Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Piia:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuuliko mies varmasti kaiken mitä anoppi sanoi ja käsittikö?
Kuuli. Ja mies on tietoinen turvotuksistani, ja siitä että on tukala olla. Mutta asiatonta oli minusta anopin käytös, haukkua rumaksi ja lihavaksi ja laiskaksi, kun en sitä ole. Jos olisin laiska, niin en tekisi edes äitiyslomalla töitä.
Kyllä olen samaa mieltä, että tuo on asiatonta. Todella. Yritän vain miettiä, mitä syitä miehelläsi ehkä on, kun ei tajua sanoa mitään... Että onko sillä mammalla tuollainen tapa puhua ja mies on siihen tottunut vai mitä ihmettä. Miehen pitäisi puolustaa sinua.
No mies kunnioittaa vanhempiaan, ja vanhemmat hyysäävät poikaa kun lasta. Mies on 28v ja minä 27v. Ensimmäinen lapsi molemmille.
Ja tosiaan en sitä kulunutta ja kamalaa kapistusta (pinnasänkyä ) halunnut ottaa, kun isäni on entisöinyt 70v vanhan kehdon nätiksi, missä itsekin olen nukkunut. Tätäkään anoppi ei käsitä.
Tuli mieleen eräs toinenkin asia, anoppi tuossa jo kommentoi tulevaa imetystäkin, että "ei sinun pienistä lapsen tisuista voi maitoa tulla, minä kun olen imettänyt yli vuoden ikään kaikki"
En tajua mikä hällä on, minun puolesta saa olla ilman minua ja lastani.