K
Kärtty
Vieras
Meillä on pari ylimääräistä kirjahyllyä. Oltiin helmikuussa laittamassa niitä kirpputorille, kun kaverin mies ilmoitti että hän haluaisi ne. Lupasin vielä ilmaiseksi, kun halusin päästä eroon, ja olisin joutunut lainaamaan isomman auton, että saisin ne kirpputorille. Kaiken piti olla ok. Mutta hakeminen venyi ja venyi ja venyi... viime viikolla ilmoitin, että nyt nämä kyllä pitäisi hakea, tarvitaan itse tuo tila muuhun. Sovittiin, että hakevat pääsiäisenä. Vielä tänään aamulla ilmoittivat, että ovat tulossa tänään keskipäivällä. Soitin sitten perään, kun ihmisiä ei näy ja kello käy jo kolmea, kaverit myös tiesivät että meidän pitää ehtiä kauppaankin haun jälkeen. Kaveri vastaa puhelimeen: "Joo, Jussi nyt päätti että ei haluakaan niitä, kun ei ne sittenkään mahdu tänne."
Ei pahoitteluja aiheutuneesta vaivasta, ei mitään... eivät edes itse viitsineet ilmoittaa, että eivät ole tulossa. Ja ihan ovat aikuisia ihmisiä, ei mitään ylikasvaneita teinäjä.
Nyt nyppii. Mihin tungen nuo kirjahyllyt? Vähän ovat isoja hakattavaksi palasiksi ja roskiin, mutta kun ei mikään kierrätyskeskuskaan ole auki ennen kuin pyhien jälkeen, ja silloinkin pitäisi jostain saada isompi auto... ARGH! Miksi ihmisten pitää olla niin hankalia?
Ei pahoitteluja aiheutuneesta vaivasta, ei mitään... eivät edes itse viitsineet ilmoittaa, että eivät ole tulossa. Ja ihan ovat aikuisia ihmisiä, ei mitään ylikasvaneita teinäjä.
Nyt nyppii. Mihin tungen nuo kirjahyllyt? Vähän ovat isoja hakattavaksi palasiksi ja roskiin, mutta kun ei mikään kierrätyskeskuskaan ole auki ennen kuin pyhien jälkeen, ja silloinkin pitäisi jostain saada isompi auto... ARGH! Miksi ihmisten pitää olla niin hankalia?