Ajatuksista asiaan 02/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sadee

Vieras
Ore 26.5. rv 41+0, tyttö 3215g 50,5cm
Baltsu 8.6.2008 rv 40+2, poika 3340g 48cm
Angsteri 14.6. rv 39+6, tyttö 3900g 50 cm
Mi-iu 13.7 rv40+5 tyttö 4015g 52cm
Amilda 5.10. rv 37+5, tyttö 3280g 49,5 cm
Saana 7.10. poika
Rosa 9.10. rv 39+5 tyttö 2880g 49 cm
Jellybean 10.10. rv 39+1 tyttö 3485g 49cm, 15.8.2007 rv 31+0 tyttö 1805g 42cm
Sade81 12.11 rv 38+5 tyttö 3040g 48cm
Brogan 1.12. Poju!

uusi ketju talvisen helmikuun kunniaksi!

Meillä kävi tosiaan eilen ensin ne appivanhemmat ja sitten vielä kaveripari niin taisi olla niin rankka päivä että nyt taas Nöpö nukkuu :( eilen jo iloitsin että on palannut normirytmiinsä mutta oli näköjään hetkellistä. Ja kun mies meni MP-messuille ja me tultiin vanhemmille niin meneekin taas koko päivä täällä kun päästään lenkille myöhemmin ja sitten pitää odottaa se 3h että tuo saa nukkua rauhassa. Ehkäpä voisi mennä vaikka rauhassa täällä saunaan tai jotain.

Hienoa että Rosis pääsi saunaan ja toivotaan että pärjäät ilman uutta kipsiä! Mites yö meni tyttöjen kanssa?

ja mites Mi-iulla? joko on paremmassa kunnossa?

huomenta! tai päivää lähinnä..

Nestehukka tulee nopeasti sillon jos nesteet/soseet ei pysy sisällä yli 15minuuttia ja mitä pienempi vauva sitä nopeammin se tulee (meil onneks jo yli puolvuotias ja hyvän kokonen kimpale :) ei oo niin paha ku jos olis nuorempi ja pienempi vauva ).. meillä vellit pysyny tähän mennes aina sen tunnin mahassa ja sitten vasta oksu lentäny... yöllä 12 aikaa annoin velliä 100ml ja supon kuumeeseen.. neitiä se auttoi koska laulua kuului varmaan puolituntia pilkkopimeässä kun me oltiin menossa nukkumaan.. sitten aamulla 5n aikaa neiti söi hienosti tissiä kun kova jano oli ja annoin vielä vissii vähän velliäkin lisäksi..
sitten siinä tunnin verran pyöri ja nukahti.. Kasilta sit heräs ja mentiin vaihtamaan vaippaa niin teki tajuttomat ripulit.. toivottavasti kukaan ei oo aamupalalla just nyt.. eli ne ripulit tuli niin paineella et lens hoitopöydältä metrin päähän lattialle..
No ne siivottiin ja neiti vielä vikis.. sit annoin velliä 120ml jonka joi lähes kokonaan ja välillä vikis... No niistä velleistä toinen ei ehtinyt oikein nauttimaan kun oksennus lens kaaressa... sen jälkeen oli iloinen ja hyväntuulinen kun ei enää vääntäny masua.. *ja äiti oli tässä vaiheessa taas yltäpäältä oksennuksessa*

Nyt annettiin puolpurkkia hedelmäsosetta ja nyt se nukkuu... saas nähä tuleeko sekin pian ylös sitten kun toinen herää.. josko nyt nukkuis toinen kauan niin toipuis myös nopeammin..
Mutta on pikkumiiu kyllä niin vauvaa nyt kun on kipeänä.. aivan semmonen vauva! semmonen jota vaan paijaa ja hoitaa kun se on niin reppana!

nyt on kolmas koneellinen pyörimässä, eilen illalla pyöritin kaks koneellista oksuvaatteita, niin vauvan ku niitä omiakin..
Mut josko tää on vika pv ku sitä oksua lentää, niimmä haluaisin uskoa.. yleensä oksutauti menee vuorokaudessa ohi..

