Alkumetreillä 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ääh r-testi anto sitten puhtaan negan. Aika hauska vaan toi o-testi kun sitten kun ovis on mennyt ohi niin se ei näytä mulla enää sit mitään viivaa (sillon ku tikutin, nyt en siis tässä kierrossa tikuttanut)...hmm elikkäs mulla saattaa ollla ovis juurikin nyt ;) eiku peittoja heiluttelemaan! ;)

Sori ku hätäilin....mä oon just niin tällänen!

niin siis kun käytän tuolta babyplussalta tilattuja tikkuja niin toi ovistestin viiva aina vahvistuu ajan kuluessa ja nyt se näyttää jo tosi vahvalta....eli varmaankin ovuloisin nyt..

Kiitokset myötätunnosta. :P

Hertta: joko teillä on hauvalle nimi tiedossa? Sori jos oot jotain jo maininnut mutta miun pitää aina pikana lukee mitä ootte kirjoitelleet... ja ei aina ehkä tuu niin keskittyneesti käytyä läpi. :D

Liisaleena: meillä on 4- ja 1-vuotiaat. Kyllähän 3,5 vuotta on jo iiiiiso ikä. ;)

mminttu: oujee jos onkin ovis menneillään. Eikun hyödyntämään. :P

Kuopus sylinkipee, pitää mennä. :)

No voi voi Hilda, tyhmä täti!!

Minttu: voihan se olla, että se hää- ym. stressi myöhästytti sun ovista ja siksi kierto on pitkä.

Mitäs muuta te ootte kirjoitelleet? Enpä enää muista.. Mulla meinaa nyt käydä vanhanaikaiset ton punaviini kanssa.. oon meinaan päättänyt, että nyt mä olen raskaana ja siksi mun pitää nyt sitten lipittää tota tulevan vuoden edestä.. :) No lasin päivässä oon juonut, mutta nyt tekisi kanssa kamalasti mieli.. mitä? Minäkö juoppo? Ei pidä paikkaansa.

Vatsassa nippailee ehkä vähän normaalia enemmän tai sitten ei. Ota tästä nyt sitten selvää. Eipä auta kuin koittaa saada päivät nopeasti kulumaan. Jos täti tulee, niin tiputus on taas astetta korkeampi. Mutta toivotaan, että se on ystävystynyt Hertan, Karkin ja Minisunin akkojen kanssa ja viihtyy yhä siellä reissussa. Jos on siis yhtään minuun tullut, niin siellä se vetelee vielä tyytyväisenä margaritoja aurinkovarjon alla! Hyvä niin :)

Taidan nyt mennä katsomaan sen vauvadokkarin. Siitä tulee ilmeisesti joku jatko-osa taas torstaina.

Toivottavasti Sinililjan täti todella nauttii auringon lämmöstä ja siemailee niitä margariitoja.. :)

Mä tilasin nyt sitten tikkuja myöskin ja kohtapuolin voi alkaakin tikuttamaan. Hui, jänskää... Oliskohan huomenna jo postilaatikossa..

Onpas täällä ollut tänään jännäilyä mmintulla,toivottavasti ovis onkin hämääntynyt ja voitte sen hyödyntää nyt!:D

Sinililja, kyllä sie huhtijunaan pääset, meillä on ne kapulat rattaissa!;D
Nou hätä, nauti nyt siitä punkusta, viikon päästä ei tarvitse enää maistella..:)

Voi Hilda. Se hiivatin täti on nyt kyllä tullut taas väärään osoitteeseen. ONkohan sillä osoitekirja hukassa?

Muilla huiman jännät tikutukset alkamassa, ovis tai raskaus-!:D
Nyt pistetään ne tätit kuuhun!

