Äiti sairaana äitiyslomalla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse sairastin lapsivuodepsykoosin ja olin sairaalassa ja sain sairaslomaa. Äidin hakiessa sairaspäivärahaa, on isä oikeutettu saamaan vanhempainrahaa (tai jotain, joka on yhtä suuri kuin äippäraha). Eli vanhemmat voivat olla molemmat kotona.

Riippuu siis siitä, mikä vaimollasi on.

 

Yhteistyössä