Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän molempia puolia:Entäpä jos olisi tilanne, että appivanhemmilla on jo lapsenlapsia lasten suomenkielisten puolisojen kanssa ja näillä käytössä nimitykset mamma ja pappa? Että yhdelle lapsenlapselle sitten pitäisi olla jonkun muun niminen?
Mitä siitäkään tulisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Taidan olla ensimmäinen musta joka on ap:n kanssa samoilla linjoilla. Tietysti äidinkielestä riippuen äidin/mamman titteli on sen verran iso juttu, että se kuuluu yksinoikeudella lapsen äidille. Isovanhemmat eivät ole äiti ja isä vaan ISOäiti ja ISOisä. Miltäs kuulostaisi isomamma ja isopappa? tosin se suomalaisittain antaa ymmärtää että ovat isoisovanhempia, mutta jos mamma-nimi on tärkeä isoäidille, niin kyllä sen isomammana hyväksyisin.
En suostuisi missään nimessä että kukaan muu kuin minä (olkoon anoppi tai muu) väittäisi minun lapsilleni että "olen sinun äitisi".
Alkuperäinen kirjoittaja :/:aika itsekäs ap taidat olla. voi luoja millainen ihminen taas
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:No on se nyt hemmetin kumma, jos isovanhemmuudessa kutsumanimestä pitää tehdä joku kynnyskysymys. :headwall: Eiköhän se oo pääasia normaaleille ihmisille että saa viettää aikaa lapsenlastensa kanssa.
Ja ymmärrän ap:ta ihan täysin. Kuulostaa siltä, et anoppi tekee tahallaan kärpäsestä härkäsen, periksi ei voi antaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän molempia puolia:Entäpä jos olisi tilanne, että appivanhemmilla on jo lapsenlapsia lasten suomenkielisten puolisojen kanssa ja näillä käytössä nimitykset mamma ja pappa? Että yhdelle lapsenlapselle sitten pitäisi olla jonkun muun niminen?
Mitä siitäkään tulisi.