Lumis, eli sun puolella ei ole ongelmia ton raskautumise suhteen!? hienoa!
jaksatko viel kertoa mitä eroa noilla inssillä ja ivf:llä on?! mä en tiedä niistä mitään.. mul on vaan semmonen kuva et lääkärit koittaa saada kunnon simppasaaliin ja niillä sit jotenki hedelmöittää sen muniksen tai munikset... oonkohan mä ihan hakoteillä?!
Toivotaan kovasti että pienoisella avustuksella saatte ihan ikioman pienokaisen tai pienokaiset <3
Tosta paita vai saappaat, niin jos saappaat on kalliit, niin se paitahan on VIELÄ kalliimpi

eli saappaat saappaat mä ottaisin!

nojoo, vaikeeta sanoa ku iteki jahkailen aina jos löytyy jotku kivat jutut et onks tarpeeks kivat jne..
Voi angstis! olis ollu PIKKASEN jännää jos olisitki ollut!! Mies sano eilen ku taas vauvakuumeissani kyselin et millonhan me ruvettais tekee seuraavaa tai millon se haluis niin se sano et 3kk päästä.. Huh sentään!

siis ihanaa ja pelottavaa ja kaikkea! Mut jos olettais et se tapahtuis naps tosta vaan niin se olis kuitenki seuraavana vuonna eikä ens vuonna maailmassa... mut eihän sitä tiedä vaikka tapahtuiski jo ens vuodeks ku ei toi imetys oo mikää ehkäisykeino..
tuntuu vaan hirveen utopistiselta että seuraava nappais tosta vaan ja varsinkin kun vielä imettää pääsääntöisesti... eri asia sit ku vähenee oikein urakalla..
virallisesti aina sanoin että yritettiin häiden jälkeen, n.2-3kk, mut se oli sitä joka päivä monta kertaa päivässä jne tahdilla ja niin että ite oli tulla hulluks... sitä ennen oli puolvuotta aikaa tulla raskaaks minkä ajan otin lunkimmin enkä stressannu että joko.. mut ei siis käytetty ehkäisyäkään.. Mut mahollisuus siis aina oli, mut koska oli sit oottanu niitä häitä ja sit ku ei vieläkään ollu raskaana niin sai alkaa stressaa enemmän ja vähemmän..
Pointti on hukassa, tais olla jotain et vaikka kuinka imettäis tai ei imettäis niin siltikään ei taas tiiä kuinka kauan kakkosen hommailuun menis... vaikkakin aika kyl kulkis tosi nopeaa ton yhden neidin parissa

ja tää kuulostaa taas kauhealta itsekeskeiseltä pohdinnalta kun lapsettomuuspuolen tärkeät immeiset on vaikeuksissa sen ykkösenkin kanssa.. :/
Mä haluaisin jo kuulla Brogiksesta!! tulikohan niille poika?!
Mi-iu