Mulla hirveä päänsärky, niskat varmaa jumissa... :P

Mut nyt täytyy taas mennä..

Toi Rosiksen nukkumissuunnitelmat kuulosti hauskalta, mies olkkariin ja kaikki tytöt samaan sänkyyn :D

Mi-iu

Pikainen ilmoitus, että täällä ollaan jälleen hengissä perjantain pippaloinnin jälkeen. Eilen oli kyllä melkoinen väsy ja veto pois ja ei niin hengissä olo, mutta elämä voittaa jälleen. Mukavat oli kemut!

Pikaista paranemista pikku-miiulle! Kamalia tommoset mahataudit..

Talvista helmikuuta kaikille! Uusi kuu ja uudet kujeet ;)...

Todella paljon sympatioita Miiulle rankan päivän johdosta -mäkin olisin varmasti ollut ihan paniikissa (ok, lievä liitoittelu, mutta kuitenkin) ja ainakin soittanut neuvolaan. Toivottavasti tänään on jo parempi päivä!!

Ja Rosa saanut jo kipsinkin pois -olehan nyt kuitenkin varovainen ettet liikaa käytä kättäsi, että se saa kuitenkin tarpeeksi lepoa! Olet muuten ihana, kun annat kahden tenavan äidille vapaa-illan! Hän on varmasti kiitollinen! Muakin kiinnostaa miten yö meni, vaikka eiköhän se hyvin mennyt.

Miten meidän krapulainen Amilda voi? Vai onko tytöllä krapula? Vai oliko eilen? ;)

Mites muuten meidän ketjulaisten "sexlife"? Musta on kuoriutunut oikea peto ;) . Ei vaiskaan 8tai no joo), mutta eikös sitä sanota, että naiset nauttii eniten fyysisestä kanssakäymisestä 40 tienoilla..ja sitähän tässä käydään... tai sitten kroppa huutaa uutta raskautta, kun viimeinen on lähimuistissa tai jotain. Outoa...

Mä olen tänään ollut Puuha-Petenä ja saanut laitettua lampun kattoon (johan tää huone olikin pimeänä 7kk...eh) ja muutenkin siivottua. Hyvä minä -täytyy taputella itseään selkään kuten Tami Tamminen.... No, joo... Nyt mennään sitten anoppilaan syömään ja sitten jatkuu taas puuha-peteily.

Viettäkäähän mukava sunnuntai ja jos ei muuta niin harrastakaa ainakin seksiä...huh, mun kanssa -levoton ja hyvä fiilis!!

Nyt on beibe vaan valitellut mahaa ja ripuloinut.. ei meinaa juoda mut nyt on menty pelkästään hedelmäsoseilla joihin lisään sit vettä niin et ne on ihan lirua.. saa nestettä sit jtain kautta muutakin kuin pakkojuottamalla..
Mietittii josko sitä käyttäis kuitenki illal lääkäris vaikka käynti voi olla ns. "turha".. eli kotikonstein hoidettavissa, mutta oman mielenrauhan takia vois käydä..

Nyt mies palauttaa lapsukaisen syliin.. se ei kauaa jaksa tota kitinää ja vinkunaa..

Mi-iu

no ei menty lääkäriin.. nyt on pitkä tauko viime ripuloinnista ja hedelmäsoseita on uponnut hienosti, nyt otti jopa tissiäkin ennen kuin kävi nukkumaan.. kuumetta saa seurata vielä tän illan ja sit yöks suppoa jos siltä näyttää..
huomenna tulee sitten veljenpoika kuitenkin heti aamusta..
No nyt neiti sentää jaksoi hetken jopa lattialla leikkiä, joten eiköhän tää tästä paranemaan päin. :) viimeks oksenti ihan aamulla...viimenen oksennuspyykkikoneellinen pyörimässä..

Irinan kuoro on niin hyvä tos kuorosodas!! :D mä tosin en kaikkia kuoroja ehdi aina näkemäänkään..

mi-iu

ihanaa Mi-iu että pikkuisen olo alkaa paranemaan!! kuulostaa kyllä tosi hurjalta mutta kiitos noista vinkeistä että tuo 15minsaa olisi hyvä pysyä sisällä jne.

