Anoppi haukkui minut aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton miniä

Vieras
Kun käyn työharjoittelussa ja ilmoitin jo ohjaajalle etten pääse tulemaan migreenin takia ja haen lääkärintodistuksen,niin anoppi sanoi etten yritä tarpeeksi ja että voivat potkia töistä pois vaikka minulla on todistus. Harmittaa niin kovasti meillä ollut anopin kanssa aina tosi läheiset ja hyvät välit ja hän on tuntunut jopa etäistä äitiäni rakkaammalta ja nyt hän sitten kuitenkin pitää mua vaan köyhänä ja laiskana ja tyhmänä. Ainoa miksi vissiin on mun kanssa tekemisissä on pojan poikansa ja poikansa takia.

Alkuperäinen kirjoittaja onneton miniä;22222034:
Kun käyn työharjoittelussa ja ilmoitin jo ohjaajalle etten pääse tulemaan migreenin takia ja haen lääkärintodistuksen,niin anoppi sanoi etten yritä tarpeeksi ja että voivat potkia töistä pois vaikka minulla on todistus. Harmittaa niin kovasti meillä ollut anopin kanssa aina tosi läheiset ja hyvät välit ja hän on tuntunut jopa etäistä äitiäni rakkaammalta ja nyt hän sitten kuitenkin pitää mua vaan köyhänä ja laiskana ja tyhmänä. Ainoa miksi vissiin on mun kanssa tekemisissä on pojan poikansa ja poikansa takia.

Eikö tuossa nyt ole vähän ristiriitaa? Jos oikeasti on läheiset ja hyvät välit, niin ei ajattele noin. Tosin en mä usko, että anoppi edes ajattelee noin. Sä vaan tulkitset, kun oot kipeä, huonolla mielellä jne.

No, anopit osaa olla vähän pisteliäitä toisinaan. Jospa kuitenkin tarkoitti hyvällä...? Mulla vähän samanlainen anoppi, on kyllä hyvät välit ja toimeen tullaan, mutta toisinaan tuntuu, että on vaan mielinkielin. Kyllä muakin kaihertaa sen touhut joskus, mutta pidän suuni kiinni -hän ei aina osaa. :D
Luota enemmän itseesi ja anopeille pitää osata laittaa "kova kovaa vastaan"... eikä niille ole aina pakkoa kaikkea kertoa.

Anoppisi ei varmaan vaan ajatellut asiaa ennen kuin möläytti sen.. Tarkoitti varmaan vaan hyvää, toisilla ihmisillä kun on sellainen ajatus, että pihalle potkitaan kaikenmaailman syistä (vaikka tosin kaikkeahan sitä kuulee, mut kuitenkin), ehkä pelkää sun puolesta vaan, ja käytti väärää tapaa ilmaista asia. Migreeni ei todellakaan ole mikään kiva vaiva, eikä sen kanssa oikein VOI mennä töihin, sitä ei välttämättä kaikki ymmärrä..

Mut siis luulen, että anoppisi vaan oli tökerö eikä kyse ole mistään muusta... Tietämättömyys myös monesti saa ihmiset käyttäytymään erikoisesti...

Ehkä mä sitten tulkitsin asian väärin mutta kun on aina ollut tosi hyvät ja läheiset välit eikä edes anteeksi kommentiaan pyytänyt vaikka kyllä varmasti tajusi olevansa väärässä.

"Ainoa miksi vissiin on mun kanssa tekemisissä on pojan poikansa ja poikansa takia."

Itseasiassa tuo on useinmiten se oikea ja perimmäinen syy. :D

Huono päivä teillä molemmilla, tsemppiä! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22222110:
Siis sanoiko anoppi sulle, että oot köyhä, laiska tai tyhmä? Vai luuletko hänen vaan ajattelevan noin?

ei sanonut minun olevan köyhä,laiska tai tyhmä mutta lasikuuteen kyllä viittasi sanoi etten yritä tarpeeksi.

Yhteistyössä