Anoppi haukkui minut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä olisin sanonut anopille suorat sanat, olen sen verran kova suustani kans etten olisi tota hyväksynyt. Exäni oli kans vähän samanlainen kuin ex-anoppi mua haukkui jostakin niin ei sitten puolustanut mua millään lailla mutta onneksi olen pystynyt pitämään puoleni tuollaisia ihmisiä vastaan. Voimahaleja sulle ap. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Piia:
Alkuperäinen kirjoittaja Voimia:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sinun ei tarvitse mennä anopille käymään, ennenkuin anoppi pyytää anteeksi sinulta. Miehesi pitäisi kasvaa myös aikuiseksi ja opetella puolustamaan sinua. Käske sen päästää irti äidin tissistä.

En menekään. Eikä anoppi saa tulla lähellekkään lastani. Ja piste. Mieheni myös saa painua sinne mihin aurinko ei paista, ystäväni tulee mukaani synnytykseen. Tuollaista en siedä. Eilisestä asti olen vaan itkenyt. :(

Eilisestä? Siis tapahtui jo eilen, onko miehesi siel vielä...? Ei kai, toivottavasti ainakaan.

Eilen sieltä lähdin. Ja mies on edelleen siellä. Piti olla siis keskiviikkoon molempien..

siis mitäh!!?! mitä miehesi vielä siellä tekee??sinähän tässä yhteistä lastanne odotat, vaikö hänen äitinsä?

jos minun mieheni olisi käyttätynyt tuolla lailla eli antanut äitinsä haukkua ja päästänyt minut lähtemään yksin viimeisilläni niin ei tarttisi enää kotiin tullakkaan!!ellei hän sitten ole haukkumassa äitiään ja ilmoittamassa ettei hänellä ole mitään asiaa puhua kummallekkaan teistä ellei ensin pyydä sinulta anteeksi! todellinen hiiri ja pelkuriraukka sinulla miehenä!!

Kuuliko mies varmasti kaiken mitä anoppi sanoi ja käsittikö?

Kuuli. Ja mies on tietoinen turvotuksistani, ja siitä että on tukala olla. Mutta asiatonta oli minusta anopin käytös, haukkua rumaksi ja lihavaksi ja laiskaksi, kun en sitä ole. Jos olisin laiska, niin en tekisi edes äitiyslomalla töitä.

Kuuli. Ja mies on tietoinen turvotuksistani, ja siitä että on tukala olla. Mutta asiatonta oli minusta anopin käytös, haukkua rumaksi ja lihavaksi ja laiskaksi, kun en sitä ole. Jos olisin laiska, niin en tekisi edes äitiyslomalla töitä.

Kyllä olen samaa mieltä, että tuo on asiatonta. Todella. Yritän vain miettiä, mitä syitä miehelläsi ehkä on, kun ei tajua sanoa mitään... Että onko sillä mammalla tuollainen tapa puhua ja mies on siihen tottunut vai mitä ihmettä. Miehen pitäisi puolustaa sinua.

anoppi huomaa nyt ettei mies pidä puoliasi,ja
tekee uudestaankin tikusta asiaa että saa riidan aikaiseksi...
ja taas sinä saat lähteä ja mies on äitinsä helmoissa.

Kuulostaa melkein siltä, että anoppi yrittää rikkoa sinun ja miehen välit. Se on varmaan mustasukkainen pojastaan, mikä tukee myös sitä, että poika on jotenkin äidistään vielä riippuvainen, kun ei tajua sanoa vastaan. Varmasti anoppi on osasyynä siihen, miksi miehelläsi on niitä ex-tyttöystäviä.

Puhu miehesi kanssa ja miettikää yhdessä, kannattaako antaa anopin erottaa teitä vai oisko miehen aika tehdä jotain asialle.

Ihan totaalisesti. En osannut tehdä mitään oikein. Olen hänen mielestä ruma ja lihava laiskimus, ja kaikki hänen poikansa entiset tyttöystävät ovat olleet paljon nätimpiä. Kaikki. Rv.38+4, tietty on tullut painoa, mutta lähtöpaino ennen raskautta oli 51kg. Olen 165 pitkä. ja nyt on kertynyt tosiaan 15kg. Turvotuksen ja kuumuuden takia en oikein jaksa tehdä mitään, vauvasta povataan yli 4kg:sta.

Mieheni, oli vaan koko ajan hiljaa. Ei puuttunut anopin sanomisiin. Lähdin anoppilasta yksin pois, ja jätin mieheni sinne. :(

Perseestä!!!

Mun mies saisi polvillaan anella anteeksi (enkäö tiedä antaisinko sittenkään), jos olisi mut jättänyt yksin tuohon tilanteeseen eikä puolustanut. Miehen olisi kuulunut sanoa äidilleen, että käyttäydyt sopimattomasti ja me lähdetään nyt.