Ja kiva että Amildalla sujui hyvin!

Angstis, täällä ainakin tuo sexlife on vielä erittäin kuollutta :/ mulla alkaa kyllä halut olemaan jo kohdillaan mutta kun miestä näkee niin vähän saati sitten että olisi omaa aikaa sen kanssa niin toteutus on vielä jäänyt (ja varsinkin kun pitäisi ensin suht rauhassa saada se eka kerta hoidettua alta pois. Mulla on viikon päästä sairaalassa sen ommelleen lääkärin tapaaminen ja sen jälkeen fysioterapia, siellä sitten kuulee vähän että miltä näyttää.). Mulla on vielä APn oikealla puolella sellainen pieni aristava kohta, en tiedä miksi?!

anyway, mutta siis aivan ihanaa että sulla hormoonit hyrrää..saattaahan johtua koko ajan lähenevästä keväästäkin ;)

tänään sitten vierähtikin taas koko päivä vanhemmilla kun miehellä menikin pidempään ja piti sitten odottaa että Nöpö herää..vähän meni sillä silti rytmi sekaisin kun vasta tultiin kotiin mutta nyt onneksi tuntuu nukkuvan. Mä olen itse vaan tositosi väsynyt, oli jotenkin niin sekava viikonloppu kun ei ehtinyt yhtään olla miehen kanssa kaksistaan rauhassa vaikka miehellä olikin vapaa viikonloppu :/

tosta sexlifesta, tänä vkloppuna olis ollu niin hyvät mahkut kellistää toi mies, mut ei sitä sit jaksanu ku pikkanen on kipee ja itellä tuntuu et olis tosi outo olo niin ei sit viittitty jne.. Mielihalut on täälläkin välillä niin huipussaan, mut jotenki toi toteutus nimenomaan on sitten muiden hommien armoilla.. et kuinka myöhään sitä jaksaa jne..

Pikkumiiua nauratti ihan älyttömästi ku mies sille ilveili tos jokunen aika sitte.. ihanan kuulosta, varsinki kaiken ton oksentamisen jne kuumeilun jälkeen..

Nyt se höpisee tuolla kovaan ääneen vaikka piti nukkua..siirrettiin se käytävälle nukkuu et kuullaan yöllä paremmin.. näinköhän kohta uskallan jo hilata sängyn takas toisee huoneesee..

Mi-iu

Lastenhoitoapuna oli oikein. Tosin ne tytöt ei ole siskoksia, eikä edes tunteneet ennestään, mutta sitä suuremmalla syyllä heillä oli hauskaa ja meidän kämppä kuin räjähdyksen jäljiltä. Mäkin innostuin leikkimään niin etten tajunnut että se olen myös minä joka siivoan.

Mikä seksielämä? Enpä olis uskonut että minä päädyn riitelemään siitä niin tyypillisestä parisuhderiidanaiheesta, eli että miehestä tuntuu etten mä halua sitä. Juuri tänään siis hän kertoi että hänestä tuntuu etten halua häntä. Ihan oikeasti mä en jaksa edes puhua koko asiasta. Hyvä kun olen kerran päivässä ehdin hampaat pestä ja käsi kipsissä hoidan lasta (hiuksia en ole saanut laitettua mitenkään kolmeen viikkoon saati ajettua säärikarvoja), niin ei toudellakaan ole ollut muna mielessä niinä pieninä hetkinä kun olen omia asioitani ehtinyt ajattelemaan. Mutta mä lupaan skarpata. Ihan hävettää että miehestä tuntuu tolta. Mutta se on niin fiksu että pientä tilannetajua olisin toivonut, enkä tuollaista lapsellista mielen pahoittamista (Harmi että joulu meni jo, olisin tilannut sille jonkun simpsakan muovivaginan jota väsymys ei paina).

Blääh. Menen vetämään Pandan valkosuklaaleyvn iltapalaksi.

