APTEEKIN OMATESTI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilates
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pilates

Vieras
Taas yksi vielä jännääjä teitä vaivaamassa, mutta täällä taitaa olla enemmän kokemusta...

Nyt mietityttää ihan hirveästi eräs asia. Olen joskus aikoinaan testannut apteekin omalla testillä ihan selvää negaa (parikin eri kertaa), johon ei tullut niin minkäänmoista viivan häivähdystäkään vaikka seuraavana päivänäkin sitä pettyneenä kurkin roskiksesta... ja olin varmaan koko edellisenkin päivän sitä luuraillut. (minä hulluko... ). No nyt sitten sen sallitun 10min jälkeen testi luukussa loistaakin haalean haalea viiva, jonka kuitenkin erottaa siitä. Olen siis aina luottanut tähän testiin, koska tosiaan silloin kun on negaa tarkoittanut niin selvästi se sitä on ollut ja kun esikoisesta sain haamun noin kolme päivää menkkojen myöhästyttyä niin se tosiaan oli plussa. Ihan oikeasti onko tuossa testissä sittenkin joku viivanpaikka vai mitä meinaa?

ps. Tiedän kyllä että ikinä ei sais testiä katsoa sen sallitun ajan jälkeen, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Puoleentuntiin mennessä se alkoi jo selvästi näkyä. Niin ja testin tein iltapäivällä.
Lainaa

No niin tilanne tämä tällä hetkellä. Eli acon10 tein tänään päivällä kun tuli postin mukana enkä malttanut odotella aamuun, vaikka siinä erikseen kehotetaan tekemään testi aamupissasta. No tosiaan ei tullut kuin todella haalea viivanpaikan näköinen kohta tikkuun testiajan puitteissa. Kuitenkin vajaa tunti testin teosta menin vessaan ja heti näkyi ovelta katsoessa tikussa sittenkin haalean, vaaleanpunainen viiva. Eli jossain vaiheessa tunnin sisään viiva on siihen tullut. Viiva on yhtäpaksu kuin kontroliviiva ja siinä oli silloin kun sen hokasin haalean vaalean punainen väri. Nyt muutama tunti sen jälkeen väri on vaalea lila. Voikohn nyt olla niin, että tärppi on käynyt joskus viimeviikolla näihin aikoihin (minulla ei tosiaan ole menkkoja kun imetän aina silloin tällöin vielä) ja siksi tulee näitä roskishaamuja. Ikinä tuohon apteekin omaan eikä acon10 ole tullut edes viivanpaikkaa vaan on ollut ihan selkeitä negoja ja kun niissä on kuitenkin väriä... vai mikä helekutti mun hormoneissa on vikana, että antaa tuollaisia. Nyt pitäis malttaa odottaa tuohon perjantai aamuun ja tehä uusi acon testi. Jos apteekin oman vielä teen niin teen sen sittenkin vähän myöhemmin.

Sekoaa kohta kuuppa....

Tyttöä "tehdessä" tuli noita roskishaamuja enemmänkin, mutta negaa ne kaikki oli.
Sitten kun olin oikeasti raskaana, niin se viiva (vaikka haileakin) tuli kyllä heti siihen tikkuun. Samaa tahtia oikeastaan kun mitä pissa nousi ylöspäin.

Tämä on vain mun oma kokemus. Ja noilla apteekin omilla minäkin tein aikoinaan niitä roskishaamuplussia, jotka ei siis ollut plussia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmäkö?:
Mä en kyllä ole ikinä ymmärtänyt, että miten valkoiseen testiin voi tulla valkoinen viivanpaikka..?

Kyllä se viivanpaikka siinä testitikussa näkyy kun riittävän innokkaasti sitä tutkii. Mä olen ainakin useasta sen löytänyt...

Minulla ei ole kyllä ikinä tullut apteekin testiin minkäänlaista roskishaamua. Valkoisen viivanpaikan olen kyllä siinä onnistunut näkemään, mutta punertavaa roskishaamua en. En vaikka olen vielä seuraavana päivänä "varalta" tiiraillut tikkuun.

Eikös tuollainen muutaman tunnin sisällä ilmaantunut punertava viiva anna aikamoisia toiveita positiivisesta tuloksesta? Kun tietääkseni se kemiallisesta reagtiosta johtuva roskishaamu ilmestyisi joskus vuorokauden päästä, kun testitikku on kunnolla kuivunut.

???

Kyllä antaa joo toiveita ja nyt mietityttää se, että on saanut jo kahteen testiin selvän roskishaamun. Ja nää viivat ei ole nyt sellaisia viivanpaikkoja joita olen esim rfsu:n testissä ja tuossa advance testissä nähnyt, vaan niissä on selvästi haalean vaaleanpunainen väri. Noita viivoja ei voi kuvitella. Ja se että miehenikin ne selvästi näkee on jo jotain...=D. No katsotaan, luultavasti odottelen lauantaihin asti niin ainakin varmasti pitäis olla jo jotain viitettä suuntaan tai toiseen. Saas nähä kuinka pystyy pitämään näpit erossa huomen aamulla testistä.

