Apuva! Olen hukannut verotuspäätökseni ja nyt sitä tarvittais... :/ Pystyykö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuton jäljiltä paperit sekasin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuton jäljiltä paperit sekasin

Vieras
sellaisen uuden tulostamaan tuolta verohallinnon sivuilta itse? Tai saako ne tulostettua sen verotoimistossa samantien ( tarvittais muutaman tunnin päästä )? Tai tiedän, että sellainen on JOSSAKIN ( muistan kun se tuli ), mutta en nyt löydä sitä MISTÄÄN... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Mitäs jos katsoisit sieltä verohallinnon sivuilta...

Katsoin jo, mutta ne on niin he...tin sekavat, etten mä ainakaan löytäny. Mutta jos joku tietää / on ko. palvelua joskus etsinyt ja mahdollisesti löytänyt, niin kertois, mitä kautta sinne pääsee. Olisin samalla tehnyt muutoksen perhesuhteisiinkin, mutta sellastakaan kohtaa en löytänyt, mistä sen voi ilmoittaa sähköisesti, vaikka monessakin ohjeessa luki, että tietojen ajan tasalla pitäminen on tärkeää.... Pidä tässä sitten, kun siihen ei anneta mahdollisuutta... :headwall: No ei siinä mitään, lähden tästä sitten verotoimistoon ja tulostakoon sieltä sitten, kun ei kerran verkkopalvelut ole vielä niin pitkällä!

mee verotoimistoon, sieltä saa uuden. Sen saa joko hakemalla tai tilaamalla, saattoi maksaa jotain tyyliin 10? mut en oo ihan varma. Pari vuotta sitten piti hakea kun en kotoa löytänyt.

En usko, että itse pystyy tulostamaan, mutta soittamalla johonkin palvelunumeroon, voit saada uuden. Se sitten jo maksaakin hieman, mutta oma moka jos paperit hukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko, että itse pystyy tulostamaan, mutta soittamalla johonkin palvelunumeroon, voit saada uuden. Se sitten jo maksaakin hieman, mutta oma moka jos paperit hukkaa.

Soittamalla niitä ei kyllä täksi päiväksi saa. Toimistosta saa hakea heti, mut munkin mielestä maksaa sen 10 euroa.

Yhteistyössä