Mulla oli kamala päivä töissä. Vatsa turbona ja ruoka toi pahan olon ja sit närästyksen ja pää tuli kipeeks ja väsytti kamalasti. Ja saikulta oli kertynyt hirmeästi hommia. Nyt tein lempisalaattiani ja nautiskelen. Pää jomottaa yhä, kun en ääliö ostanut panadolia, kaapissa vain buranaa..
Aikamoista opettelua tämä.:)

Voi että,toivottavasti te pian liitytte ihanaan oireclubiin!!

melli rv4+4

Karamellin häätyy ny alkaa pullottaa sitä valelapsivettä, että voit purskauttaa ne tiukan paikan tullen;) Sinililjalla on nyt niin paljon apulaisia jarruttamassa junaa, että varmasti ehit kyytiin!:)

Mitkäs kp:t Angeliquella on menossa? Vois alkaa lisäileen nimiä taas jännäyslistaa pikkuhiljaa..vaik meikäläisellä on kyl jännäilyyn viel ikuisuus:/

Mminttu liehuttelee siel ny lakanoita urakalla kun oviskin on odotellut sopivasti häiden yli;)

Joo, onhan Karkki ne "lapsivedet" jo hankittuina? Tiukille menee meikäläisen kohtalo! :)

Eilen oli sellainen olo, että voisin hyvinkin olla raskaana, mutta tänään ei sit enää olekaan. Ei siis mistään oireista johtuen, vaan ihan tuolla pääkopassa kehiteltyä fiilistä tämä kaikki. Mutta odotellaan.. Hitto mitä odotusta tää koko touhu!!! Hermothan tässä menee.. ;)

Sinililja kp 24/28

Jännäyslista:

Sinililja 27.4.
Angelique1 12-14.5
Mimona 16.5

Hehe..täällä sitä vasta pitkä ikuisuus nuihin päiviin onkin;)
Poistin Hildan kun eikös se täti kakkiainen tupsahtanut... Nyt ois sitten Sinililja seuraavana *tamtamtam* :) eikös Angelii ja mua ennen löydy ketää? :/

Mulla on sitten vieläkin pitempi ikuisuus jännäyspäivään :)

Jännäyslista:

Sinililja 27.4.
Angelique1 12-14.5
Mimona 16.5
Liisaleena 23.5.

Ovistakin kannattanee alkaa tikuttelemaan vasta parin viikon päästä, hohhoijaa. Mitähän tekemistä sitä keksis siksi aikaa?

Ei se ole kuin lähtä reissun päälle tai keksiä paljon muuta puuhaa siksi aikaa;) (joopajoo;)Itse lähen luultavasti torstaina reissuun ja siinä saa mukavasti muuta ajateltavaa..(voi olla, että sitten ilmaantuu kauheet vierotusoireet) sitten kun palaileekin takaisin niin voi kohta alkaa kaiveleen tikkuja pussista..ja kauheet talkoot käyntiin;D

Olen koittanut muistaa syödä tässä kierrossa omegan ainakin kerran päivässä..kun niitä sais syödä kaks..sit tänään kuudes päivä niitä toisia pilsua (näin mainostamatta) olo ihan normi ja verenkierto on paljon vilkkaampaa..(yak kohta hyppää yli)--> huomas jo menkkojen lopusta vaikutuksen..kun yleensä semmosta paksua ja klönttistä niin nyt juoksevampaa.. yks sivuvaikutus josta en tiiä johtuuko noista on, että välillä närästää ikävästi..ennen ei moista ole ollut..mut viikon viel popsin noita..eli lopetan ennen ovista..

Pitää vähän lainata Ohdakkeenkukan tekstiä tännekin puolelle :) Oli laittanu ison listan kaikkia "konsteja" tuonne Raskausoireiden arvuuttelijat-ketjuun. Ja tässä yks mitä en ollu kuullutkaan: Apteekin vadelmateetä kp1:stä ovikseen, apteekin poimulehtiteetä luteaalivaihe. Eli laittakaas tytöt kokeiluun ;)

Namnam... kismettiä ja limua... noin niinku ruokahalun herättämis-mielessä :P.