Kyllä olen samaa mieltä, että tuo on asiatonta. Todella. Yritän vain miettiä, mitä syitä miehelläsi ehkä on, kun ei tajua sanoa mitään... Että onko sillä mammalla tuollainen tapa puhua ja mies on siihen tottunut vai mitä ihmettä. Miehen pitäisi puolustaa sinua.

No mies kunnioittaa vanhempiaan, ja vanhemmat hyysäävät poikaa kun lasta. Mies on 28v ja minä 27v. Ensimmäinen lapsi molemmille.

Ja tosiaan en sitä kulunutta ja kamalaa kapistusta (pinnasänkyä ) halunnut ottaa, kun isäni on entisöinyt 70v vanhan kehdon nätiksi, missä itsekin olen nukkunut. Tätäkään anoppi ei käsitä.

Tuli mieleen eräs toinenkin asia, anoppi tuossa jo kommentoi tulevaa imetystäkin, että "ei sinun pienistä lapsen tisuista voi maitoa tulla, minä kun olen imettänyt yli vuoden ikään kaikki" :(

En tajua mikä hällä on, minun puolesta saa olla ilman minua ja lastani.

Anopeista voi aina odottaa mitä vaan,mutta että mies käyttäytyy noi???en käsitä???ja jäi sinne ,eikä lähtenyt kanssasi pois???Säälittävää ja surullista sinun kannalta.Todistaa sen että on ed. äidistään riippuvainen.Varo vaan!

No mies kunnioittaa vanhempiaan, ja vanhemmat hyysäävät poikaa kun lasta. Mies on 28v ja minä 27v. Ensimmäinen lapsi molemmille.

Ja tosiaan en sitä kulunutta ja kamalaa kapistusta (pinnasänkyä ) halunnut ottaa, kun isäni on entisöinyt 70v vanhan kehdon nätiksi, missä itsekin olen nukkunut. Tätäkään anoppi ei käsitä.

Tuli mieleen eräs toinenkin asia, anoppi tuossa jo kommentoi tulevaa imetystäkin, että "ei sinun pienistä lapsen tisuista voi maitoa tulla, minä kun olen imettänyt yli vuoden ikään kaikki" :(

Kuten sanoin, anoppi on mustasukkainen. Siitä, että hänen pikkupojasta tulee isä ja että hän ei olekaan enää se ykkös-nainen miehesi elämässä. Ja nyt sinustakin tulee vielä äiti.

Opettele sanomaan ainakin itse kunnolla vastaan sille akalle. Mutta älä anna sen tulla sun ja miehen väliin, koska se yrittää just sitä.

Yritä ainakin saada mies ymmärtämään missä menee hänellä pieleen.

Voi kunnioittaa vanhempiaan, mutta samanaikaisesti myös puolisoaan ja hänen paikkansa on tai pitäisi olla rinnallasi - ei äitinsä tossun alla, se ei ole kunnioittamista. Onko miehesi kommentoinut asiaa mitenkään, eli kai tajusi miksi lähdit? Anoppi on selvästi mustasukkainen, ehkä miehesi sen ymmärtää, mutta pahentaa vain tilannetta jos äitinsä luulee, että noin voi tulla teidän väliin eikä miehesi tee mitään...

Voi hemmetti mikä ämmä anoppis on!
Ehdottomasti tekisin minäki sairaalassa selväksi, että sen ja sen nimistä ja näköistä akkaa ei tarvi sitten päästää edes vahtimestarin ohi, kiitos.

Ja sun miehes sitten.. Ootteko kauan ollu yhdessä? Mä en pystyis antamaan tuota anteeksi, en mitenkään. Aika heikolta nimittäin näyttää sun tilantees, jos tosiaan haluat, ettei anopilla ole mitään tekemistä vauvan kanssa, jos äijäs on tommonen mammanpoika. Sehän varmaan vie ite vauvan vanhemmilleen näytille, jos äitee niin sanoo. Ja jättää sut kotiin!

Koita jaksaa!

:o :o :o Mistä noita anoppeja sikiää?! Törkeä!

Rintojen koolla ei muuten ole merkitystä maidon tuotantoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:

:o :o :o Mistä noita anoppeja sikiää?! Törkeä!

Rintojen koolla ei muuten ole merkitystä maidon tuotantoon.