Hengissä ollaan täälläkin. Ja keskustelu on käynyt lempiaiheistani eli alapäästä ja hässimisestä ;) Hehee.. Rosa, sun vuoksesi Poju säpsähti sylissä hereille kun hihittelin suorapuheiselle kirjoituksellesi. Täällä mies ei edelleenkään ole ruinannut seksiä. Mun Aapelini on sen sijaan jo siinä kunnossa, että voisin koettaakin jotain actionia. Hallelujaa siitä! Kävi niinku Angsteri meinasi, eli paraneminen nopeutui nyt loppua kohden. Onhan se siis vielä vähän arka jos oikein runnoo, mutta haava on varmaan jo panokunnossa. (Häpeän näitä yöllisiä irstauksia sitten aamulla). Niin ja kyllä miehen katse kirkastui, kun kerroin että voinemme ehkä vielä tässä elämässä telakoitua toisiimme.

Jeh.. Kiva että Rosan käsi on jo parempi. Ja ihanat prinsessakeijubileet teillä on ollut. Siis vitsit, oon vähän ehkä tiätsä kade :) Mä en btw ole saunonut sitten marraskuun, oliskohan jo pian mun vuoro??

Ja Miiulle ja juniorille halitukset kamalasta vatsataudista ja hölmöstä miehen siskosta. Näytä kieltä sille eukolle :P Kiva kuitenkin kuulla, että vatsatauti meni ohi. Olisin itse sun tilanteessa ollut -ja huomatkaa metka sanavalinta- ns. vellit housussa. Siis kun Poju ei ole vielä kertaakaan sairastanut niin saan rytmihäiriöitä jo sen aivastuksestakin. Puhumattakaan tuollaisesta vatsataudista.

Ja kiva kuulla, että Sade oot paremmissa fiiliksissä. Oikeasti. Mutta muista ja koetan itsekin jatkossakin muistaa, että tämä palsta on myös niiden negatunteiden tuuletuspaikka. Että siis tahtoo sanoa, että saa antaa tulla jos siltä tuntuu. Summa summarum, kiva että Sadella on pirteämmät fiilarit. Toivottavasti se miehen turjakkeesi saa iisimpää työtä niin saatte vähän aikaa sille parisuhteellekin. (Ja taas päästiin aiheeseen..) Täälläkään ei siis ole vielä löytynyt sopivaa hetkeä läheisempään kanssakäymiseen, kun Poju nukkuu aina ihan kyljessä kiinni. Tosin veikkaan ettei näin pitkän tauon jälkeen toimenpiteessä kauaa edes nenä tuhise. heh..

Mageeta Amilda, että hummailut meni hyvin! On varmasti rentouttavaa päästä välillä olemaan oma itsensä. Rousaa siteeratakseni.

Nyt tämä yksikätinen kirjailija menee katsomaan ne Eetin kuvat postista. Yötä armaat.

Toinenkin yökyöpeli! Voi Pojua, mä en ole vieläkään päässyt Pojun tukasta yli. Siis että niin ihana kampaus voi ihmisellä olla heti syntymästä alkaen. Tukka takana, elämä edessä. Pupella on vain Putin-tyyppinen takaruoska, muuten pieni on ihan kalju.

Komppaan Brogista, että tää paikka on nimen omaan myös niille negatiivisille tunteille. Me, jos ketkä, tuetaan toisiamme. Täällä saa valittaa.

Mies lähti töihin, mä avasin siiderin ja suklaalevyn ja katsoin äskön Subin netti-tv:stä Jordan: Povipommin päiväkirjan raskausjakson, katsokaahan jos ehditte. http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/jordan_povipommin_paivakirja
Mulle iski välitön vauvakuume. Kaikesta turvotuksesta, hermojen kireydestä ja stressaamisesta huolimatta mulle tuli aito ikävä raskausaikaa. Tuli myös miestä ikävä. Ehkäpä pitäisi tehdä enemmän töitä sen eteen että parisuhde voi hyvin. Eikä saisi pitää toista itsestään selvyytenä. Helppoahan se nyt on siiderin piristämänä kun vauva nukkuu eikä miestä lähellä. Koitan muistaa sen myös kun desibelit sfääreissä, puklut rinnuksilla, kakka haisee, en ole ehtinyt pukea ja mies pelaa futismanageripeliä vielä ihan vain minuutin...

