Alkumetreillä 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällähän on ollut vilkasta eilen! Aktiivista porukkaa, hyvä niin.
Ai että useammalla teistä alkaa jo olla perustukset valmiina babylle? Hyvä niin. Mä oon ihan varma, että useampi plussaa nyt, sen verran hyvin ootte saaneet kaikki hyödynnettyä ovikset! Jännät viikot tulossa!

Mulla on edelleen tylsä vaihe menossa.. Oon "huvittanut" itseäni keksimällä yhä raskausoireita, vaikka siis täti oli jo kyläilemässä. Mutta mitäs muuta tässä aikansa kuluksi tekisi.. heikosti siis menee :)

Mmintusta on vissiin tänään sitten rouviintunut! Paljon onnea sinulle! Ja toivottavasti siellä on hyvät kekkerit käynnissä!
Ja teille muillekin arvon kanssahaaveilijoille toivottelen oikein mukavaa viikonloppua!
Mä aion nyt tehdä itselleni jonkunsortin drinksun tuolta kaapista ihan vaan sen kunniaksi, että täti on nyt häädetty ja aseet viritetty uuteen yritykseen! Tästä se lähtee! :)

Toivottavasti *tiiti tuolta Haaveissa vauva 20 -palstalta eo pahastu, pakko laittaa sen hauska teksti tännekin!:D

Saatat olla raskaana mikäli...

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa
-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-voit ehkä pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-painosi laskee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Hienoa Sinililja, upea asenne!:D

Meillä on mennyt viikonloppu ihan vain ollessa. Eilen kyllä yhteistuumin pestiin koko kämpää, mutta sen lisäksi ei olla tehty mitään erityistä. Ollaan löylytelty, katsottu telkkua ja nukuttu hyvin. Niin ja tietenkin yhä yritetty bongata ovista varmuuden vuoksi, ilman tikkuja.;)

Onnea mmintulle! Toivottavasti päivä oli onnellinen!

Toi *tiitin toiselle ketjulle laittama teksti taitaa sopia mielle ihan jokaiselle Haaveissa vauva-palstaajille kuin nenä päähän.:D Olen jo melkein bongannut tähden makkarista, odotan vielä niitä kolmea vierasta.;D

Hihhiihhiih..mie täällä yksinäni kirjoittelen kun muut osaavat näemmä olla ilman konettakin..:D Meillä on tosiaan kotona-hengailu-päivä, niin täällä on kiva käydä välillä kurkkimassa. Odotuspuolen juttujakin on kiva lueskella.:)

Huijui, tuttavamme sai eilen ison pojan, yli 5 kiloinen ja 54 centtinen! Huh! Äitiparka!:)

Laitan taas jännäyslistan esille, lisään sulkuihin mulle toisen veikkauksen jännäpäivästä, kun en ihan tiedä siitä ovisajankohdasta, se voisi olla nyt viikonloppunakin, limoista päätellen..katselaan sitten tullooko oireita ja maltanko odotella testausta.:D

Jännäyslista

Hertta 11.4
minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4 (-20.4)
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4
Sinililja 27.4.

Heipsistä,

et sä karamelli aivan yksin tääl oo;)..ohhoh iso vauva! olikos äiti minkä kokonen? syntykö normaalisti vai jouduttiinko leikkaan?

Naisen elämä on yhtä tunteiden vuoristorataa..en käsitä..mielialat heittelee laidasta laitaan..huah..

Mut nyt tää lähtee petiä kohti, unia:)

Paljon onnea mmintulle rouviintumisesta!!!!

...Ja tietysti hirmusti plussatuulia koko poppoolle bd bd bd bd Kyllä tuosta jännityslistasta voi tulla jo marraskuun kaltainen plussa aalkto :)
Mukavan vilkkana pidätte ketjua yllä!

t.Amilda ja RV 12+0!!!!!!!!!!! (Vihdoinkin)
Ja siis huomenna vihdoista viimein ratkaisevaan np-ultraan... Hui!

Oi, peukkuja Amilda hirmusti sinne!! Tule sitten kertoon np kuulumiset!!??

