Huomenta! Onko Sadella parempi päivä? Tuli niin kurja olo ittelekin kun luin sun kirjoituksen. Onneksi antibioottikuuri kestää vain aikansa ja mahavaivat katoavat sen myötä. Mitäpä jos menisitte taas vaikka sun porukoille "päivähoitoon"

Kyllä se siitä, uskon kyllä että syö miestä (ja naista), kun on itse kipeänä ja koettaa toista sitten hoitaa. Pääsittekös vauvakirkkoon asti?
Ja paljon paljon ONNEA Angsterille! Toivottavasti reissu menee hyvin. Mielenkiinnolla kuulumisia odotellen kuinka reissu on mennyt.
TAAS painoasiaa.. Heh. Kokeilin illalla farkkujani ajalta ennen Pojua. Kaikki paitsi yhdet meni jalkaan! Mieletöntä

Tosin ei puhuta siitä vararenkaasta, joka muodostuu siihen vyötärölle, mutta tärkeintä on että farkut meni jalkaan ja kiinni. Kun ne ei raskausaikana menneet enää jossain kolmannen kolmanneksen kohdalla edes ylös saakka. Ja paino on kilon alle lähtöpainon, mutta tosiaan, peilikuva ei ole mitenkään mairitteleva. Kävin eilen lataamassa kuntosalikorttini. Nyt pitäisi enää saada itsensä salille. Eihän ole paljosta kiinni enää?
Meillä on edelleen nukuttu aivan mahtavasti yöunia. Poju nukahtaa aina viimeistään puolilta öin ja tirsuttelee yösyöntien saattelemana aamuun. Samanlainen rytmi siis kuin minulla

(Syömisiä myöten..) Itkuisuus on vähentynyt todella radikaalisti eikä meillä välttämättä itketä juuri puolta tuntia enempää päivässä ja sekin on nälästä ilmoittamista. Paitsi eilen illalla karjui väsymystään tunnin! Mutta tuo oli poikkeus, toivotaan niin. Olen alkanut antaa Pojulle lisämaitoa illalla muutaman kymppimillin, koska se kasvaa niin huimaa vauhtia ja on koko ajan rinnalla, joten sekin voi parantaa noita yöunia.
Nyt on taas mentävä ruokkimaan, kuuluu vaativa käskytys

Ihanaa söndaagia kaikille.