Alkumetreillä osa 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos tsempeistä.:) Juu, pakkohan sitä on voimavaransa siirtää heti seuraavaan kiertoon. Ihan vain siksikin, että läheinen ystäväni käy läpi tilannetta jossa joutuu jo rankempiin hoitoihin, en vain jotenkin voi vielä menettää yhtään toivoani tai surra. Olen niin alussa yrityksessä vasta. Tottakai se harmitta kun ei plussaa tullut, mutta se ilo on sitten jo ehkä ensi kierrolla.:)

Nam, mämmiä! Ihan mielettömän hyvää kun laittaa sitä keltaisessa purkissa olevaa vaniljakastiketta...mmmmmmmm...:D

Hip hei kaikki!

Harmittelut karamelille negasta, mutta uudella uskolla ja asenteella kohti seuraavaa kiertoa. Toisaalta täti ei ole vielä saapunut. Voisiko pitää vielä pientä toivonkipinää yllä..

Hyvä Hertta! Asenteesi on kyllä ihailtavaa, ei muuta kuin kammarin puolelle ;-)

Amildalle navan vetoa vaan sisään, heh. paremmin sanettu kuin tehty. Mieheni kiusasi siskoani aina, kun vatsa oli jo eritäin iso, et "vetää vatsaa vaan ny sisään".

Mun piti kommentoida muitakin, mutta unohdin jo mitä...Lahopää, I know that :-)

Omasta navasta ja huonosta olosta sen verran, että laantumisen merkkejä ei näy. Olen kuin tyhjänpanttina, kun kävellessäkin oksettaa. Selkä on kipeä, kun kaksi pvää olen vaan maannut. Nyt meni hermot ja uhmaan itseäni kuntosalilla. Saattaa tosin jäädä menemättä..Mä en tajua, mikä täyttäisi mahan, kun koko ajan on nälkä!!!! Ja kun on nälkä, tulee huono olo. Auttakaa ny mua, hyvät ihmiset! Anteeksi valitus, nautin olostani, mutta huono-olo on vaan peestä....

Ihanaa pääsiäistä kaikille. Levätkäähän kunnolla :-)

Kiitos samoin! Ja helliä hetkiä..;)

Minäkin lähden kohta miniloman viettoon.:) Käyn kyllä varmaan viikonloppuna kiroamassa kipujani jos se täti sieltä sit vihdoin hipsii noidan asussa luutimaan.. Onneksi on viikonloppu jona perinteisesti syödään paljon suklaata.:D

Munarikasta pääsiäistä!;D

Oikein hauskaa pääsiäistä kaikille!!

Täällä ei ole vielä täti tullut, mutta auto tais juuri ajaa pihaan. Eli vessassa kun kävin niin jo näkyi vähän semmoista rusehtavaa.. Vatsassa tosin ei ole tällähetkellä mitään tunnetta...

Mä palailen linjoille myöskin vasta maanantai-tiistaina. Siihen asti, Moi!

Halloota halloo!

Tulin kurkkimaan ja vähän katsomaan ettei ihan tipahda ketju.:)

Kyllähän se täti tupsahti sitten jo torstaina, eikä ole kyllä ollut mitenkään erityisen hellä..
Nyt kp3 alkaa vähän kivut jo helpottamaan, mutta yhä joudun lääkkeitä syömään.

Olen jo nyt kasannut ihan hirveät toiveryöpyt seuraavalle kierrolle, olen mahdoton! En tiedä, ehkä siksi kun tilasin niitä ovistikkuja ja sitten jotenkin kyllä alkaa tuntuakin siltä että tässä nyt on harjoteltu tota yrittämistä niin kauan että sallin itselleni suuremmat toiveet, vaikka se ei olekaan ihan kovin järkevää. Voihan olla että joudutaan "harjoittelee" vielä kauankin.

Tänään jaksaisi varmaan jo tehdäkin jotain kun kivut vähän hellittää, ei vaan ainakaan vielä mitään tietoa mitä sitä tekis. On niin luksusta kun saa olla vaan. Tuntuu kuin olisi jos sunnuntai, mutta on vielä 3 vapaata, tämä mukaanlaskettuna!
AH!