Aivan totta. Minullakin ihan pikkuiset, tytöntissit ja on hyvin tullut maitoa.

sinuna soittaisin tai jos et "uskalla" soittaa anopille niin voisit vaikka kirjoittaa kirjeen jossa kerrot miten hänen sanomisensa sinua loukkaa ja ettet aio olla enää hänen kanssaan missään tekemisissä, ilmoita myös ettei tule lasta näkemään tuollaisella käytöksellä. Varmasti pääsee itku siltäkin akalta!

sinuna sanoisin kyllä anopille suorat sanat ja vielä asiallisesti, hänen tasolleen ei kannata vajota. sen jälkeen selvittäisin välit miehen kanssa ja jos hän on sitä mieltä, ettei hänen tarvitse sinua puolustaa niin hän voi vaikka muuttaa äitinsä luo,koska kerran niin paljon äitiään kunnioittaa ettei lapsensa äitiä voi äitinsä edessä puolustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
sinuna sanoisin kyllä anopille suorat sanat ja vielä asiallisesti, hänen tasolleen ei kannata vajota. sen jälkeen selvittäisin välit miehen kanssa ja jos hän on sitä mieltä, ettei hänen tarvitse sinua puolustaa niin hän voi vaikka muuttaa äitinsä luo,koska kerran niin paljon äitiään kunnioittaa ettei lapsensa äitiä voi äitinsä edessä puolustaa.

Aivan, pysy koko ajan aivan rauhallisena ja jos mahdollista provosoit anoppia vaan enemmän. Jälkeen päin hänellä ei ole mitään "pahaa" sanottavaa sinusta. Huutaminen ei auta lainkaan - tai korkeintaan korotat ääntäsi miehellesi...

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:

Aivan, pysy koko ajan aivan rauhallisena ja jos mahdollista provosoit anoppia vaan enemmän. Jälkeen päin hänellä ei ole mitään "pahaa" sanottavaa sinusta. Huutaminen ei auta lainkaan - tai korkeintaan korotat ääntäsi miehellesi...

aivan, ja se äänenkorotuskin vain kahden kesken niin ei anoppi voi siihenkään puuttua..

mikäs hiiri sinulla miehenä on ap?!
haukut pataluhaksi moisen mamman pojan ja hällä on tottavie oltava hyvä syy käytökseensä!!!ja kukkakaupan kautta ois syytä tie kotiin käydä..ja vielä mieluummin kultasepänliikkeen kautta timangia siinä kyytipoikana!!

peesi jälleen hani!

Miehesi ei ole tainnut ymmärtää, että ottaessaan vaimon tai avovaimon, hän luopuu lapsuusperheestään, vanhemmistaan, ja ´hänen perheensä on se vaimo (ja yhteiset lapset).
Mies on selkeästi tehnyt valinnan. Hän valitsi vanhempansa. Hän jätti vaimon yksin, äitinsä haukuttavaksi. Hän puolustaa äitiään, kun pitäisi vaimoaan puolustaa.

Jatkossa mikään ei tule muuttumaan, ehkä pahenee.

Anoppi haukkuu sinut äitinä, synnyttäjänä, kasvattajana. Kaikki mitä teet, teet väärin ja pilaat lapsen.
Lapsessa ei tule olemaan "oikeaa kohtaa", ei osaa eikä opi siinä tahdissa ja sillä tavalla kuin anopin mielestä pitäisi.
Silti sinun pitäisi jättää lapsi hänelle hoitoon koko ajan.
Ja jos jätät, sekin on väärin, kun et itse lasta kykene hoitamaan.
Miehen osuus kodin ja lapsen hoitoon tulee olemaan aina liian iso, liian vaativa. ja olet huono, kun et selviä itse ja itsenäisesti.
Jos kuitenkin et anna lasta miehelle (mummolaan mukaan) silloin kun se muille sopii, teet taas väärin.

Ja mies on äidin puolella.

Ei mikään ihme, että ne muut ovat entisiä tyttöystäviä. Vain sinä olet jaksnaut olla näin pitkään..

Hyvää ja onnellista loppuelämää tuon "miehen" ja tuon anopin ja suvun kanssa !!!

Mies soitti, puhuttiin 2h. Oli ollut isänsä kanssa kalassa ja puineet samalla tuota anopin käytöstä. Appi oli sanonut että mammalla ottaa koville ainoan pojan itsenäistyminen, niillä 3 tytärtä lisäksi. Appi tykkää minusta todella paljon.

Nyt siellä on sitten anopin, mieheni ja apen kanssa sukset ristissä. Appi oli kalareissun jälkeen avannut suunsa, ja sanonut anopille että jos anoppi ei muuta käytöstään niin ei tule lapsenlastaan koskaan näkemään (tästä vihjasin apelle kun pakkasin tavaroitani) Anoppi on suivaantunut nyt molemmille, tiuskii ja äyskii. =D

Mies on tulossa huomenna kotiin, oli tosiaan jäänyt sinne ilmoittamaan anopille että me ei tekemisissä enään olla, oli pahoillaan ettei lähtenyt mukaan, mutta näki asian näin että parempi jäädä selvittämään asiat sinne.

Huh huh mikä soppa :o

Sun anopin olis korkee aika niellä se kyrpä sieltä kurkusta :kieh:

Ja nyt sun mies vois sitten kaivella ne kiveksensä sieltä vatsaontelosta oikeelle paikalle, siis niihin tyhjiin pusseihin mihin ne oikeella miehellä kuuluu |O

Ja vielä lisäys: ap:lle iso :hug:

Yhteistyössä