A
"a.p"
Vieras
Ap:nkin kohdalla jotenkin ymmärrän paremmin miestä kuin naista. Onhan se ihan arsesta jos itsellä on kovat paineet kun vaimo olettaa että mies on valmis menemään vierailulle (jonne ei ehkä halua edes mennä) tasan kello 13 tai muuten saa kuulla kunniansa. Ja kun on kiltisti valmis silloin kun vaimo käskee, niin ei lähdetäkään. Tekeeköhän se mies ikinä mitään oikein? Onko aina se epäonnistuja ja tilanteiden hankaloittaja?
Mä en ole koskaan pakottanut miestä kylään yhtään minnekään. Ja korostan nyt tässäkin että mies on sopinut aina useimmat vierailuista. Mulle se on täysin ok koska tyytyväisenä lähden aina kun jotain puuhaa on.
Ollaan sovittu nykyään tuollainen joustava aika koska lähteminen ei ole mahdollista minuutilleen juuri lapsen unien takia. Mun mielestä jos aika on sovittu 13-14 aikoihin niin ei kylässä tarvii olla juuri yhdeltä silloin. Joten miten mä muka olen pakottanut miehen lähtemään juuri klo 13? Mies on näissä se joka ei jousta vaan jos ei mennä heti niin sitten ei kiirehditä enää ollenkaan.