Alkumetreillä 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täältäkin lomatoivotukset Hertalle! ehtii nyt hyvin tutustua uuteen hauvavauvaan:) Mintulle peukut ojossa työpaikan suhteen! Ja Sinililjalle hirmuset plussatuulet *Puuh*! Kuulostaa kyllä tosi lupaavalta..voihan masu sekoilla myös siitä jos siellä ne raksamiehet kovasti puurtaa;)

Tämäkin nainen lähtee nyt matkoille, joten hyvät vkl:t etukäteen! oon ihan netti pimennos siihen asti..joten luultavasti kun palaan niin täällä on tapahtunu jo yhtä jos toista..Toivottavasti saan lukee sit iloisia plussa uutisia!:)

Heipsan!

Mimona kp 8/29-30

Saamarin lomailijat.. ;) Tahtoo kanssa!!! No ei, hauksaa lomaa Mimonallekin!

Mä koitan olla testailematta ennen sunnuntaita tai maanantaina, jos vaan pystyn. Mulla on ollut tosi säännölliset menkat ja tähän asti oon jo lauantaina tiennyt, että sieltä se akka on tulossa ja sunnuntaina se on sitten hyökännyt kehiin. Sitä yhtä ainoaa empimistä lukuunottamatta. Joo, toivotaan et ne raksamiehet ovat olleet niin ahkeria, että mun vatsa on siitä ihan hämillään.

Minusunille tsemppiä hereilläpysymiseen! :)

Kaikki vain lomailee... epistä! Pitäkää hauskaa ja nauttikaa aurinkoisista päivistä.

).(Mä tilasin ne tikut ja tuliha ne jo tiistaina postilaatikkoon. Pakkohan sitä oli heti testailla ihan mielenkiinnosta, mutta eipä se niin aikaseen mitään näyttänyt. Mutta tänään oli havaittavissa haamuakin haaleampi viiva, joten jotain on tapahtumassa. :)

t. A kp10/28-30

Moi!
Tänne ei mitään kummempaa. Punaista ei näkyvissä :(

Sinililjalla on kyl niin jännät päivät et iten en varmaan pystyis oleen housuissani :D Jos on tarkka kierto niin hetihän sen voi testailla kun on myöhässä!

Kiva että Angeliquellakin jotain näyttää tikut. Nyt jo vaan hommat käyntiin ja jatkatte kunnes ei enää tuu mitään tikkuun.

Höh kaikki lomailee jo nyt. Mä odottelen ens viikkoo ihan kuumeisesti. Eka lyhyt työviikko ja grillikauden avaus vappuna. Sitten lauantaina lento Thaimaahan! En malta yhtään odottaa. Oon jo pari päivää täällä kuumeillut kaikkee kivaa ;)

Voisin muuten kehittää uuden gallupin. Millasia kesäsuunnitelmia teillä on?

Ite varmaan yritän viettää miehen kanssa mahollisimman paljon aikaa. Mökillä pitää olla ja soutelemassa ja kalastamassa :D Sitten jos rahat näyttää hyvältä niin varmaan joku kiva vloppureissu teltalla ja lavatanssit. Miten sitä onkin jo niin vanha ettei enää terassit niin kauheesti kiinnosta vaan ajattelee vaan laiskottelua ja rentoutumista !?

Niinpä, jos malttaa sinne asti :) Sehän tässä on pulmana.. mutta aion olla kovana!

Mihis te kaikki tylsimykset ootte kadonnut? Tarttis seuraa.. toisaalta hyvä, koska pitäisi myös tehdä hommia. Ja paraskin huutelija, itse oon ollut vähän kadoksissa muutaman päivän työkiireiden takia. Ei näytä nyt yhtään paremmalta. Mutta silti löydän itseni aina täältä..

Eipä siis ollut mitään asiaa, kunhan itsekseni löpisen.. :) Lähden syömään.

