V
vieras
Vieras
Mitähän sitä keksis.. en saa aikaa kulumaan. Oisko hölmöä alkaa askarteleen kutsuja ristiäisiin, vaikka vauva ei ole edes syntynyt? Nyt siihen ois aikaa, ei välttämättä sitten kun vauva syntyy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Mä pyykkäsin, lenkkeilin mitä jatkuvalta pissahädältä pystyin, silitin vaatteita vauvan kaappiin, asettelin ne monta kertaa uudestaan ... kävin ystävien kanssa kahvilla, virkkasin kastemekkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Juu ei käy enää aika pitkäksien enää edes muista mitä tein silloin kun olin melkein 2kk kotona yksin ennen esikoisen syntymää.
Nyt kaksi alle 2,5-vuotiasta "jaloissa pyörimässä", ei ole vapaa-ajan ongelmia :heart:
Mut ap:n kysymykseen, en ehkä enen vauvan syntymää alakisi kutsuja vääntämään. Etkö halua koristella niitä sukupuolen mukaan? (joka ei ole satavarmaa ennen syntymää)
Et voi vielä tietää ristiäisten päivämäärää ym.
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Juu ei käy enää aika pitkäksien enää edes muista mitä tein silloin kun olin melkein 2kk kotona yksin ennen esikoisen syntymää.
Nyt kaksi alle 2,5-vuotiasta "jaloissa pyörimässä", ei ole vapaa-ajan ongelmia :heart:
Mut ap:n kysymykseen, en ehkä enen vauvan syntymää alakisi kutsuja vääntämään. Etkö halua koristella niitä sukupuolen mukaan? (joka ei ole satavarmaa ennen syntymää)
Et voi vielä tietää ristiäisten päivämäärää ym.