Pinkki toppi ja valkoiset housut! Edelleen näiden kannalla. Nyt on kesä ja tummia vaatteita (housuja) Ehtii käyttää syksyllä ja talvella!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Pinkki toppi ja valkoiset housut! Edelleen näiden kannalla. Nyt on kesä ja tummia vaatteita (housuja) Ehtii käyttää syksyllä ja talvella!
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:2 vaihtoehto on paras
Pakko kysyä että mistä oot löytäny ton nro 3:n topin?
Alkuperäinen kirjoittaja piipu:Mun mielestä toppi mikä tahansa on tosi hyvä. Ja nimenomaan valkoisten housujen kanssa, on paljon raikkaampia yhdistelmiä niin.
Voisitko vinkata, että mistä olet noi kaikki topit löytänyt? Mä en ole pariin vuoteen baarissa käynyt ja viikon päästä olen kavereiden kanssa lähdössä juhlimaan.. mä olen epätoivoisesti yrittänyt päivittää vaatekaappiani, mut kun en mistään löydä mieleisiäni vaatteita!
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Alkuperäinen kirjoittaja piipu:Mun mielestä toppi mikä tahansa on tosi hyvä. Ja nimenomaan valkoisten housujen kanssa, on paljon raikkaampia yhdistelmiä niin.
Voisitko vinkata, että mistä olet noi kaikki topit löytänyt? Mä en ole pariin vuoteen baarissa käynyt ja viikon päästä olen kavereiden kanssa lähdössä juhlimaan.. mä olen epätoivoisesti yrittänyt päivittää vaatekaappiani, mut kun en mistään löydä mieleisiäni vaatteita!
Pinkki ja toi hopeanharmaa ovat vero modasta ja tuo musta Vilan. Tein silloin kerran aloituksen harmaana, kun oli käynyt VÄHÄN shoppailemassa ja päivittämässä kaappini tälle vuosikymmenelleOstin jotain 8 toppia, 3 housut, 6 puseroa, alusvaatteita, jumppatoppeja ym.
Alkuperäinen kirjoittaja No:laita 3. kaikkein kesäisin. Kahta muuta ehtii sit myöhemminkin.
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Marffa, vaihdetaanko vartaloita?Saat tämmösen lantiottoman keskipyöreän vartalon pillijaloilla?
Heh heh, no ei vaite
Kumpa itsellänikin olisi tuollainen vartalo 3-kymppisenä (tuskin)!
Mutta mä jostain syystä tykkään 3:sesta, vaaleanpunainen korostaa rusketusta!
T.Kesällä paljon vaaleankeltaisia ja pinkkejä paitoja käyttävä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Marffa, vaihdetaanko vartaloita?Saat tämmösen lantiottoman keskipyöreän vartalon pillijaloilla?
Heh heh, no ei vaite
Kerrankos se kesä on, joten pinkki toppi ja valkoiset housut, päätetty!
Joo, onhan mulla lantioo, aina ollut, mut minkäs teet, kun ei niitä luita voi laihduttaa! On mulla onnkes lihastakin, mutta mahassa vähän raskausläskejä vieläkin. Oon kyllä laihtunut tässä taas muutamia kiloja. Mutta suunta on alaspäin, jos sais vähän alle 65kg niin vois olla tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Pinkki toppi ja valkoiset housut! Edelleen näiden kannalla. Nyt on kesä ja tummia vaatteita (housuja) Ehtii käyttää syksyllä ja talvella!
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Marffa, vaihdetaanko vartaloita?Saat tämmösen lantiottoman keskipyöreän vartalon pillijaloilla?
Heh heh, no ei vaite
Kerrankos se kesä on, joten pinkki toppi ja valkoiset housut, päätetty!
Joo, onhan mulla lantioo, aina ollut, mut minkäs teet, kun ei niitä luita voi laihduttaa! On mulla onnkes lihastakin, mutta mahassa vähän raskausläskejä vieläkin. Oon kyllä laihtunut tässä taas muutamia kiloja. Mutta suunta on alaspäin, jos sais vähän alle 65kg niin vois olla tyytyväinen.
Eikä sun lantiossa/vartalossa mitään vikaa ole! Mä ottaisin 1000000kertaa mielummin leveän lantion kuin tämän kapean!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Pinkki toppi ja valkoiset housut! Edelleen näiden kannalla. Nyt on kesä ja tummia vaatteita (housuja) Ehtii käyttää syksyllä ja talvella!
Joo mutta ei siellä yökerhossa ole juuri väliä vuodenajalla, eihän niihin kesähepeneissä mennä. Pimeässä erottuu näyttävämmin tuo nro 1. Tumma meikki siihen ja avot. Jos ap olisi suuntaamassa terassille tai johonkin kesätapahtumaan, sitten muut vaihtoehdot pinkit ja pastellit. Silti yökerho on minulle aina yökerho, kesät talvet ja sinne laitetaan näyttävää, ei pastellia.