Nyt kyllä lopetan romaanin kirjoittelun ja menen lukemaan hesaria ja juomaan aamukahvia, saadaan päivä käyntiin.:)

Hola!
Hauskaa pääsiäistä kans täältä! Vaikka se onkn kohta jo ohi :(

Täällä on suklaita maisteltu :d ehkä liiankn kanssa!

Haleja paljon karamellille! Ens kierrosta sitten dbdbdbdbd! Se on aina mullakin se tunne kun menkat alkaa et seuraavaan kiertoon sitten aina lataa kauheet paineet :D Saas nähä miten viikon päästä kun oletettu ovis pitäs olla!

Hertta: Oispa se ovis nyt! Ihan mielettömän upeeta olis jos tarttuis uudelleen se lapsonen matkaan! tsemppiä sinne suuntaan ja plussatuulia!!!

Apua en muista mitä muuta piti kommentoida! Oon laho :D
Mitenkäs Amildan tupakkalakko toimii? Joko oot täysin savuton?

Kylläpäs te ootte kiehnäämässä miestenne kanssa kun ette tänne ees kerkee :D

Viikonloppuna pitäs olla ovulaatio ja sitä odotellaan kun kuuta nousevaa! Harmi vaan että miehen tikit ei vielä oo lähtenyt menee...Saas nähä keretäänkö siihen mennessä parantumaan :/

Tällänen sivuhuomautus: Haluun tulla raskaaks ihan mahottomat paljon!
Ootan jokaista osaa ihan kauheesti; plussausta, huonovointisuutta, mahan kasvatusta, neuvolaa, äippälomaa, synnytystä, vauva-aikaa, imetystä, kotona luusuamista, perheonnea, taaperoikää, kouluun menoa, leikkimistä yms. yms. Ei sillä että olisin asiaa kovasti ajatellut viime aikoina :D

Turvonneet terveiset täältä! Ei johdu raskaudesta vaan päättömästä syömisestä.. En itseasiassa suklaata ole syönyt kovin paljoa, mutta vetänyt ruokaa senkin edestä. Kyllä taas kannatti. Mutta lomalla on mukavaa! Harmi vaan, että huomenna pitää mennä töihin.. yök.

Toi mintun sivuhuomautus on niin osuva! Mä voin täysin yhtyä siihen. Oon töitteni puolestä välillä tekemisisstä koululaisten ja heidän vanhempien kanssa ja huomaan yhä useammin kuvittelevani jälkikäteen tai (samantienkin), millainen itse olisin vanhempana siinä tilanteessa ja millainen meidän lapsi olisi jne. Ja aina sen jälkeen kaipaus on astetta kovempi.. Mutta uskon kyllä, että pääsen vielä siihen tilanteeseen joskus, en vaan jaksaisi odottaa.. Kuulostaako tytsyt tutulta?? ;D

Mulla on nyt kp 21 ta 22 ja tissit on kipeämmät kuin koskaan aikaisemmin. Toisaalta kyttään myös niitä tarkemmin, että voihan se olla ettei mitään eroa aikaisempaan ole. Yritin myös vähän katsastella olisiko ne turvonnut, mutta ei.. :( Ja vatsaan oon saanut kehiteltyä vaikka minkälaista pientä oiretta, mutta pahoin pelkään, että ne johtuu vaan tosta ylensyömisestä.. Että katsellaan vielä tää viikko, miten käy.

Pitäisiköhän lähteä vaikka kävelylle, jos saisi tätä ähkyä vähän helpotettua? Loppuviikosta en kyllä syö mitään.