Juu, miut sai ihan rauhassa heivata listalta. Ja seuraavaan jännäyspäivään on niin pitkä aika ettei pysty ees ajattelee. Sit kun huomaan oviksen niin tiiän päivänkin (ehkä 18. tai 25.5.... mitäääääh, en varmasti oo mennnyt asioiden edelle :D). Odottavan aika on vaan niin pitkä. Mie oon puputtanu nyt multitabsin vitamiineja, niitä raskaana oleville, raskautta kovasti yrittäville ja imettäville tarkoitettuja. Tuleepahan ainakin foolihappoa tarpeeks.

Tänään bongasin tälläsen linkin, ihan mielenkiintoista tietoa raskaudesta haaveileville.

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-08-07,104:2:477054,1:0:0:0:0:0:

Jep, jos laittais jotain ruokaa perheelle.

Heipat kultaiset!

Äh, olen jälleen todella väsynyt, tulin töistä, vetäsin salaattia kupuuni ja nyt aion päikeille.Jos loppupäivän jaksais jopa tehdä jotakin.:)

Juu, sinililja, kyl mie siulle yhä paikkaa pidän varattuna, ens viikolla hyppäät sitten kyytiin niin skoolataan yhdessä vappuna pommacilla!:D Koristelen jo etukäteen vaunun serpentiinillä, vappuhan on meille oikea juhlimisen paikka sitten!:D

Yöh, mie en kylläpystyis niin monia juomia litkimään koko ajan. Suosittelen lämpimästi vain jtp-tekniikkaa. Me aloitettiin kp9 ja jatkettiin kp19 asti, silloin kun laskuri ilmoitti oviksen 28päivän kierrolle kp14:ksi. Tulosta tuotti, ei haitannut vaikka ovis olisi ollut ennen tai jälkeen. Ja ukkokin oli ihan häpinä.:) Jos ei meinnanut huvittaa, lyötiin asia niin leikiksi ja hassuteltiin että alkoi taas lyyti kirjoittamaan.;D Jep, myönnän, me oltiin aikamoisia tahkoojia.:D Mutta kyllä se plussa antoi kiitoksen siitä rehkimisestä.:)

Eli nyt vaan hikisiin hommiin siitä kun ovis vähänkin lähestyy.:)

melli rv4+5

Vitsi kun päätin olla seurailematta jokaista oireentapaista, mutta nyt kyllä lupaavasti nipistelee vatsasta, eri tavalla kuin aikaisemmin. Oonkin tässä nyt pohtinut, että missäköhän se kohtu mahtaa olla.. :) Että onko nippaukset ja vihlonnat oikeassa kohdassa.. No, luulen suunnilleen tietäväni. Täytyy nyt vaan toivoa ettei tää kaikki oon vaan jotain ilmaa mahassa tms.. mikä on sekin ihan mahdollista.

Mun oli äsken pakko mennä vaateostoksille, vaikka olin pyhästi vannonut etten osta mitään, paitsi sit joskus äitiysvaatteita. Mutta nyt oli pakko. Tein kuitenkin mielestäni hyvän kompromissin ja ostin yhden tunikan ja sit yhden tällaisen mekon, jota voi nyt käyttää housujen kanssa! Loistavaa! Nää menee kyllä sitten äippävaatteinakin, jos joskun sen plussan tikkuun saan pissittyä.

Vaateostokset työajalla kostautuu ja nyt pitää tehdä vähän töitä.. :(
Sinis kp 24,5/28 :)

Onpas täällä nyt hiljasta...
Nyt tässä ei taidakaan muuta odotettavaa olla ku Sinililjan jännäyspäivä sunnuntaina :) bdbdbd

Jännäyslista:

Sinililja 27.4.
Angelique1 12-14.5
Mimona 16.5
Liisaleena 23.5.

