Anoppi suuttui kun taas kuulemaa pilasin äitienpäivän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mulle olios ollut ihan ok. olishan lapset kerenneet halaamaan sitten kun olisimme menneet heitä hakemaan mummolasta. ei tää äitienpäivä nyt niin mikään ihmeellinen päivä ole, että kannattaa hirveesti hermoja sen takia repiä. joskus on tilanne kuitenkin jo se, että ne lapset on lentäneet pesistä omiin koteihin, eivätkä välttämättä pääse edes käymään

4l9wl83ze2p.png

Ei niistä anoppien ja muiden pahastumisista tarvitse välittää, ihan oikeasti. Jokainen elää omaa elämäänsä parhaaksi katsomallaan tavalla ja (niin kauan kuin lain sisällä pysytään) siihen ei ole muilla sanomista. Se, että ollaan sukua EI oikeuta päättämään toisen puolesta asioita, ja jos on rakentanut itselleen mielikuvia siitä miten eri asiat tulevat sujumaan (esim. äitienpäivät) niin se on sitten elettävä sen pettymyksen kanssa jos niin ei käykään. Ei se, että yksi on jotain toivonut/kuvitellut velvoita muita sitä toteuttamaan. Toivoa voi, keskustella voi, joustaa voi, vaatia ei.

Eli muistakaa, että te ette ole vastuussa muiden haavekuvien toteuttamisesta, eikä sitä tarvitse pyytää anteeksi eikä perustella.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29887305:
no mulle olios ollut ihan ok. olishan lapset kerenneet halaamaan sitten kun olisimme menneet heitä hakemaan mummolasta. ei tää äitienpäivä nyt niin mikään ihmeellinen päivä ole, että kannattaa hirveesti hermoja sen takia repiä. joskus on tilanne kuitenkin jo se, että ne lapset on lentäneet pesistä omiin koteihin, eivätkä välttämättä pääse edes käymään

Valitettavasti haluan olla omien lasten kanssa juhlapäivinä oli se sitten synttärit tai muu juhlapäivää ilman että anoppi yrittää omia lapsia piittamatta siitä, että olen omien lasten äiti.
Ei ole vakavampaa sairautta anoppilla kun se, että jatkuva MINÄ.
Mies ei mennyt oman äidin luokse kahville, lähetti vaan viestin, kyllästyi jatkuvaan valehteluun ja kieroiluun.
Vai onko sinusta ok toimia niin, että valehtelet ja olet kiero ja kun et saakaan tahtonsa läpi niin haukut toisia?

[QUOTE="a.p.";29888099]Valitettavasti haluan olla omien lasten kanssa juhlapäivinä oli se sitten synttärit tai muu juhlapäivää ilman että anoppi yrittää omia lapsia piittamatta siitä, että olen omien lasten äiti.
Ei ole vakavampaa sairautta anoppilla kun se, että jatkuva MINÄ.
Mies ei mennyt oman äidin luokse kahville, lähetti vaan viestin, kyllästyi jatkuvaan valehteluun ja kieroiluun.
Vai onko sinusta ok toimia niin, että valehtelet ja olet kiero ja kun et saakaan tahtonsa läpi niin haukut toisia?[/QUOTE]

Miksi koet olevasi kilpailemassa anoppisi kanssa lapsistasi? Sinä olet lasten äiti ja anoppisi on lasten isoäiti. Näkevätkö lapsesi sinun äitisi nyt äitienpäivänä.

Miksi koet olevasi kilpailemassa anoppisi kanssa lapsistasi? Sinä olet lasten äiti ja anoppisi on lasten isoäiti. Näkevätkö lapsesi sinun äitisi nyt äitienpäivänä.

En kilpaile anopin kanssa, inhoan MINÄ JA VAIN MINÄ ihmisiä.
Ollaan menossa äitini luokse, hän ainakin ymmärtää että lapset ovat minun ja minä olen omien lasten äiti eikä hän eikä anoppi. Hän myös tietää, että inhoan ihmisiä jotka ajattelevat vaan ja ainoastaan itseään ja minulle ei kannata valehdella ja kieroilla jos/kun haluaa jotakin.

[QUOTE="a.p.";29888418]En kilpaile anopin kanssa, inhoan MINÄ JA VAIN MINÄ ihmisiä.
Ollaan menossa äitini luokse, hän ainakin ymmärtää että lapset ovat minun ja minä olen omien lasten äiti eikä hän eikä anoppi. Hän myös tietää, että inhoan ihmisiä jotka ajattelevat vaan ja ainoastaan itseään ja minulle ei kannata valehdella ja kieroilla jos/kun haluaa jotakin.[/QUOTE]

Kuvitteleeko anoppisi olevansa poikansa lasten äiti, vai onko se sinun näkemyksesi?

[QUOTE="Nina";29886076]Kyllä näitä anoppeja on...
Munkin anoppi olisi halunnut meidän 3kk ikäisen esikoisen itselleen 100 kilometrin päähän yökylään ja äitienpäiväksi. Sanoin että en edes harkitse niin anoppi tuumasi uudelleen, että entäs jos vauva tulisi isänsä kanssa. :D
Ei.[/QUOTE]

Tässä nyt voi kyllä olla kysymys ihan sukupolvieroista, ennen vanhaa äitiysloma oli kolme kuukautta ja vierihoito sellaisena kuin sitä nykyään harjoitetaan aika vähäistä... Ehkä ei tarkoittanut mitään pahaa.

Valehtelu nyt on asia erikseen, mutta ei äitienkään tarvitsisi lapsiaan omia. Anopeissa tuntuu aina olevan vialla se että välittää liikaa, liian vähän tai ainakin vähemmän kuin lasten serkuista.

[QUOTE="...";29885428]Anopin kanssa facebook-kaveri ! Hrrr.... :O

Mut silti, toi sun "ei vastannut kahteen mun viestiin, niin poistin kavereista" kuulostaa kyllä uskomattoman lapselliselta![/QUOTE]

Jos on vaikka kipeänä eikä muutamaan päivään facessa, on kaverit poistaneet listaltaan :laugh:

Yhteistyössä