Juu soita aamulla JB, ainakin sen kuuluisan mielenrauhan vuoksi
Hihii, en tiiä Lumiksen hotellin nimeä, mutta hassua jos jälkikasvun nimi ois joku San Piedro.

Pitää vaan toivoa, että sattus sopivaa sukupuolta sitte. Niin mikä on Lumiksen tilanne muuten? Millonka jännätään? (Mikähän täällä tulis kersan nimeksi jos tekopaikka pitäs jotenkin siihen viitata.. Hmm.)
Mullon kans Rosa tuo maha useimmiten oikealla "kallellaan", eli voimmeko vetää sen johtopäätöksen, että täälläkin ollaan samassa asennossa? Mulla tosin se vaihtelee. Ja oonhan mä paljon sua jäljessäkin, että pyörii varmaan vielä vähä enemmän. Kuka onkaan muuten seuraava jonka jakautumista aletaan odotella? Siihen taitaa olla vielä aikaa. Niin sitä piti sanomani vielä tuosta, että pää alaspäin oli Rosalla, että jotku vauvat tosiaan on jo monta kuukautta synnytysasemissa, toiset ei käänny välttis ollenkaan. Puolitutulla oli poika 3 kk pää alaspäin ennen ko synty

Hassua oli siinä ultrassa muuten kun kätilö sano, että "Siellä se vilkkaasti liikkuu" .. Joopa, oli tosi rauhallisena, mitä vähän pui nyrkkiä. Mietin vaan, että miltä se iltashow mahtais ultrassa näyttää.
Mä pistin kuvia teille, Saanalla ja Baltsulla vissiin oli inboxit täynnä. Jos jolleki jäi laittamatta niin kiljaiskaa, laitan tulemaan. Saden masusta ois kiva nähdä päivitettyjä kuvia kun niin lähekkäin mennään
Bro' Gun