Kiitos peukutuksista. Tänään on sitten lämmöt noussu 37 kun eilen oli päivällä vain 36.3.. jännitys tiivistyy. Esikoisesta uskalsin testata kun huomasin lämpöjen nousseen ja plussahan sieltä pämähti. =D Kyllä on lauantaihin pitkä aika.

Alkuperäinen kirjoittaja kuivumisaika:
Eikös tuollainen muutaman tunnin sisällä ilmaantunut punertava viiva anna aikamoisia toiveita positiivisesta tuloksesta? Kun tietääkseni se kemiallisesta reagtiosta johtuva roskishaamu ilmestyisi joskus vuorokauden päästä, kun testitikku on kunnolla kuivunut.

???

Niin ja mullahan tuo punertava viiva tuli kumpaankin tunnin sisällä testauksesta. Aconiin nopeammin.

Minulla jo toinen raskaus jossa apteekin testillä hyvin haalea viiva, siis tosi haalea ja ihan aidosti raskaana ollaan ja yksi tyttö jo synnytetty :-)
Viiva tuli juuri ja juuri testiajan sisällä ja oli hyvin hailakka.

mulla tuli tolla apteekin omalla kaksi kertaa sellainen haalea viiva, eka tuli noin viikko kuukautisten odotetusta alkupäivästä, toinen siitä muutaman päivän myöhemmin. olin jo aivan epätoivoinen, oireita oli kyllä jonkin verran, ei kuitenkaan kovia.
eilen kävin yksityisellä ultrassa, kohdussa köllötteli pieni olio, 5,5 mm ja sydän hakkasi kovaa vauhtia. toivon kovasti, että jaksaa pysyä kyydissä loppuun asti

Alkuperäinen kirjoittaja miiniäinen 6+4:
mulla tuli tolla apteekin omalla kaksi kertaa sellainen haalea viiva, eka tuli noin viikko kuukautisten odotetusta alkupäivästä, toinen siitä muutaman päivän myöhemmin. olin jo aivan epätoivoinen, oireita oli kyllä jonkin verran, ei kuitenkaan kovia.
eilen kävin yksityisellä ultrassa, kohdussa köllötteli pieni olio, 5,5 mm ja sydän hakkasi kovaa vauhtia. toivon kovasti, että jaksaa pysyä kyydissä loppuun asti

Onnea paljon pikku tulokkaasta!!!! Jotenkin tuntuu, että mulla on vain tuo hormonitoiminta käynnistymässä tuon aikaisemman synnytyksen jäljiltä ja kroppa tekee tepposet yhdessä testien kanssa. Olen ollut taas pieni "ampiainen" niinkuin ennen menkkoja.... No tulis ees ne niin pääsis kunnolla piinailemaan. Toinen lapsi on kyllä enemmän kuin tervetullut vikka lyhyt ikäeo tulisikin. =D

Pitää miettiä tuota testailua josko malttais viikonlopun yli. Eipä tarttis turhia testejä tehä kun jaksaa odottaa. Kyllä maanantaina pitäis näkyä selkeää jos on tullakseen vahvempaa vivaa ja testiajan puitteissa.

Mä yritän koko ajan pitää itseäni maanpinnalla, mutta sitten taas pyörii pian mielessä, että miksi mulle muka tulis viiva testiajan jälkeen sellaisiin testeihin, mihin ei ikipäivänä ole saanut mitään viivan näköistäkään jos ei ole ollut raskaana. Mikä noita testejä oikein vaivaa..

Hei!
Nyt on sitten testattu uudelleen aconilla ja apteekin omalla ja aconiin haalea viivanpaikka (joka muuten sai kaverikseen toisenkin viivan kuivuttuaan ja punaista väriä...=D) ja apteekin oma aivan tyhjä kuten kuuluukin. Elikkäs jostain syystä nuo viivat vain punertui viimeviikolla...syytä en tiedä. Mieskin oli jo niin positiivisella mielellä kun yleensä ei ole nähnyt testeissä mitään vaikka minä olen ja nyt hänkin ne viivat näki. No meillä on tuo pieni vauva täällä joten nyt vain jäädään odotteemaan noita mun menkkoja ja uutta yrityksessä koko ajan. Kovasti kyllä harmittaa, mutta eipä noille testien viivoille voi mitään.

Mietin muuten noita lämmön nousuja, jotta voipi olla että mulla on ollut ovis koska ne nousi. No joo, jään tänne haaveilemaan kakkosesta ja odottelemaan tätiä niin pääsee joskus piinailemaankin...=D

Yhteistyössä