Brogis, kuulostaa tutulta noi mitat
meil oltiin 2kk vanhana6,5kg ja 62cm..

eli pikkujättejä todella
Neilis, täytyy pitää sun vinkkis mielessä.. emmä olis edes tajunnut että kuitin vois noin tehdä ja lähettää jne... Mut ny on paketti matkahuollossa ja tulee ehkä jo huomenna!!

hurjan jännää!!
JB, Ja siis gracon duo sport tuplamatkikset hommasin

semmoset vierekkäiset on..
senkus poikkeat angstis joku päivä

meil ma ja ti on semmosia päiviä et mies on aamu8sta ilta 4n poissa... ja ma lähtee illalla vielä harrastuksiinkin.. eli aikaa olis

voitais yhdessä vauvakuumeilla kun meijän tytöt on jo niin naisia.. ;D
täälläkään ei vauvasta tietoa kun toinen on kookas ja niin aikuismainen ilmeistään.. (tai niinhän mä kuvittelen;D )
amilda, toisesta sais samat äitiyspäivärahat jos tekee alle 3-v:n ikäerolla... mut siis jos haluut paremmat mitä nyt on niin sitte se työjakso just ennen äippälomalle jääntiä... (ymmärtääköhän kukaan mitä haen takaa)..
Mä oon miettiny tota et kahen kanssa voin olla viel kotona mut sit siinä ennen kolmatta pitäis käydä töissä jos haluaa saada äippärahaa muuta ku ihan minimin.. jos siis on sitä ennen koko ajan kotona..
amilda, mut mä haluisin suurinpiirtein et se kierto olis jotain 34 tj.. niinku aikasemmin.. viikko menkkoihin menee et loppuu kokonaan, mut tietäis sit paremmin millon saattais olla raskaana.. ettei tarttis ihmetellä viikko tolkulla niinku nyt.. (siis eihän me yritetä kakkosta.. mut jos se tulee yrittämättä kun ei tota ehkäsyäkään oo käytetty muutamaa kuukautee..)
Inhottavaa ku särkee tota alamahaa koko ajan vähäsen :/ äh!
Mä mietin tota jaksamista sit ton neidin kans jos on joskus uuestaa raskaana... oli nimittäin rankkaa olla töissä alle 3-vuotiaiden parissa (joita oli se 12) raskaana ollessaa... aina tsemppas päiväuniaikaan asti ja sit sai rentoutua ja rauhoittua täysin.. ne oli ne hetket millä jaksoin.. ja se syöminen ja illalla nukkuminen kotona jne.. millon oksensin kotona ja töissä ja kotona ja kaikkialla, se oli kamalaa, mutta sekään ei ollut niin hirveää mitä se kamala päänsärky sen väsyn päälle.. Mut kai se on kotona eri asia lepäillä kun töissä, et ehkä siitä jotenkuten selviää..
sitä innolla oottaen
Mi-iu