Ap, olen itsekin täysi kontrollifriikki, mutta sanon silti, että onnistunut suhde menee ihan omalla painollaan ja "se on siinä". Valehtelematta vain kaksi kertaa olen tälläisessä mutkattomassa jutussa elämäni aikana ollut mukana. TOisesta seurasi parivuotinen suhde ja toisen rikostoverin kanssa olen juuri mennyt neljän vuoden yhteiselon jälkeen kihloihin. Ei tarvinnut kertaakaan miettiä että mitähän tää nyt ja jos mä teen näin niin tekeeks se näin ja entä jos se ei tykkää jne. Sai olla aivan oma, sensuroimaton itsensä.
Tuollaiset suksien ristiinmenot ja se että tulee tarve miettiä ja pohtia, eivät kuulu menestyksekkään suhteen reseptiin. Kyllä sen tietää viimeistään toisen tapaamisen perusteella, jatkaakko suhdetta hengailupohjalta (=kunnes jotain parempaa ilmaantuu) vai lopettaa muut viritelmät ja laittaa kaikki paukut siihen yhteen juttuun. Oikeesti, jos kummallakaan on parin tapaamisen perusteella sellainen olo, ettei tiedä haluaako edes YRITTÄÄ tosissaan, niin ei hyvä heilu..
Tuollaiset deittipalstojen ammattilaiset kammoksuvat päätöksentekoa ja pelkäävät jäävänsä yksin, joten pitävät juuri tuolla lailla varalla deittailumatskua kuin mies sinua pitää. Heti kun hänet pistää päätöksenteon eteen niin näet pelkät perävalot joko nyt tai muutaman deitin kuluttua.
Ikävää sanoa näin, mutta mä en näe tuossa jutussa mitään onnistumisen mahdollisuuksia. Mielenkiintoisia ja panostuksen arvoisia ihmisiä ei käydä arvostelemaan kontrollifriikiksi ja soitella milloin sattuu. Eikä varsinkaan käydä deittipalstalla virittelemässä uusia verkkoja vesille. Tämä koskee myös sinua.