Annatteko rahaa katusoittajille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batseba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Batseba

Jäsen
01.05.2007
525
0
16
Niitä nyt kesäaikaan tuntuu olevan joka nurkalla... yleensä soittavat esim hanurilla jotain yhtä ja samaa kappaletta uudestaan ja uudestaan ja siinä on edessä joku hattu tai kippa mihin pitäis rahaa laittaa. Niin että annatteko rahaa näille "kerjäläisille"?

Minä en ole antanut enkä anna. Mua melkein ärsyttää kun tuossa läheisellä pankkiautomaatilla on usein joku tälläinen soittaja. Kiva sit käydä siinä..

katusoittajat eivät välttämättä ole soittamassa rahan takia, vaan sen soittamisen ilon takia ;)
eikä ne katusoittajat paljon p*skaakaan tienaa, vaikka koko päivän kaupungilla soittelisivat..

Joskus olen laittanut jos oikeesti on ollut hyvä soittamaan, mut just sellaisille jotka hanurilla soittaa yhtä ja samaa "metsäkukkia" ja senkin päin pers.. prinkkalaa, en anna rahaa.

En yleensä anna mitään. Täällä Oulussa yks ja sama ukko ja poika (soittavat siis molemmat yksikseen) soittelee haitaria joko rotuaarilla tau torilla. Ja se on aivan karmean kuuloista!! Siis kerrassaan hirveä älämölö etenkin kun ukko vielä hoilottaa lisäksi.

Kerran oli pieni tyttö soittamassa viulua ja hänelle annoin jonkin verran rahaa. Kuunneltiin pitkään siinä lähellä ja nautittiin soitosta.

Yhteistyössä