Onnittelut mmintulle!:)

Jokos täällä on saatu aikaan viikon alkajaiseksi lupailevia oireita?:)
Täällä suunnalla hiljaista..nuha sinnittelee itsepäisesti eikä meinaa lähteä millään:/ mut tänään päätin lopettaa sairastelun ja lähteä pienestä nuhasta huolimatta lenkille..:)

Huomenta ja mukavaa uutta harmaat viikkoa tännekin!

Minäkin odottelen teidän oireita, itsellä kun ei mitään ole tiedossa vielä pitkään aikaan. Tuonne toiseen ketjuun jo kirjoittelinkin, että tämä menee nyt näköjään näin, että menkkojen tultua eka viikko menee maassa, sitten alkaa jo piristymään. Nyt mulla on jo toiveet korkealla tämän kierron suhteen. Olen valmis tekemään mitä tahansa saadakseni sen plussan tikkuun tässä kierrossa. Ilmoitin jo miehellekin, että seison vaikka päälläni koko tulevan viikonlopun, jotta ne simpat varmasti löytää tiensä perille! Ja greippimehut on puristettu, tikut valmiina, mitäs vielä keksisi? Pitää varmaan alkaa sitten lipittämään ensi viikolla sitä punaviiniä (nam!) ja sitten vaan odotella työn tuloksia! On se kumma, jos ei tulosta ala syntymään! ;)
Niinpä, joku voisi todeta, että helpommalla pääsisi ja ehkä paremmalla menestyksellä, jos vaan ottaisi iisisti.. mutta enpä tee niin. Jos nyt ei tärppää, niin sitten ehkä.

Mitäs muille kuuluu? Onko tuore rouva palannut jo arkeen? Vai lähdittekö heti sinne häämatkalle? Onko Karamellilla ollut uusia raskausesityksiä lähiaikoina? Mimona on tervehtymään päin, hyvä! Mites muut?

Työt kutsuu..
Sinililja kp 9/28

Tsaudi ja hei sun heiluvilles!:D

Se ison laspen saanut äiti on itseasiassa aika normikokoinen, sellainen about 167 cm ja normipainoinen. Kätilö oli arvioinut ennen synnytystä että joo, korkeintaan joku kolme ja puoli kiloinen tulossa, että alakautta vain!auts. Äiti totesi, että jos olisi tiennyt oikean koon, ei todellakaan olisi suostunut alakautta synnyttämään!

Juu, mullakin on mieli heitellyt ihan hassusti. Nyt taas ihan ok. Huomasin vain, kun kävin veskissä, että jaah, onkos mulla sittenkin vasta nyt ovis, kun näin limailen, kohta tarvitsen jo jotain vaippaa. Hassua miten myöhään jos se nyt on...!!

Wau amilda, huippua! Onnea 12 viikon täyttymisestä!:D

Hehheh, sinililja, toivottavasti sulla on hyvät tuet ja muut jos aiot koko viikonlopun seistä päälläsi!:D Tsemppiä ihan hirmuisesti!! bdbdbdbdbdbdbdbd!!

Ja mmintulle sylillinen onnea! Nyt häälahjaa peiton alle puuhastelemaan!:D

karamelli83 kp18/28-?

Nopeasti kirjoittelen..Kiireinen päivä ja ilta tulossa..Tänne ei mitään uutta,kp:ta en edes tiedä!Mutta ovis on ollut ja ens viikkoa odotellessa..
Mmintulle vielä paaaljon onnea rouviintumisesta!:)Mukavaa alkavaa uutta viikkoa kaikille ja plussatuulia!

kiitos paljon onnitteluista! Kyllä tätä onkin jo odotettu :D Nyt on hyvin onnellinen olo <3

Hei miten se aika muka niin nopiaa menee? Amilda oli vasta äsken aloittelemassa vauvaprojektia ja nyt jo 12 viikkoa. Vau! Ihan huikeeta! Varmaan jo aivan ihana massukin jo sulla ;) Nyt saat sitten hyvällä omalla tunnolla huudella kaikille onnellisena että "täällä kasvaa rakkautta mun mahassa!" :D

Täällä on tylsät vaiheet meneillään. Ovis on just mennyt ja pari viikkoa sitten odotellaan vaan niitä "ihania" menkkoja. Sitten vihdoin pääsee taas tekemiseen makuun! 1kk päästä Thaimaan lämpöön kovasti siementämään ja toivottavasti sitten toukokuussa se plussa pärähtää!!

