S
sydän sykkyrällä
Vieras
tuli mieleen tuosta toisesta lastensuojeluketjusta.elikkäs viime vk:nloppuna yöllä heräsin siihen n.klo 1 kun alakerran lapsi itki (siellä kaksi lasta) että äiti älä sattuu,älä enää ja sellasta pelokasta itkua
mä sitä kuuntelin pari minuuttia ja soitin sitten heti poliisit,poliiseilla ei ollut kiire ilmeisesti vaikka kerroin lapsen olevan hädässä?
niiden tulo kesti puoli tuntia (poliisi-asema 2km päässä) ja kaiken huipuksi ne sitten meni ilmeisesti väärään osotteeseen.siis näin puolen tunnin pästä ilmotuksesta kun poliisit menivät toiseen taloon ja sieltä 10 min päästä pois,enkä nähnyt että tohon meiän eteen olisi tullut poliiseja ja sen myös kuulee kun koputtavat oveen ym.en sitten soittanut poliisiin uudelleen koska siellä oli ollu jo puoli tuntia hiljaista ja oletin että äiti ja lapsi rauhoittui ja nukahti.
vähän taustoja tähän
len asunut tässä kaksi vuotta,heti ekana vk:nloppuna jo jouduin soittamaan poliisit kun tämän perheen mies hakkasi tätä naista ja lapset itki,joutunut olen ainakin kerran saman asian takia soittamaan myös.nyt ei ole äijää näkyny vuoteen eikä kuulunut tappeluitten ääniä,normaalia lasten itkua kylläkin välillä.vk:nloppuna siellä oli bileet ja siis tämä nainen alkoholisti ja siitäkin syystä ajattelin että siellä ei kaikki kohdallaan ja olen oppinut tunnistamaan niitten äänet ja vk:nloppuna se oli kyllä kipu itkua mitä itki
kysymys kuuluukin,että voiko lastensuojeluun tehä nimettömänä ilmotuksen,että ottaisi vähän tarkempaan syyniin tuon perheen?seuraavana päivänä näin akan,en edes moikannu,mutta olisi tehnyt mieli sanoa muutama painava ja valittu sana..
niiden tulo kesti puoli tuntia (poliisi-asema 2km päässä) ja kaiken huipuksi ne sitten meni ilmeisesti väärään osotteeseen.siis näin puolen tunnin pästä ilmotuksesta kun poliisit menivät toiseen taloon ja sieltä 10 min päästä pois,enkä nähnyt että tohon meiän eteen olisi tullut poliiseja ja sen myös kuulee kun koputtavat oveen ym.en sitten soittanut poliisiin uudelleen koska siellä oli ollu jo puoli tuntia hiljaista ja oletin että äiti ja lapsi rauhoittui ja nukahti.
vähän taustoja tähän
kysymys kuuluukin,että voiko lastensuojeluun tehä nimettömänä ilmotuksen,että ottaisi vähän tarkempaan syyniin tuon perheen?seuraavana päivänä näin akan,en edes moikannu,mutta olisi tehnyt mieli sanoa muutama painava ja valittu sana..