Kliseisesti; vanhempien parisuhde on lapsen koti. Mä haluan että me ollaan onnellisia. Joten enköhän mä ota viikon projektiksi sen vaimollisen velvollisuuteni eli sukupuoliyhdynnän. Ja ei kun venyttelemään.

Argh, täällä edelleen, onneksi valvontaseuraa näköjään löytyy :) Mäpäs käyn tuolla mailin puolella vielä uudestaan laittaan kuvia. Sain tyhjennettyä kameraa. Ei tule uni vielä. Kään.

Musta meidän parisuhde oli jo todella huonolla tolalla välillä. Sitten helpottui elämä Eetin kanssa ja varsinkin nyt on paljon paremmin, kun sain opetettua sen nukahtamaan yksinään ja voidaan olla miehen kanssa hetki ihan kahdestaan iltaisin. Seksielämäkin ollaan saatu heräteltyä henkiin. Kyllä sitä elämää oli silloinkin, kun Eetiä piti iltaisin hyysätä. Eeti-parka pomppi sängyllä vieressä silmät selällään. Tai katseli hyvässä lykyssä kattolamppua, mut pääasia että olipahan ainakin hiljaa. Spontaanius on tietenkin kadonnut lähes täysin, "Eeti nukahti, nyt on puoli tuntia aikaa, housut pois!" Onneksi parisuhde voi kuitenkin tätä nykyä loistavasti.

Juuri kun viime viikolla kehuin, että Eeti nukkuu tuntien päiväunia ulkona, niin nyt se sitten muuttui. Hyvä kun puoli tuntia suostuu nukkumaan kerrallaan. Mitähän tämä nyt sitten on?

Sadelle haleja. Toivottavasti miehesi työtilanne paranee pian ja pääsette kunnolla hoitamaan parisuhdetta.

Miiulle ja pikkumiiulle halit myös. Kunpa se tauti olisi nyt selätetty. Mulla on osmosalia lääkekaapissa varulta, kun kerran Irkulla oli todella paha ripuli. Mut ei kai sekään nestehukka ihan helposti tule, muistelisin. Hyvä kun kerroit tuon, että kun saa jotain nestettä pysymään sisällä 15 minuuttia niin ei tarvitse niin huolehtia nesteensaannista.

Nyt Eerikäinen taas purnaa jotain, niin pitää mennä. Meidän täytyy muutenkin tyttöjen kanssa lähteä töihin tuossa 9 maissa, niin pitää teidän kuulumiset käydä iltapäivällä lueskelemassa vielä.

Talvista helmikuuta koko ketjulle! Täällähän on mielenkiitoiset keskustelut käynnissä. Tuo JB:n toteamus "puoli tuntia aikaa, housut pois" pitää meilläkin paikkansa, tosin aika on huikeat 45min! Miten opetit Eetin nukahtamaan yksin?

Onko Nukkeli jatkanut kokonaisia yöunia? Wau!

Amildalle hatunnosto kemuista, me kävimme vasta nyt ensimmäisen kerran yhdessä juhlimassa -hyvää teki!

Toivottavasti pikku-M voi paremmin! Nyt kuuluu narinaa, aamulvaunuttelujen aika...

hoitopoika nukahti ulos ja pikkumiiu pinnasänkyyn... tai oikeastaan syliin (voitteko kuvitella, ennen ei koskaan suostunut nukahtamaan syliin ja nyt kun on kipeä niin nukahti)..
Kuumetta on vielä jonkun verran, mutta ei paljoa.. maha on vielä löysällä mutta ei niin että ripulia lentäis koko ajan joka vaippaan.. rauhoittumaan päin siis :)
tänään jaksoi hetken leikkimatollakin leikkiä ja kääntyillä vaikka kielsin kääntyilemästä kuumeisena ;)
Kaikki oksennusripulipyykit on pesty ja kämppä on kuin hävityksen kauhu.. villakoiria pyörii joka nurkassa, tiskikone pyörii ja kaikki on sikinsokin..