Nyt taitaa alkaa olla jo vähän oireitakin kuulosteltavissa jännäilijöillä? Kertokaa kaikki likaisetkin yksityiskohdat, täällä eletään muiden kautta nii kauan kunnes taas oma vuoro tulee...

hauskaa viikon alkua!

Eikös karamelli nuo sun oireet vois olla raskausoireita?:) luulis sen oviksen jo menneen...vieläks sul on nippailua?

Hertalla luulis jo oireita olevan?;)..ainii huomenna vasta linjoilla..

Itse valitettavasti alan taas kallistumaan menkkojen suuntaan, jos ei ala oireita pikkuhiljaa tulemaan..sitten ei putoa niin ylhäältä..toisaalta pientä kutinaa masussa on..hmm *poks* ja takaisin maan pinnalle:)

Mimona kp21/29

Raskausoireita, mitä? Mulla? Nyt? Jo? huijuihuijui!!
En uskalla edes toivoa..huiii!
Mä olen itse vain miettinyt että ovis jotenkin hiton myöhässä...limaa on kyllä tänään ihan ennätysmäärät, ne vaipat ei kohta ole enää vitsi..alkkarien vaihto on ihan kohta edessä. Juu, nippailua on yhä tasaisesti ja rintojen kipua jos esim nänniä painaa kevyesti (ihania yksityiskohtia, olkaa hyvä), mutta kuten aiemmin tuonne kirjoittelin viikonloppuna, ne vois olla ihan vaan ovisjuttuja....

Nyt olen ihan huijuijui!

No hyvä, että joku on ihan huijuijuijui!! :) Jokainen vuoronperään. Eipä noista oireista oikein ota selvää, varmaan voi ihan yhtä hyvin olla vasta ovista tai sit raskausoireita. Eli odottelua vaan tiedossa..
Mä oon jo innoissani siis hyökkäämässä vuorostani oviksen kimppuun! Toivottavasti sellainen ilmaantuu tänne lähiaikoina. Me koitetaan nyt kokeilla sitä JTP-taktiikkaa, en kyllä oo uskaltanut ihan kamalasti miehelle sitä mainostaa, ettei sille raukalle tule suorituspaineita.. Mutta eiköhän se onnistu. Tämä viikko on siis ahkeraa puuhastelua makkarin puolella :) Pitäisiköhän siis lähteä kotiin... ajatuskin jo himottaa! ;) Toisaalta pitää vähän säästellä niitä paukkuja viikonloppuun, jos se ovis ei vielä silloin tulekaan. No, eiköhän sitä keinot keksitä!

Juu, miekin enemmän oon kyllä oviksen kannalla.:) Aiotaan tänään vielä pupuilla varmuudeksi. Luulisi että yli viikon jtp tai usemmain tuottaisi tulosta..tai enemmänkin;toivoisi.:)

Aijauh, nyt kyllä vihlailee ikävästi alavatsassa, jossain oikean puolen munasarjojen paikkeilla..uah. Vihlaillut jo tunnin verran. Inhottavan ikävä ovis mulla tässä kierrossa, ei voi muuta sanoa. Toivotaan että on kaiken sen vaivan arvoinen ovis.:D

Voi vitsi, ootan kyllä kovasti onko Herttis bongaillut ekoja oireita jo! Me raskaustieteenlaitoksen oireyhtymien limalogit haluamme kuulla kaikki yksityiskohdat jotta voimme tehdä epäluotettavia päätelmiä.;D

Alkuperäinen kirjoittaja karamelli83:
Me raskaustieteenlaitoksen oireyhtymien limalogit haluamme kuulla kaikki yksityiskohdat jotta voimme tehdä epäluotettavia päätelmiä.;D

Hehhehe:D..

Ei sulla karamelli jääny yhtää ovistikkua viime viikolta? nyt ois ollu hyvä testata..

Jos ei tässä kuussa tuu tärppíä niin täytyy yrittää olla ajattelematta asiaa..tuntuu nyt että ajatukset pyörii vaan pelkästään tän ympärillä:)..No onneks kesä on kohta ovella ja sillon viimestään saa kaikkee muuta ajateltavaa!
Oli pakko lapioida tänään terassilta lumet pois, että jos sais vähän nopeutettua terassiajan tuloa..
Haluttas niin laittaa kukkia ja kaivaa maata..oottaa kaipuulla aikaa kun saa oman talon ja puutarhan..kasvihuoneen..mut ehkä sitten joskus:)..

