Apuja,onko haitallista??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hermeliini:
Onkohan lääkkeillä vaikutusta tuohon vauvan painon kehitykseen ? Jos joutuu esim. syömään antibiootti ja penisilliinikuurin raskauden aikana ? Kertokaa jos teillä on kokemuksia, kiitos !

Tämä asia kiinnostaa myös minua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:
Eikö kenelläkään odottajalla ole todellakaan kokemuksia tuon ko. lääkkeen käytöstä ja sen vaikutuksiasta ?

Tuntuuhan tämä vähän uskomattomalta. Harmi jos kukaan ei kerro kokemuksiaan ja auttaisi näin toisia.
 
Muistakaa AINA kertoa olevanne raskaana, vaikka oisitte 39 rvk, ei se lääkäri välttämättä sitä huomaa - luulee vaan lihavaksi ;). Nyt oli kyse puhelinkeskustelusta, silloinkin pitää AINA kertoa moinen merkittävä asia. Jos sillä päivystävällä melkeinvalmislekurilla on just joku jalkapoikkiirtimelkein-tapaus viereisessä huoneessa ja hysteerinenmaniapotilas toisessa, ei ehkä älyä lukea kaikkia papereita/kansioita tietokoneelta.
 

Yhteistyössä