen ammattilaisia ja keinot ovat häikäilemättömiä

:D hahaa miehet ei siis osaa edes kiristää?

Miehet ovat yleensä liian suorasukaisia tälläiseen. Naiset osavat kiristää ja manipuloita, kyllä sä sen naisena tiedät? Minä kyllä tiedän :D

Nainen petti miestä useamman kerran, siksi erosivat. Mun mielestä on aika kohtuutonta naiselta käyttäytyä noin.
Nainenhan on kylläkin maailman napa.. siksi käytös on "ymmärrettävää"

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.

Niin ja toisinkinpäin tapahtuu

Isän viikonloput meillä on joka toinen vkl. Matkat on sovittu hoidettavan puoliksi..
Nyt tilanne on niin että minä äitinä vien ja haen että lapsi näkisi isäänsä edes.
Ruokakassin ostan matkaan ja vielä joskus rahaakin, jotta "pärjäisivät". Isän talous toimeentulotuen varassa ja silti hänellä ei koskaan ole varaa lapseen...
Junalla itse vien 100km matkan ja haen. Isällä olisi auto..
Viime kerralla lapsi vastasi ettei ollut ruokatarpeita, kun kysyin mitä oli syönyt. (lapsi 5 vuotta)

Lapsen takia teen tätä, mutta tuntuu älyttömältä. Teen kaikkeni että lapsi näkisi isäänsä. Silti tuntuu ettei tämäkään ole hyvä ratkaisu...

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuinen:
Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.

Isän viikonloput meillä on joka toinen vkl. Matkat on sovittu hoidettavan puoliksi..
Nyt tilanne on niin että minä äitinä vien ja haen että lapsi näkisi isäänsä edes.
Ruokakassin ostan matkaan ja vielä joskus rahaakin, jotta "pärjäisivät". Isän talous toimeentulotuen varassa ja silti hänellä ei koskaan ole varaa lapseen...
Viime kerralla lapsi vastasi ettei ollut ruokatarpeita, kun kysyin mitä oli syönyt. (lapsi 5 vuotta)

Lapsen takia teen tätä, mutta tuntuu älyttömältä. Teen kaikkeni että lapsi näkisi isäänsä. Silti tuntuu ettei tämäkään ole hyvä ratkaisu...

Jos lapsen isä elää toimeentulotuen varassa hän saa silloin tapaamis ajankohdalle soskusta myös lapsesta rahan ;)
Eli sinuna ottaisin yhteyden tuonne soskuun ja ilmoittaisin että eikö isä saa
lapsen ruokaan ja matkoihin rahaa kun sinä ne joudut maksamaan ;)
Tosin sinulle ei sieltä isän tietoja anneta eikä kerrota mutta sinua kuunnellaan ja varmasti ottavat sen huomioon jatkossa jos eivät ole lain mukaan kuuluvaa osuutta isälle antaneet,
tai jos ovat antaneet voi hän saada hiukan soskuntädiltä soo soo.

Pitää muistaa, että lapset eivät ole tyhmiä ja jossakin viheessa tuo kaikki kääntyy itseään vastaan. Ja puhun kaikille jotka käyttävät lapsia välikappaleina omien saavutusten saamiseksi. Ei siinä koiteta kostaa isälle/äidille vaan lapsille...miksi? eihän lapset ole syy eroon, vai?

osaa ne isätkin vetää äidit tiukalle. Seuraan läheltä tilannetta jossa yksi lapsi, isä ei halua olla missään tekemisissä äidin kanssa lapsi kolmen vanha, tapaa kyllä lasta, hakee hoidosta ja palauttaa hoitoon, tekstiviestillä ilmottaa äidille milloin hakee nyt osti kännykän lapselle ja sillä ilmottaa lapselle että milloin tulee hakemaan( ei siis enää äidille) ja asianajajalta tulee kirjettä milloin mistäkin vaatimuksesta, viimemmäksi isä oli ostanut yhteiseen talouteen aikanaan huonekaluja niin nyt vaatii niitä takaisin vaikka ei silloin erotilanteessa mitään puhunutkaan. (ei tavarana vaan rahana)Erosta kohta kaksi vuotta. Rahallisesti vaatii älyttömiä, tietää ettei yh pysty siihen. Ite erittäin menestyvä. Loppua ei näy..

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuinen:

onko tuo ihan oikeen lasta kohtaan laittaa sellaseen paikkaan jossa ei ruokaa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Äiti ja isä ovat eronneet. Isä saa tavata helpoimmin lapsia, jos tekee niin kuin äiti haluaa. Isän pitää suostua kaikkiin vaatimuksiin mitä ex haluaa. Onko oikein?

Kuulostaa just samalta kuin mun miehen exä.

Kun aloin seurustella miehen kanssa, en saanut tavata lasta koska lasten äiti sanoi että jos tapaan, niin hän muuttaa lapsen kanssa 500 km päähän. Tällä yritti vuoden kiristää. Näin lapsen puolen vuoden seurustelun jälkeen ja siitähän sota syttyi.

Elareilla ja tapaamisilla yritetään kiristää koko ajan. Tapaamiset saatiin vasta vuoden eron jälkeen paperille ja niistäkin nainen yrittää koko ajan lipsua tai lähinnä muuttaa oman mielen mukaan. Koko ajan kiristetään, miten milläkin.

Sitten huudetaan, lapsen kuullen tai ilman, miten lasta ei saa viedä mummolaan, ei lomalla lomailemaan kotimaahan jne. Itse naakka kuitenkin reissaa lapsen kanssa mielin määrin. Meille huutaa että lapsi väsyy eikä sen kans saa reissata.

