M
mistähän johtuu
Vieras
On täällä ainakin ja livenä nähnyt aika rumiakin lapsia vaika tietysti kaikista oma kaunein. Vieraan silmin katsottuna ei. Myös monilla suht kauneilla pareilla on ällistyttävän ruma lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Eivät ole rumia.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:On se kummallista etta tanne palstalle ovat keraytyneet kaikki komeiden ja kauniiden lasten aidit.Tuolla ulkosalla harvemmin niita oikeasti kauniita lapsia nakee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pk:ssa töissä:jännää että täällä on vain kauniiden lasten vanhempia. työssäni näen kyllä päivittäin ei-niin-kauniin, omituisen ja jopa vastenmielisen näköisiä lapsia.
Se johtuu sinusta, ei muista.
No tietysti niin. Kaikki lapset ovat kauniita.
Kauneus on edelleen subjektiivinen asia, eli päänsisäinen asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee.![]()
Avauksessa kysyttiin onko OMA vauvasi ruma. Harva oikeasti pitää omia lapsiaan rumina, koska heitä RAKASTAA. Rakkaus saa rumemmankin ihmisen näyttämään kauniilta =)
Mutta kyllä maailma on täys ei niin kauniita ihmisiä, ikään katsomatta. Joukkoon mahtuu siis ns alien-vauvojakin.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Minun lapseni on kaunis, mutta voin kyllä myöntää tavanneeni vielä kauniimpiakin lapsia. Kun tyttö syntyi olin jotenkin ihan hämmentynyt, että tuon näköinenkö siitä tuli (esikoinen, enkä yhtään osaannut odottaa tyttö saati kutillut ulkonäköä) enkä osannut yhtään arvioida oliko hän kaunis vai ruma vai siltä väliltä. mutta kun useampi kätilö vieläpä toisten äitien läsnäollessa ihasteli tytärtäni, niin ei kai se auttanut kuin uskoa, että kaunis on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:On se kummallista etta tanne palstalle ovat keraytyneet kaikki komeiden ja kauniiden lasten aidit.Tuolla ulkosalla harvemmin niita oikeasti kauniita lapsia nakee.
Ei täälläkän aina kuvissa jos puolueeton on.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no ei oo rumia meitin lapset
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja :):Minun lapseni on kaunis, mutta voin kyllä myöntää tavanneeni vielä kauniimpiakin lapsia. Kun tyttö syntyi olin jotenkin ihan hämmentynyt, että tuon näköinenkö siitä tuli (esikoinen, enkä yhtään osaannut odottaa tyttö saati kutillut ulkonäköä) enkä osannut yhtään arvioida oliko hän kaunis vai ruma vai siltä väliltä. mutta kun useampi kätilö vieläpä toisten äitien läsnäollessa ihasteli tytärtäni, niin ei kai se auttanut kuin uskoa, että kaunis on![]()
Voi pöljä. Niinhän ne sanovat kaikille vauvoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.
Mun tytär oli mun mielestä syntyessäänkin heti kaunis. Heti sillä hetkellä kun hän tuli ulos (oli kurottautunut nähdäkseni) näin, että hän oli täydellinen ja ihana. :heart: Sanoin heti ensimmäiseksi kätilölle, että hän on juuri niinkuin pitikin olla. :heart: :heart: Tuntui oudolla tavalla, kuin olisi katsonut peiliin ja tullut ehjäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:Ihanan nättejä ovat, varsinkin kuopus. Vissiin ei näinkään saisi sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.
Mun tytär oli mun mielestä syntyessäänkin heti kaunis. Heti sillä hetkellä kun hän tuli ulos (oli kurottautunut nähdäkseni) näin, että hän oli täydellinen ja ihana. :heart: Sanoin heti ensimmäiseksi kätilölle, että hän on juuri niinkuin pitikin olla. :heart: :heart: Tuntui oudolla tavalla, kuin olisi katsonut peiliin ja tullut ehjäksi.
Ihan oikein ja kauniisti sanottu sinulta ja meahilta. Mutta sinunkin lapsesi ovatkin kauniita mitä kuvissa nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eivät ne nyt rumia ole, mutta ihan tavallisia pulliaisia maantienharmaita ja harmaasilmäisiä, jotka ei massasta erotu sitten niin millään. 2/5 lasta olivat kyllä syntyessään niin hiton rumia, että mietein kyllä monasti, että tuleeko niistä ihmisen näköisiä ollenkaan, mutta tulihan niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no ei oo rumia meitin lapset
No sullahan onkin vallan ihanan kauniit. Muistan aina sen tummahiuksisen pikkuisen. Aikaisemmin jo mainitsin sinut.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:no ei oo rumia meitin lapset
No sullahan onkin vallan ihanan kauniit. Muistan aina sen tummahiuksisen pikkuisen. Aikaisemmin jo mainitsin sinut.
kiitti..pakko sanoa täällä on paljon kauniita lapsia kuvaketjuissa niitä näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja ei multa kannata kysyä:Ja niin pitää kaikkien lapsien omille vanhemmilleen ollakin maailman kauneimpia, siitähän se koko jälkeläisistä huolehtinen lähtee että ne ovat kaikella tavalla parempia kuin naapurin lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.
Ihan oikein ja kauniisti sanottu sinulta ja meahilta. Mutta sinunkin lapsesi ovatkin kauniita mitä kuvissa nähnyt.
Voinko kysyä missä ketjussa näitä kauniita lapsia voi ihastella? Vaikea uskoa että niin monta kaunista mahtuu yhdelle keskustelupalstalle.
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mistähän johtunee:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.
Voinko kysyä missä ketjussa näitä kauniita lapsia voi ihastella? Vaikea uskoa että niin monta kaunista mahtuu yhdelle keskustelupalstalle.
Älä kysy noin vaikeaa, mistä löytyy. Olen vaan täällä nähnyt ja ainakin noilla on silmääni kauniit lapset. Eli erityisen kauniita koska mieleen jääneet.