Mitä mun vanhat silmäni näkevätkään = Jes, Bro on palannut!

Mietinkin jo, että missä kuhnit? Hyvä, että ap:si voi jo paremmin! Voin luvata, että synnytyksen jälkeen ei tarvitse miettiä, sattuuko seksi...eh...eli ei muuta kuin telakoitumaan
Ja ihanaa kuulla Baltsustakin!! Upeaa, että pääsitte kaksin juhlimaan! Meidänkin täytyisi päästä pian -niitä jonkun pitämiä pippaloita odotellessa...marraskuun alussa oltiin viimeksi juhlimassa ja nyt tosiaan alkaisi olla aika juhlia jälleen.
Sade, hyvä ettei sun tarvitse enää kärvistellä epätietoisuudessa kuin viikko! Toivottavasti se lääkäri keksii jonkun kikkakolmosen, että saisi sun kivut pois! Ja joo, siis täytyy muistaa, että mun synnytyksestä on aikaa melkein 8kk ja vasta nyt siis hyrrää hormoonit kunnolla.
Rosa, sähän voit tilata sen pumpattavan miehellesi vaikkapa Runebergin Päivän lahjaksi ja toisaalta tuleehan se ystävänpäiväkin

. Ei mutta oikeasti, kovasti sympatioita sullekin. Miehesi on varmaan vaan ehtinyt ajattelemaan liikaa ja siksi tunsi noin. Tsemppiä tämän viikon projektiisi

! Mun uusi projekti on tunti liikuntaa päivässä -pakko tehdä jotain!
JB, eiköhän toi Eetin nukkumattomuus ole vain jokin vaihe taas. Jospa se taas pian vaihtuisi hyviin uniin. Ja nyt mä olen kenkku, kun kerron tähän samaan kappaleeseen, että meillä viime yö oli toinen täysin nukuttu yö. Mutta tosiaan muistakaa, että 8kk on tultu, että tähän on päästy. Toissa yönä Nuudeli herätti kerran. Toivottavasti Nuki alkaisi nyt jatkuvasti nukkumaan kokonaisia öitä herättämättä kertaakaan. Toivotaan JB, että Rosailustasi huolimatta läppäri selvisi hengissä!
Hyvä, että Pikkumiiu voi jo paremmin! Kurja tauti!
Mitäs meidän kaksosten äipälle kuuluu? Neilis?
Nyt puntille ja kun Nugeiggina herää niin sitten kävelylle.