Mut nyt toviks silmät vaikka kiinni, vähän meinaa väsyttää..
Palailen taas ajan kanssa kun ehdin keskittyä paremmin.

Mi-iu

Angsterin hyvän neuvon ansiosta, eli jätin Eetille oman yöpaitani nuuhkittavaksi. Ennen Eetiä piti hautoa sylissä koko ilta ja imettää välillä. Nyt en nukuta sitä enää kuuden jälkeen, vaan kahdeksalta vien sänkyyn, imetän siellä ja jätän sen sitten sinne. Usein se huutelee siellä, mutta varsinaiseen itkuun ei ala. Joskus herää vähän ajan päästä, jolloin käyn vielä imettämässä vähän. Mut sitten kyllä nukahtaa. Alussa hain Eetin aina olohuoneeseen imetettäväksi, jos rupesi itkemään ja siitä se sitten virkistyikin. Nyt käyn imettämässä sängyssä. Tosin sinne pitää syöksyä salamana, ettei Irkku ehdi herätä.

Todella mahtavaa että Baltsu pääsi miehensä kanssa vähän tuulettumaan. Teki varmasti hyvää!

Mies lähtee kavereittensa kanssa tämän kuun lopulla mökkeilemään. Minut on kyllä myös kutsuttu, mutta kun meillä ei ole paikkaa minne jättää mukeloita hoitoon niin mun on sitten jäätävä kotiin. Pikkuisen oon katkera, että aina se on mies joka lähtee ja minä jään hoitamaan, mut toisaalta en usko että pystyisin (haluaisin) jättää lapsia viikonlopuksi miehelle hoitoon. Tämä on sellaista sirkusta, ettei mies sitä usko, enkä minä usko että se selviäisi niin että kaikki tulisi hoidettua.

Voi aaaargh! Tein juuri Rosat. Eeti alkoi huutaa ulkona, niin lähdin niin huolimattomasti, että vetäisin läppärin lattialle kun laturinjohto sotkeutui jalkaan. Vähänkö kyrsii, jos tähän nyt tuli jotain kun upotin 1300 euroa ja olen ehtinyt käyttää tätä jotain pari päivää.. Ja ihan kympillä uskallan miehelle tunnustaa.

Mitä mun vanhat silmäni näkevätkään = Jes, Bro on palannut! :) Mietinkin jo, että missä kuhnit? Hyvä, että ap:si voi jo paremmin! Voin luvata, että synnytyksen jälkeen ei tarvitse miettiä, sattuuko seksi...eh...eli ei muuta kuin telakoitumaan ;)

Ja ihanaa kuulla Baltsustakin!! Upeaa, että pääsitte kaksin juhlimaan! Meidänkin täytyisi päästä pian -niitä jonkun pitämiä pippaloita odotellessa...marraskuun alussa oltiin viimeksi juhlimassa ja nyt tosiaan alkaisi olla aika juhlia jälleen.

Sade, hyvä ettei sun tarvitse enää kärvistellä epätietoisuudessa kuin viikko! Toivottavasti se lääkäri keksii jonkun kikkakolmosen, että saisi sun kivut pois! Ja joo, siis täytyy muistaa, että mun synnytyksestä on aikaa melkein 8kk ja vasta nyt siis hyrrää hormoonit kunnolla.

Rosa, sähän voit tilata sen pumpattavan miehellesi vaikkapa Runebergin Päivän lahjaksi ja toisaalta tuleehan se ystävänpäiväkin ;). Ei mutta oikeasti, kovasti sympatioita sullekin. Miehesi on varmaan vaan ehtinyt ajattelemaan liikaa ja siksi tunsi noin. Tsemppiä tämän viikon projektiisi ;)! Mun uusi projekti on tunti liikuntaa päivässä -pakko tehdä jotain!