Moikkelis täältäkin!
On tuntunut ihanan pitkältä tää miniloma, tuntuu että on ehtinyt tehdä vaikka mitä ja silti löhöämäänkin hirveästi.
Nyt on vähän alakulo-päivä. Oltiin eilen yksissä juhlissa jossa yks tyttö ilmoitti käsi kädessä miehensä kanssa, että meille tulee pikkuinen vauva. Mulla meinas tulla itku, etenkin kun just on tullut täti niin tää on se herkin aika,mulla ainakin, kun juuri itsellään todennut että eipä tärpännyt taaskaan.

Yritän tsempata itseäni kovasti, katsellut almanakasta että ei ole ihan kauhean kauaa aikaa seuraavaan ovikseen ja tikutuskin on aikeissa.

Kyllä mä silti niin haluaisin jo kailottaa jokaiselle; mä olen raskaana, meille tulee pikkuinen vauva, mä ostan omalle tulokkaalle pikkuriikkisiä vaatteita, meille tulee pinnasänky makuuhuoneeseen ja aion liittyä lasten kirjakerhoon ja lukea sille satuja ja sitten isi ostaa sille paljon pehmoleluja ja me rakastetaan sitä ihan älyttömän paljon!

Ehkä jo ensi kuussa.

Lomilta palattu. Malttamattomana tein Aconin kasettiovistestin (pieni sanahirviö) kun niidenhän sanotaan näyttävän myös jotakin. No haalea viiva tuli, mutta siinähän sanotaan että tulis olla yhtä vahva...Hmm. Ei ehkä uskalla juhlia vaan jos odottelis pari päivää ja tekis sitten ihan oikean raskaustestin jos ei tätiä kuulu.
Täällä on kyllä kans niin turvonnu olo syömisten takia, että ens viikko menee salaatin voimin. :D
Plussatuulia puhallellen...+++++

Huomenia! Joo, ei se haamu ovistestissä kai mikään plussa ole. Innostuin eilen vähän. "Onneksi" oli kaveri latistamassa tunnelmaa ja palauttamassa maanpinnalle eilen niin ei ihan lapasesta lähtenyt. Kyllä se pitäis olla vahva viiva jos ovistestiä tekee plus jossain sanovat että raskaustesti on tarkempi. Heikko viiva saattaa olla kuulemma vaan ovulaation "höyryjä" tai joillain se näyttää aina heikkoa viivaa kunnes ovulaation kohdalla vahvan viivan. Ovistesti toimisi vasta siis kun menkat ovat todella myöhässä ja silloinkin siihen pitäisi tulla vahva viiva. Edelleen siis odotellaan ja vain toivotaan. Plääh...

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
minisun 25+27 09/07 +03/08

Jännäyslista

onnellinen hössöttäjä 30.3
Sinililja 31.3

Huomenia! Tänään on jo parempi päivä. Ajattelin vähän päivitellä listaa taas.
Huihui onnellinen hössöttäjä! Teillä on hurjan nopeaa toimintaa!:D
Täältä toivottelen kovasti paljon plussatuulia sinnepäin! ++++++++++++

Heipsistä täältäkin! pääsiäisestä on sitten selvitty;) Yhtenä iltana käytiin kavereiden kanssa viihteellä, mut loppuloma menikin löhöillessä..

No hui onnellinen hössöttäjä.. toivotaan, että ovisplussa lupailis oikein!:)

Tääl taitaa olla kp8 meneillään eli kohta saa alkaa tikuttaan..tilasin nyt sitten sieltä kotitesti.fi:stä..siel oli kyl kätevä se mailin kautta seuranta niin tietää missä paketti on menossa..näyttää valmista nyt niin luultavasti tänään tipahtaa luukusta, toivottavasti nyt:) Nyt sit kova mietintä, kun tikkuja on kuusi, että millon kannattas alkaa tikuttaan, kun kierto on 30 päivää?

Heipä hei!

Mimona: niissä ovistestiohjeissa on sellainen taulukko, jossa on kierron pituuden mukaan suositeltu aloituspäivä. 28 päivän kierrossa se oli muistaakseni kp 11. Mä sain vahvan viivan jo kp 12, sitten se alkoi heikentymään ja katosi kokonaan parissa päivässä. Ja edelliselä kerralla viivat tuli vasta kp 16 tai 17 eli jos haluaa varman päälle pelata, niin pitkään saa testailla.