Viisastuin taas hiukan kun luin yhtä toista keskustelupalstaa..eli levitän tietoni tännekin;)

Eli ovistesti voi näyttää plussaa monta päivää peräkkäin, mutta ovulaatio on tapahtunut jo silloin eka plussaus päivän jälkeen.. kun arvot jää tavallaan koholleen..
Itse en saanut silloin kyl niin vahvoja viivoja ku kontrolli viiva mut parina päivänä oli yhtä vahvat..eli luultavammin ovis on tapahtunut tämän eka päivän jälkeen..
olipas epäselvästi selitetty mut jos joku muukin tästä hiukan viisastu niin hyvä hommeli;)

No sehän tässä hitto vie ketuttaa, kun ei ole yhtäkään ovistikkua..saakuttikuttikuu.
En lähde ajamaan päivystävää apteekkiin.:D Toivon vain parasta. Mietin vain, että mikähän ihme sitten on se päivä kun jo uskaltaisi testailla, eli jännäyspäivä, vai odotanko vain ikuisuuden tätiä, ja jos ei ikuisuuden jälkeen näy, totean että jaahas, taisinkin olla raskaana..:D Se tyyli vaan ei sovi mun kaikki-tänne-heti-nyt-hermoille..

Joo, Mimona kuten huomaat, minäkin täällä vähän väliä kurkin, mulla ei taida olla tällä hetkellä yhtään järkeä päässä, pelkästään tuo huuma.:D Ehkä tosiaan auttaa kun kesä tulee, haluaa olla paljon ulkona jne. Työpäivät vaan esim ovat niin tylsiä että täällä roikkuu haaveilemassa ja tieteilemässä ihan mielellään, niin päivät kuluvat nopsaan.:D

Yksin täällä -taas- horisen. Tulin kiroamaan, että jos tää juiliminen on nyt se hiton ovis, niin ei kyllä saada nalkkiin. En pysty edes yrittämään pupuilua, kun tuntuu tällaiselta. Katsotaan aamulla vielä ennen töihin menoa, että jos ei satu niin kokeillaan onneamme.

Mieskin ehdotti jo, että ensi kierrolle tilaan sitten vähintään 12 tikun ovistesti-setin, että saadaa ajoitettua oikein. Hauskaa että se on niin mukana näissä yrityksissä, tulee olo että ei ihan yksin stressaile. Ja ihan kiva,alkaa jo vähän toiveet tältä kierrolta hiipumaankin kun tämmöisiä juilimisia. Kyllä mä varmaan viikon 16 lopussa saan itseni jännittämään, mutta jotenkin asennoidun kuitenkin jo seuraavaan kiertoon.:)

No, ehkä sitten tammivauva, synttärilahjaksi.:D Ois aika hauskaa!

Hertalle sitten kasattu huomiselle oikein kovat paineet! Että oireita tiskiin, kiitos;D

No ompas karamellillä kivulias ovis! jösses..siel se munis riuhtoo ja repii itteään irti ja huutelee "kyl mä täst irtoon, ett sovitaanko huomenna klo 12.00 treffit munatorvessa simppojen kans?";D
Huomenna viel tuuletatta niitä petivehkeitä niin etköhän saa jännättävää ens viikolle:)

Huomenta!

No johan nyt täällä on ollu oireiden odottelijoita :D Paineita... No ei vaiskaan, miulla nimittäin ei ole yhtään mitään oireita raportoitavana :( Ei tunnu mitään missään! Eihän se oireettomuus toki välttämättä tarkota sitä, et ei ois tärpänny, mut nyt on vaan jotenki sellanen olo, että ei vielä tästä "ekasta" kierrosta tärppääkkään. Alan jo asennoitua tädin tuloon ja uuden oviksen tikutukseen... Eihän sitä vielä tosin tiedä, miten käy, mut fiilis nyt vaan on tuommonen. Mut joo, katsellaan katsellaan... :)

Mites täällä? Oireita, oviksia? Pitää kohta ajatuksella päästä lukemaan mitä työ ootta täällä vkln aikana raportoinu ittestänne :D En siis vielä joutanu...

Hertta kp27/30 Loppu lähenee... ;)