JB, eiköhän toi Eetin nukkumattomuus ole vain jokin vaihe taas. Jospa se taas pian vaihtuisi hyviin uniin. Ja nyt mä olen kenkku, kun kerron tähän samaan kappaleeseen, että meillä viime yö oli toinen täysin nukuttu yö. Mutta tosiaan muistakaa, että 8kk on tultu, että tähän on päästy. Toissa yönä Nuudeli herätti kerran. Toivottavasti Nuki alkaisi nyt jatkuvasti nukkumaan kokonaisia öitä herättämättä kertaakaan. Toivotaan JB, että Rosailustasi huolimatta läppäri selvisi hengissä! :)

Hyvä, että Pikkumiiu voi jo paremmin! Kurja tauti!

Mitäs meidän kaksosten äipälle kuuluu? Neilis?

Nyt puntille ja kun Nugeiggina herää niin sitten kävelylle.

Aargh, Angsteri! Älä tuo meille paineita ja huonoa omaa tuntoa tuosta kuntoilun määrästä... Ulkona on ihan mieletön ilma ja mä odotan kun kuuta nousevaa, että neiti nukahtais ja mä pääsisin NUKKUUN! Pitäis varmaan sittenkin painua neidin kans ulos? Väsyttäis vaan niin vietävästi...
Eilisistä viesteistäs oli mulle ainakin hyötyä. Kun kyselit siitä sexlifestä - olisin eilen voinut kirjoittaa, että mikä se on? Kun sitä on koko alkuvuoden lähes kokonaan ap vuotanut, niin ei oo käynyt mielessäkään koko touhu, ja tosissaan kuukausi sitten neiti ei vielä mennyt ennen puolta yötä nukkumaan, niin on tosiaan aikaa siitä viime kerrasta, mut eilen sit muistin taas, että tosiaan sexlifekin on olemassa ja tietty kallistin miehen sänkyyn. Olipa mukavaa piiiiitkästä aikaa!

Kiva kuulla Brogiksesta ja Baltsustakin. Ihanaa, että Baltsukin on päässyt tuulettuun - ja vielä miehen kanssa. Tekee varmaan hyvää teillekin...

Ja ihanaa kuulla, että pikku-miiu on jo parempi.

Nyt mentävä - kitinä leikkimatolla...

Nyt on niin hienosti, että molemmat ovat nukkuneet tunnin yhtäaikaa! Eeti meni 9 maissa ja Irkku 12 nukkuun. Angsteri sen taas teki, Eetin päiväunet normalisoitui heti.

Netti on hidastunut ja toivon, ettei se johtuisi siitä kun pelasin jalkapalloa läppärillä.

Onko sulla Amilda Cerzettet vai mitkä? Mulla Cerazettet nimittäin teki megamenkat ja vuodin yhtä päivää lukuunottamatta 6 viikkoa yhtä kyytiä. Kierukka laitettiin viime viikolla ja on tiputellut enemmän tai vähemmän siitä lähtien, mut sehän on ihan normaalia ja loppuu onneksi aikanaan.

Päätin olla ruokkimatta lamaa ja alkaa ostella suomalaisia tuotteita. Mitkä kenkämerkit on suomessa tehtyjä? Tilasin kahdet Tapasin saappaat, mut ne ei käy mulle ollenkaan. Nyt sitten pitää ne lähettää takaisin ja tilata jotkut toiset.

Juu JB, Cerazettet oli, mut lopetin ne 5 viikon vuodon (jossa välissä 5 pvä vuotamatta) takia.. Ei ne oo ihmisille tarkotettu!!! Kyllä ainakin ehkäsee, kun ei tee mieli sekstata sotkien...

Joo, siis meillä mies ei pysty yhtään mihinkään jos on menkat. Sille veritipan näkeminenkin on sellainen kauhistus, että siihen loppuu toiminta. Meillä siis oli 6 viikon täydellinen selibaatti ja sitten sain niistä pillereistä tarpeekseni. Ehkäisyvaikutus niillä on siis täydet 100%

Yhteistyössä