V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vieras minäkin, on vieläkin, vanhemmat ovat minusta vieläkin liian riippuvaisia, mutta minä en onneksi enää ole. muutama vuosi sitten tein vanhempiini henkisen pesäeron ja se kannatti, uskalsi toteuttaa omia unelmiaan. muutenkin teen nyt kaikkea sellaista, ettei tarvitse olla katkera menneisyydelleen, kuten äitini nyt on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vieras minäkin, olen mielestäni ihan sujut itseni kanssa. ei valittamista. varsin muutama vuosi sitten kun tein henkisen pesäeron vanhempiini, olen voinut entistä paremmin. olen toteuttanut muutamia pieniä unelmia ja olen niistä äärettömän tyytyväinen. eipähän tarvitse vanhana olla katkera.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;19495773:Vanhemman tärkein tehtävä on tuottaa lapselle pettymyksiä, jotta hän oppii käsittelemään myös näitä tunteita turvallisessa ympäristössä. Hemmottelu ja periksi antaminen on lapsen pahoinpitelyä.