A
ap
Vieras
Äiti ja isä ovat eronneet. Isä saa tavata helpoimmin lapsia, jos tekee niin kuin äiti haluaa. Isän pitää suostua kaikkiin vaatimuksiin mitä ex haluaa. Onko oikein?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Naiset ovat kiristyksen ammattilaisia ja keinot ovat häikäilemättömiä
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Naiset ovat kiristyksen ammattilaisia ja keinot ovat häikäilemättömiä
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Naiset ovat kiristyksen ammattilaisia ja keinot ovat häikäilemättömiä
hahaa miehet ei siis osaa edes kiristää?
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Naiset ovat kiristyksen ammattilaisia ja keinot ovat häikäilemättömiä
hahaa miehet ei siis osaa edes kiristää?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.
Niin ja toisinkinpäin tapahtuu
Isän viikonloput meillä on joka toinen vkl. Matkat on sovittu hoidettavan puoliksi..
Nyt tilanne on niin että minä äitinä vien ja haen että lapsi näkisi isäänsä edes.
Ruokakassin ostan matkaan ja vielä joskus rahaakin, jotta "pärjäisivät". Isän talous toimeentulotuen varassa ja silti hänellä ei koskaan ole varaa lapseen...
Junalla itse vien 100km matkan ja haen. Isällä olisi auto..
Viime kerralla lapsi vastasi ettei ollut ruokatarpeita, kun kysyin mitä oli syönyt. (lapsi 5 vuotta)
Lapsen takia teen tätä, mutta tuntuu älyttömältä. Teen kaikkeni että lapsi näkisi isäänsä. Silti tuntuu ettei tämäkään ole hyvä ratkaisu...
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuinen:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.
Niin ja toisinkinpäin tapahtuu
Isän viikonloput meillä on joka toinen vkl. Matkat on sovittu hoidettavan puoliksi..
Nyt tilanne on niin että minä äitinä vien ja haen että lapsi näkisi isäänsä edes.
Ruokakassin ostan matkaan ja vielä joskus rahaakin, jotta "pärjäisivät". Isän talous toimeentulotuen varassa ja silti hänellä ei koskaan ole varaa lapseen...
Junalla itse vien 100km matkan ja haen. Isällä olisi auto..
Viime kerralla lapsi vastasi ettei ollut ruokatarpeita, kun kysyin mitä oli syönyt. (lapsi 5 vuotta)
Lapsen takia teen tätä, mutta tuntuu älyttömältä. Teen kaikkeni että lapsi näkisi isäänsä. Silti tuntuu ettei tämäkään ole hyvä ratkaisu...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äiti ja isä ovat eronneet. Isä saa tavata helpoimmin lapsia, jos tekee niin kuin äiti haluaa. Isän pitää suostua kaikkiin vaatimuksiin mitä ex haluaa. Onko oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Naiset on kieroja kuin korkkiruuvit, varsinkin kostaessaan omaa pahaa oloaan miehille.
No mutta jos mies on sen aiheuttanut niin ansaitseekin vähän kostoa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äiti ja isä ovat eronneet. Isä saa tavata helpoimmin lapsia, jos tekee niin kuin äiti haluaa. Isän pitää suostua kaikkiin vaatimuksiin mitä ex haluaa. Onko oikein?
Kuulostaa just samalta kuin mun miehen exä.
Kun aloin seurustella miehen kanssa, en saanut tavata lasta koska lasten äiti sanoi että jos tapaan, niin hän muuttaa lapsen kanssa 500 km päähän. Tällä yritti vuoden kiristää. Näin lapsen puolen vuoden seurustelun jälkeen ja siitähän sota syttyi.
Elareilla ja tapaamisilla yritetään kiristää koko ajan. Tapaamiset saatiin vasta vuoden eron jälkeen paperille ja niistäkin nainen yrittää koko ajan lipsua tai lähinnä muuttaa oman mielen mukaan. Koko ajan kiristetään, miten milläkin.
Sitten huudetaan, lapsen kuullen tai ilman, miten lasta ei saa viedä mummolaan, ei lomalla lomailemaan kotimaahan jne. Itse naakka kuitenkin reissaa lapsen kanssa mielin määrin. Meille huutaa että lapsi väsyy eikä sen kans saa reissata.
Nyt on varattu matka ulkomaille, äiti ei päästä lasta mukaan. 4,5 vuotias lapsi on kuulemma liian nuori tajuamaan ulkomaanmatkoja ja lapsen saa viedä ulkomaille aikaisintaan, kun se täyttää 12 v. Joo, kiva nuoruus, kun siskopuoli saa reissata ja toinen ei pääse mukaan.
Nyt on naakka muuttanut uuden miehen kanss yhteen ja koska hänellä nousee päivähoitomaksut, niin mieheltä taas kinutaan rahaa lisää. Jos ei onnistu, niin pitää tarkistaa tapaamissopimus.
jne
jne
Mihinkään naakan oikkuihin ei tietenkään tarvitsisi suostua, mutta kun hän on aina niin vitun oikeassa. Joskus on parempi antaa myönnytyksiä, kuin kuulla jumalattomat haukut perään.
Ap, tapauksesi ei ole oikein. Mutta totta, että tietty perseennuoleminen auttaa esim. siihen että tapaamiset sujuu jouhevammin. Mutta käykää kirjoittamassa kunnon tapaamissopimus, älkääkä suostuko siihen mitä nainen ja sossu sanoo. Vaan vaatikaa kunnon tapaamisia (esim. 10 vrk / kk).
Sitä sitten on naakankin pakko noudattaa. Jos ei noudata, niin lapsi haetaan sossun voimin ja tarvittaessa sakkoa naakalle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja minä äitipuolena en saa olla paikalla silloin kun isä tapaa lapsiaan..