A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen22v...:Sinua miettisin ongelmalistaa ihan tosissani, koska usein sanotaan että jos ihan tutustumisen alussa jo jokin asia ihmisessä ärsyttää, niin ajan myötä asia vaan pahenee.... Ei
Alkuperäinen kirjoittaja Mies-82:lle (ap.):Haluaisin vielä kysyä (sori, oon ihan mahdoton)... Oletko sitä mieltä, että se mun "tosissaanolo" täräytys oli liikaa ja vei kiinnotuksen? Ja että mun tapa heittää ajatuksia ilmaan tietyllä tapaa voi ärsyttää miestä niin paljon, ettei enää ole kiinnostunut? teinkö sun mielestä oikein, kun annan hänen ottaa yhteyttä? Eihän tähän oo mitään yksiselitteistä vastausta, mutta tavoitan jotain sinun vastauksistasi ja ne ovat olleet hirmu hyödyllisiä, kiitos niistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen22v...:Ja siis miehen pitäisi nimenomaan sekä soittaa että ehdottaa seuraavaa tapaamista. Vaikka tapaamista ehdottaisikin parin päivän päähän niin se on noin alussa ihan ok, mutta pointti on se, että mies on aktiivisesti viemässä juttuanne ja tutustumistanne eteenpäin. Eli hänen pitäisi ITSE sekä soittaa että alkaa ehdotella uutta tapaamista ainakin ihan lähiaikoina. Myöskään pelkkä yhteydenpito mutta sellainen "katsellaan" asenne ettei ikinä saada sovittua itse tapaamista ei ole oikein hyvä merkki.