Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä oon yrittänyt sitäkin temppua että aamulla olen sanonut että "heihei,äiti lähtee nyt",mennyt eteiseen ja olevinaan kolistellut ulko-ovea,mutta poika huikkaa vaan perään että "no heihei!". Että ei toimi tuokaan taktiikka. Lähinnä ajattelin tuota vieraan kommenttia tuosta ilman housuja lähtemisestä,että pojalle se saattaa olla tosi kiva juttu ja haluaa sit joka jumalan aamu lähteä ilman housuja. Että tälläinen jästipää..
toi on just pahin mitä voi tehä: uhkaa lasta jollain asialla jota ei sitten kuitenkaan ole aikomuskaan toteuttaa. vähän niiku karhunpalvelus itselleen.
Aa..ok..eli huijata ei saa?Mulla on ihan oikeasti tosi huono mielikuvitus,toi oli ainut "uhkaus" minkä hätäpäissäni keksin toissa-aamuna viittä vaille kahdeksan..
Meillä kyllä tehoaa kolmevuotiaalle tuo uhkaus. Tai ihan mikä vaan uhkaus, kun se tietää että mä toteutan ne.
Siis jos lasta ei kiinnosta syödä, niin minä kun en siitä tappele, sitten saapi olla ilman. Joskus on tullut kauhea huuto kun kiikutan sitten lautasen koiralle, mutta sittenpähän tulee, jos olen kerran sanonut että nyt lappaat sitä puuroa naamaan tai mä otan sen pois. Pukemisesta en myös riitele, jos ei lapsi itse pue niitä vaatteita, niin minä puen ja se ei varmasti ole yhtä kivaa, mutta nopeaa se ainakin on. Jos leluja heitellään, niin sitten mä otan ne pois kun ei niistä kerran haluta pitää hyvää huolta. Jos mä alan lukemaan ja siitä kiukutellaan, niin sanon tasan kerran, että jollei tuo kiukuttelu lopu niin sitten loppuu lukeminen. Ja varmasti loppuu jos niin uhkaan. Mä oon aika tiukkis.