G: eipä ole mitään erityisiä suunnitelmia, ainakaan vielä. Odotan toisaalta mökkeilyä, toivottavasti ehtisimme tänä kesällä olemaan oikein kunnolla mökillä. Toisaalta on kivaa olla myös kotona, kaupungissakin on kaikkea kivaa kesätekemistä. Oon innostunut muutaman vuoden tauon jälkeen taas pyöräilemään ja ajattelin sitä hyödyntää kesällä.
Viime perjantaina, kun kävelin kotiin töistä ja aurinko paistoi, niin mietin, että pitäisiköhän nyt äkkiä mennä vetäisemään se perinteinen kesänavausterassisiideri, sillä kohta KUN olen raskaana, niin sitten pitää lipittää vaan limua.. Ei se ole mikään ongelma, mutta ehkä vielä ehtisi yhden ihan vaan auringon kunniaksi käydä siemaisemassa :)

Haudi hou!

Hienoa sinililja! Muistatkos, että minullakin oli kaikki mahdolliset vatsavaivat? Ja juuri aikalailla samoihin aikoihin ennen jännäpäivää kuin sulla nyt..Oli sekaisin vatsalaukku sekä suolisto..;D
Heh, mäkin just mietin yks päivä, että kuinka sattuikin että lipittelin viikko ennen testausta ciideriä nurtsilla pitkin päivää, yhtään sen enempää ajattelematta että viimeinen mahdollisuus.:)

Voi että, olisipa mullakin lomaa! Olen kuitenkin tyytyväinen siihen että ensi viikolla on vain 3 työpäivää ja sit pitkä viikonloppu.

Väsymystä yhä kovatsi sekä rintojen armotonta aristusta. Yöllä ei onniatunut enää vatsallaan nukkuminen.. Mietin että taidan napata yhden panadolin ja kokeilla josko auttais.

Varasin ekan neuvolan, 9.5, silloin on rv7+1.

Melli rv5 :D

Mä olen täällä nyt ihan kauhusta kankeana, jännitys alkaa käydä jo yli sietokyvyn.. En tiedä, miten selviän sunnuntaihin saakka tai miten selviän siitä, jos se täti ilmaantuukin paikalle. Ekaa kertaa on todella toiveikas olo, mutta samalla myös pelko siitä, että mitenköhän tässä nyt oikein käy. Apua!!!
Lämmöt oli aamulla koholla, muuta oiretta ei oikein ole. Rinnat on vähän arat (mutta niin ne oli viimeksikin) ja ehkä vähän painavat (huonot rintsikat?), mutta vatsa on rauhoittumaan päin. Ei vielä mitään tätioireita, mutta eipä niitä vielä kuuluisikaan olla. Huominen vielä... kääk!

Mitäs te muut? Taidatte moni olla lomailemassa.

Sinililja kp 27/28

Testaahan jo sinililja!!!!Kyllä se näkyy jo jos on näkyäkseen..Tänne ei mitään uutta.Tänään tökki aamupala eniten.Ja on muutenkin vähä heikko olo.Mitäs vkonloppusuunnitelmia teillä on?Me mennään mun kotikonnuille.

Mä ajattelin, että jos huomenna aamulla on lämmöt vielä ylhäällä, niin ehkä sitten uskallan.. tai sitten sunnuntaina. En oo kyllä aiemmin noita lämpöjä seuraillut, koskakohan ne laskee, jos täti on tulossa? Onko kellään havaintoa?

Eipä ole mitään erityisiä viikonloppusuunnitelmia. Kaunista ilmaa on luvattu, josko sitä lähtisi jonnekin ulkoilemaan oikein kunnolla. Jos sitä järkytykseltään kykenee :) Järkytys sieltä on joka tapauksessa tulossa, hyvä vai paha, se selvinnee pian.

Onnea sinis teille!<3

Huomenna voisit vaikka sitten testata ehkä jookosta eiks vaan?:)
Tidididididiid..(jännitysmusiikkia, tunnistit varmaan.;))

Mulla oli taas tyhmä päivä töissä. En siis pidä työstäni yhtään, päivä päivältä pidän yhä vähemmän. Se onkin määräaikainen, onneksi henkisen kantin puolelta ja harmiksi raskauden puolelta.:) No, mulla on onneksi tiedossa jatkossa pitämästäni alalta duunia kun taas palaan sitten työelämään.:) Pohjalta ei pääse kuin ylöspäin.:D

Kjeh kjeh kjeh..olen taas uppotunut hymynaamojen maailmaan.:P

On tosiaan hiljaista. Tosin, en itsekään ole tällä viikolla paljoa ehtinyt täällä käydä.