Joo, tää on nyt todellinen piinaviikko.. pääsiäisen kunniaksi siis kärsimystä.. Mä olin jo niin asennoitunut siihen, että tää kuukausi menee miten menee ja ensi kiertoon sitten hyökätään kunnolla. Mutta nyt se ajoitus osui vähän niinkuin vahingossa oikeaan ja toiveet sitä kautta taas nousi.. että pudotus voi taas olla vähän entistä pahempi. En mä kyllä muita oireita ole saanut itselleni kehiteltyä kuin ton rintojen arkuuden. Toinen rinta on kokonaan aika kipeä ja toinen sivulta. Lisäksi nännejä vähän niinkuin polttelee. Lisäksi mun mies totesi eilen illalla, että onko sun tissit jotenkin turvoksissa? Ei kyllä mun mielestä. Mutta pitää jaksaa odotella tonne sunnuntaille saakka..

Hiukkasen on nyt käynnistymisvaikeuksia, työvire on vielä ilmeisesti lomailemassa. Mutta kaipa tästä on ryhdyttävä hommiin. Onneksi paistaa aurinko!

Ai niin Onnelliselle hössöttäjälle (hih, ihana nimi sulla :) tsemppiä kovasti! Arvaa vaan tekisikö munkin nyt mieli testailla ovistikuilla.. mutta koitan malttaa mieleni ja kärsiä vielä muutaman päivän.

Mimona, me saadaan sun kanssa bongailla sit ovista samaan aikaan, mullakin kone ilmoitti 3.4 ovulaatiopäiväksi. Ekaa kertaa tikutan, saas nähdä löytyykö, vai pitäsköhän varmuudeksi tilata nopsaan vielä toinen setti tíkkuja..:)

Nyt kovasti peukutuksia sinililjalle ja onnelliselle hössöttäjälle, ihanakamala piinaviikko menossa!! bdbdbdbdbdbddbd

Mulla ei muuta ihmeempää kuin, että olen erittäin huonossa kunnossa. Mikään ei pysy sisällä jne. Tiputukseen joudun, jos vesikin rupeaa tulemaan ylös. Viikon olen vain maannut ja oksentanut. En odottanut, että pahoinvointi voisi olla näin raakaa. Alkumetreillä (vko 7) mennään ja odotan päivää, jolloin tämä loppuu...Tämä ei tunnu hekumeeniselta eikä todellakaan kivalta!

Voi Viljonkkaa, toivottavasti tukaluus helpottaa pian ja pääset siihen nautittavaan raskauteen. Ei kuullosta yhtään kivalta. Rassu.
Jaksamista ja voimia!

Ihanaa kun on lyhyt työviikko!

Heippa täältkin!

Mun maha alkaa uhkaavasti näyttää pääsiäismunalta, siis ihan vaan sen vuoksi, että on tullut hippusen ahmittua suklaamunia. Yöh.. Tässä jo lenkkiseuraa itselleni haalin. :)

Onnelliselle hössöttäjälle paljon onnea, ja peukut että on oikeesti tärpännyt!!
Viljonkalle voimia, kuullostaa inhalta. Mutta koita jaksaa..

Kävin tuossa myöskin laskemassa tuon ovis-ajankohdan ja näytti 5.4. Ja juuri sinä viikonloppuna ukko on taas töissä. Miten voi mennä näin? Täytyy kehittää jotain, ettei menis nyt taas ihan hukkaan ovis...

t. Angelique1 kp6

Täällä peukut pystyssä Sinililjalle ja hössöttäjälle dbdbdbdbdbdbdbdbdb!!!!:)

Viljonkka: voi kurjuuksien kurjuus..toivotaan, että tuo vaihe pian laantuu!

Lisäänpäs itseni jo listaan, vaik jännäyspäiviin onkin aikaa..

Jännäyslista

onnellinen hössöttäjä 30.3
Sinililja 31.3
Mimona 16.4