Miulla on vaan aivan tajuton väsymys koko ajan... Meinaan koko ajan nukahtaa tähän koneelle... Onneks pääsen lähtemään tänään jo 14.45, niin käyn kyllä heti kotona päiväunille...

Mites mminttu? Ootko testannu jo uudestaan?

hola!
Niih no täällä siis veikkaan et toi mun ovis nyt ei ollut ollenkaan ja että tässä saa odotellan sitten menkkoja iäisyyteen asti. Blaaah. Vituttaa ketuttaa ja ärsyttää ja meinaa jo heittää hanskat tiskiinkin ku ei kerta mikään onnistu. hmm..Noh jos vaikka sitten matkan jälkeen taas kattois paremmin ja meittis et tikuttaako vai uskooko siihen jtp taktiikkaan....

Olin äsken työhaastattelussa. Puuh että ne onkin hasssuja juttuja. Hain taas luokkakaverin kanssa samaa työtä ja se voitti (siis sai) viime kertasen työn joten mun on vähän pakko saada tää työpaikka! Harmi että saa tietää vasta parin viikon päästä :/

Tsaudi!

Hyvää lomaa herttikselle! Nauti!

Voi mminttu, sulla on varmaan häästressistä ihan sekaisin tuo kierto. Oletko kuitenkin testannut ovistikuilla ja raskaustesteillä aina silloin tällöin?Jos jompaan kumpaan ilmestyykin yht'äkkiä viiva..:)

Mulla on töissä ihan hirmeä kaaosviikko. Joka suunnasta tulee jotain koko ajan lisää jotain jne..huoh. Käyn aina ruokiksella vain nopsaan lukasemassa täällä kuulumiset.:)

Närästystä eikä turvotusta ole ollut tänään. Tasaisesti aina silloin tällöin pippuri juilii ja rinnat ovat ärsykipeät. Tänään sattui jo kävelykin työpisteellä!

Kahvi on jo pari päivää maistunut taas. Pelkään vaan, että tyyntä myrskyn edellä..;) Kohta olen varmaan pää pöntössä pari viikkoa! *koputtaa puuta*

Tsemppiä ja jaksamista muille! Ainiin, vierustoverini Sinililja, vadap???:D

Melli rv4+6

:D Vieruskaveri koittaa kyllä kovasti kirmailla junan suuntaan, mutta vielä on mahdollisuus eksymiseen matkalla..

Mä olin jo toissapäivänä ihan innoissani vatsaoireista, mutta sitten tulikin yhtä-äkkiä lähtö vessaan.. vatsa ihan sekaisin. Että siitä sitten taisi johtua kaikki lupaavantuntuiset vihlaisut. Mutta en ole vielä luovuttanut, vielä on sellainen olo, että voisin olla raskaana. Tai sitten se on vaan toiveajattelua. Pari päivää pitäis vielä odotella. Oon nyt seuraillut noita aamulämpöjä, vielä on koholla. Jos ne pysyy siellä, niin sitten saatan viikonloppuna uskaltaa testailla. Mutta jos ne laskee, niin sitten odottelen kiltisti tätiä.

Herttikselle oikein mukavaa lomaa! *mutisee hihaansa kateellisena..
Mintulle pidetään peukkuja työpaikan suhteen, nyt on luokkakaverin aika jäädä kakkoseksi!
Ja muille muuten vaan mukavaa torstaipäivää! Se tarkoittaa sitä, että huomenna on jo perjantai, jee!

Sinililja kp 26/28

Terveyhdys tännekin!Voi voi,sinililjalla on jännää:)Koskas ajattelit testailla?Hertalle mukavaa lomaa ja mintulle peukkuja työpaikan suhteen:)
Tänne ei mitään uutta.Varhaisultra on parin vkon päästä.Lieviä oireita on.Nukuin viime yönä melk 10 tuntia,väsymystä meinaa olla varsinkin iltaisin.