Apuja, minkä asun valitsen baariin? *s. 6 uusia kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä laittaisin ehdottomasti ykkösen. näytät siinä hoikemmalta kuin muissa asuissa. kakkosessa varsinkin keskivartalosi korostuu pyöreytynä. kolmosessa paita on mielestäni himpun liian pieni ja hieman teinimäinen. housut on oikein ok. Hauskaa iltaa vaan!

Riippuu tietty iästäsi (kyllä, olen sitä mieltä, että ihmisen tulisi pukeutua suunnilleen omanikäisensä näköisesti / 20v vrt. 50v.)

Vika on ihanan raikas. Eka taas jotenkin perushyvä valinta :) ´Tosin, pakko sanoa, että kaikissa näytät todella hyvälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Housut mitään teinit ole!! Kai sitä nyt saa valkosia housuja käyttää?! :D Mullakin on parit.

niinpä:D jos ei niitä kesällä käytetä niin milloin sitten:D
Ja ei todellakaan 3. vaihtoehtoa mustilla housuilla!
Ja kakkonen muuten ok mut sit myöhemmin kesällä näyttää näihin keleihin hieman nihkeeltä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6403727.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=6403728.jpg

Kattokaapa nyt mustien housujen kanssa. Ei ole musta läheskään yhtä hyvät kuin nuiden parjattujen valkoisten kanssa.

Tuo vika toppi ei kyllä istu lainkaan sinulle. ja on sitäpaitsi tosi ruman värinen, todella harvalle sopii vaaleanpunainen, varsinkaan suomalaisille, jotka ovat muutenkin punertava-ihoisia.
Tuo toinen toppi on hyvän värinen, mutta muuten ruma.
Eli mun mielestä nuo housut ja tuo toppi nro. 1 on ehdottomasti paras valinta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mun mielestä kyllä mustien kans huomattavasti parempi ja hoikempi.. ja sä vedät liikaa alaspäin tota punaista toppia!

Se olikin pikana otettu kuva, eli pitäisi olla hieman ylempänä kylläkin. Ja silloin näyttää paremmalta.

Tuo vika toppi ei kyllä istu lainkaan sinulle. ja on sitäpaitsi tosi ruman värinen, todella harvalle sopii vaaleanpunainen, varsinkaan suomalaisille, jotka ovat muutenkin punertava-ihoisia.
Eli mun mielestä nuo housut ja tuo toppi nro. 1 on ehdottomasti paras valinta!!!

Korjaan vielä, että siis se musta toppi ja valkoiset housut!!!

Ja lisään vielä, että vaikka oletkin hoikka ja ihan ok näköinen, niin sulla korostuu mahan kohta sekä toppi kakkosessa että kolmosessa, eli ei hyvä...

Ja lisään vielä, että vaikka oletkin hoikka ja ihan ok näköinen, niin sulla korostuu mahan kohta sekä toppi kakkosessa että kolmosessa, eli ei hyvä...

Eli siis napaa sisään vaan koko illan :whistle: Sillähän se ratkee :D

Alkuperäinen kirjoittaja fhrld:
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Kattokaapa nyt mustien housujen kanssa. Ei ole musta läheskään yhtä hyvät kuin nuiden parjattujen valkoisten kanssa.

Laita valkeet housut, vihree paita. Nyt on kesä! :)

Se paita on tollainen hopeanharmaa, ei vihree. Ja todellakin laitan valkoiset housut ja joko pinkin teinitopin tai sit ton hopeanharmaan.

Kengät siis harmaat ja laukku kans.

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:

Eli siis napaa sisään vaan koko illan :whistle: Sillähän se ratkee :D

No joo, tai sit vaan asettelet noi topit ja housut jotenki paremmin, kun sulla näkyy jenkkakahvat niissä... mutta olet kuitenkin hoikka että ei se pieni jenkkakahva haittaa, itsellänikin on. Yritän kuitenkin pukeutua niin, että housujen vyötärö tai jokin toppi ei niitä korostaisi.
Itse en tykkään vaaleanpunaisesta yhtään, ja todella harvalle se väri oikeasti sopii, samoin kuin esim. pastellivärit. Mutta saat toki valita minkä itse haluat!
Kuitenkin nyt kun kesä on, niin laittaisin ne valkoiset housut, ne näyttää sun päällä hyvältä!

Yhteistyössä