Jaa, ois aika läjä tallenuksella katsottavana. Ukko on illan pois, joten taidan rentoutua niiden äärellä vaikka arska paistaakin.:) Katsoitteko sen vauvadokkarin eilen? katsoin alun ja menin nukkumaan, tänään katson loput siitäkin.

Ja voi, vika kotivideot tulee tänään, se on ollut mun viikon rentoutumisrutiinipläjäys joka perjantai-ilta..

Melli rv5+1

Kiitos kiitos! :)
En voi vielä testata, koska muuten menee ilta pilalle, jos nega tulee. Siksi pitää odotella.
Mieskin oli sitä mieltä ;)

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua tytsyt!

Heissan kultaiset:)

Pääsinpäs koneelle..Oli pakko päästä lukeen, että mites Sinililjalle on käynyt, mut vieläkin joudun jännittään tulosta:) Huih, paljon pekkuja huomiseks, jos silloin meinasit testata!!

Angeliquen kans on ens viikolla kovat tikutus operaatiot:)..ajattelin maanantaina alottaa..Vai jokos A on saanut vahvempia viivoja tikkuun?

Huh, huomenna ois paluu kämpille..riittää jo tää reissaaminen vähäks aikaa:)..Ah ja aivan ihania ilmoja ollut! Lumet hupenee silmissä ja aamusin on päässyt vielä hangille käveleen..Suunnittelen jo kovasti kesäkukkia ja pihan laittoa..oikein sormet jo syyhyää..mut eiköhän muutaman viikon päästä pääse jo täälläkin haravan kanssa heilumaan:)..

Hih, tuli mieleen se karamellin taaperointi pihalla kun esitit miehelles raskaana olevaa..ei mee pitkään kun saat oikeesti taaperoida siel esittämättä:D..Jos myö loputkin plussattas toukokuus niin ehittäs lyllertämään melkeen tälle kesällekin vähän;)..

Mimona kp 11?/29-30..(en oo pysyny laskuis)

Mie lähen uimaan ja aparantelemaan koko viikonlopun kestänyttä migreeniä hierontasuihkuun jos vaikka hartiat aukeis niin verikin kiertäisi..

Toivottavasti Sinis ehtii täällä kävästä siinä välissä.:)

melli rv5+3

Ei hyvältä täällä näytä :( Ei oo hanat vielä kunnolla auennut, mutta vähän vaikuttais siltä, että täti siellä kolkuttelee.. Höh. Vielä on pieni toivo, mutta huonolta kyllä näyttää. Jotain outoa tässä nyt on aiempaan verrattuna tai sit vaan kuvittelen sen. No eiköhän se tämän päivän aikana selviä. Mutta käännän kyllä jo katsetta toukojunan suuntaan.

Joo, se on sitten kolmipaikkainen resiina sivuvaunulla tilauksessa.. ;)

Jos nyt oikein yksityiskohtaiseen raportointiin mennään, niin mitään punaista ei vielä ole näkyvissä eikä itseasiassa oikein menkkaoloakaan. Mutta ehkä toiveiden elättely on vaan itsensä huijaamista. Mutta kuten sanottu, eiköhän se tämän päivän aikana selviä.

Niin, lämmöt oli muuten koholla vielä tänäkin aamuna. Mittasin kyllä vähän normaalia myöhemmin, että ehkä se johtuu siitä.
Kyllä nyt ketuttaa.. mutta kuten tuolla toisessa ketjussa jo uhosin, käyn huomenna ostamassa mansikkaskumpan ja tempaisen sen siten ensitöikseni vappuaattona huiviin.. ja sitten kun siitä selvitään, alkaa taas uusi nousu. Näin se menee :)