Nyt on varattu matka ulkomaille, äiti ei päästä lasta mukaan. 4,5 vuotias lapsi on kuulemma liian nuori tajuamaan ulkomaanmatkoja ja lapsen saa viedä ulkomaille aikaisintaan, kun se täyttää 12 v. Joo, kiva nuoruus, kun siskopuoli saa reissata ja toinen ei pääse mukaan.

Nyt on naakka muuttanut uuden miehen kanss yhteen ja koska hänellä nousee päivähoitomaksut, niin mieheltä taas kinutaan rahaa lisää. Jos ei onnistu, niin pitää tarkistaa tapaamissopimus.
jne
jne

Mihinkään naakan oikkuihin ei tietenkään tarvitsisi suostua, mutta kun hän on aina niin vitun oikeassa. Joskus on parempi antaa myönnytyksiä, kuin kuulla jumalattomat haukut perään.

Ap, tapauksesi ei ole oikein. Mutta totta, että tietty perseennuoleminen auttaa esim. siihen että tapaamiset sujuu jouhevammin. Mutta käykää kirjoittamassa kunnon tapaamissopimus, älkääkä suostuko siihen mitä nainen ja sossu sanoo. Vaan vaatikaa kunnon tapaamisia (esim. 10 vrk / kk).

Sitä sitten on naakankin pakko noudattaa. Jos ei noudata, niin lapsi haetaan sossun voimin ja tarvittaessa sakkoa naakalle.

Tää tilanne vaan raastaa niin paljon mun ja miehen suhdetta. Mä en todellakaan halua, että ex määräilee miestäni. Ja mies pahimmassa tapauksessa tekee niin kuin ex haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:

No mutta jos mies on sen aiheuttanut niin ansaitseekin vähän kostoa :saint:

Ehkäpä on, mutta lasten käyttäminen koston välikappaleena on kyllä niin alhaista käytöstä meiltä naisilta kun vaan olla voi. Helvata että sylettää, kun omaa navan kostontarvetta vaan tuijotetaan, ja lapset siinä eniten kärsii.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

Kuulostaa just samalta kuin mun miehen exä.

Kun aloin seurustella miehen kanssa, en saanut tavata lasta koska lasten äiti sanoi että jos tapaan, niin hän muuttaa lapsen kanssa 500 km päähän. Tällä yritti vuoden kiristää. Näin lapsen puolen vuoden seurustelun jälkeen ja siitähän sota syttyi.

Elareilla ja tapaamisilla yritetään kiristää koko ajan. Tapaamiset saatiin vasta vuoden eron jälkeen paperille ja niistäkin nainen yrittää koko ajan lipsua tai lähinnä muuttaa oman mielen mukaan. Koko ajan kiristetään, miten milläkin.

Sitten huudetaan, lapsen kuullen tai ilman, miten lasta ei saa viedä mummolaan, ei lomalla lomailemaan kotimaahan jne. Itse naakka kuitenkin reissaa lapsen kanssa mielin määrin. Meille huutaa että lapsi väsyy eikä sen kans saa reissata.

Nyt on varattu matka ulkomaille, äiti ei päästä lasta mukaan. 4,5 vuotias lapsi on kuulemma liian nuori tajuamaan ulkomaanmatkoja ja lapsen saa viedä ulkomaille aikaisintaan, kun se täyttää 12 v. Joo, kiva nuoruus, kun siskopuoli saa reissata ja toinen ei pääse mukaan.

Nyt on naakka muuttanut uuden miehen kanss yhteen ja koska hänellä nousee päivähoitomaksut, niin mieheltä taas kinutaan rahaa lisää. Jos ei onnistu, niin pitää tarkistaa tapaamissopimus.
jne
jne

Mihinkään naakan oikkuihin ei tietenkään tarvitsisi suostua, mutta kun hän on aina niin vitun oikeassa. Joskus on parempi antaa myönnytyksiä, kuin kuulla jumalattomat haukut perään.

Ap, tapauksesi ei ole oikein. Mutta totta, että tietty perseennuoleminen auttaa esim. siihen että tapaamiset sujuu jouhevammin. Mutta käykää kirjoittamassa kunnon tapaamissopimus, älkääkä suostuko siihen mitä nainen ja sossu sanoo. Vaan vaatikaa kunnon tapaamisia (esim. 10 vrk / kk).

Sitä sitten on naakankin pakko noudattaa. Jos ei noudata, niin lapsi haetaan sossun voimin ja tarvittaessa sakkoa naakalle.

Miehesi eksä käyttäytyy huonosti, mutta et sinäkään fiksu aikuinen ole kutsuessasi häntä naakaksi :(

Ja minä äitipuolena en saa olla paikalla silloin kun isä tapaa lapsiaan..

Minkälainen miehesi oikein on kun tuollaista sallii? Kyllä munkin miehen ex alussa yritti määräillä kaikesta lapseen liittyvästä mutta mies teki selväksi että poliisien kanssa tullaan jos lapsi ei ole valmiina kun hän on sitä sovitusti tulossa hakemaan. Isän luona voi olla ja asua ketä vain oli lapsi paikalla tai ei.

Nykyään on tilanne täysin toinen. Lapsen äiti on ihan mukava. On jopa asiakkaani (olen kampaaja) eikä ikinä puutu mihinkään meidän asioihin ja aina aikataulut ja muut sovitut asiat pitää.

Yhteistyössä