Arvioikaa joku muukin, että onko tämä CB positiivinen vastaus?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemuli91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta ihan plussahan tuo :) Onnea :) Mikä kiertopäivä?

Kolmen päivän päästä olis alkanu kuukautiset. :) Mulla on tullu kaikenlaisia oireita, kuten lämpöä ollu, oksettanu, väsyttäny aivan mielettömänä ja turvonnu rinnat, joten mun oli pakko tehdä testi tänään. Passitin miehen apteekkiin heti kun heräsin ja sanoin vaan, että nyt on semmonen tunne, että se testi on pakko tehdä. :) JA PLUSSA! En voi uskoa todeksi! Kiitos paljon kaikille! :)

[QUOTE="vieras";22386383]Tee abortti!

Mee opiskelemaan ja töihin! Ei ton ikäisen pitäs tulla jo tokaa kertaa äidiksi jumankauta!!!!![/QUOTE]

Miksi hänen pitäisi opiskella?

Mee opiskelemaan ja töihin! Ei ton ikäisen pitäs tulla jo tokaa kertaa äidiksi jumankauta!!!!![/QUOTE]

sulla oikeen meinaa tärpätä ku noin kateellisena siellä puhkut :)

Tänne pitäisi ehdottomasti saada keskisormihymiö...

Onnea ap:lle! :flower:

ai te onnittelette 19 vuotiasta teiniä joka odottaa jo toista?? :O

anna mun kaikki kestää, ei mikään ihme että suomalaiset on yksiä sossupummeja, ei arvosteta koulutusta, työtä, elämänkokemusta, kun kela ja sossu elättää kun aletaan jo teinistä pentuja pukkaamaan. Uskomatonta.

[QUOTE="vieras";22386990]ai te onnittelette 19 vuotiasta teiniä joka odottaa jo toista?? :O

anna mun kaikki kestää, ei mikään ihme että suomalaiset on yksiä sossupummeja, ei arvosteta koulutusta, työtä, elämänkokemusta, kun kela ja sossu elättää kun aletaan jo teinistä pentuja pukkaamaan. Uskomatonta.[/QUOTE]

Ei mua ainakaan Kela ja sossu elätä vaikka esikoinen syntyi kun olin 19.

[QUOTE="vieras";22386990]ai te onnittelette 19 vuotiasta teiniä joka odottaa jo toista?? :O

anna mun kaikki kestää, ei mikään ihme että suomalaiset on yksiä sossupummeja, ei arvosteta koulutusta, työtä, elämänkokemusta, kun kela ja sossu elättää kun aletaan jo teinistä pentuja pukkaamaan. Uskomatonta.[/QUOTE]

Mulla on hyvä ammatti, vakituinen työ, en sossun pummi niinkuin sä sen ilmoitit. Mulla on kaksi lasta, ja todellakin onnittelen 19 vuotiasta nuorta äitiä. Mulla on itsellä kokemusta siitä ettei lasten saanti ole kauhea helppoa ja keskenmenoista joten olen sitä mieltä että jokainen lapsi on lahja. Annetaan jokaisen elää elämäänsä niinkuin haluaa ja nauttia niistä ainut kertaisista aarteista

Mulla on hyvä ammatti, vakituinen työ, en sossun pummi niinkuin sä sen ilmoitit. Mulla on kaksi lasta, ja todellakin onnittelen 19 vuotiasta nuorta äitiä. Mulla on itsellä kokemusta siitä ettei lasten saanti ole kauhea helppoa ja keskenmenoista joten olen sitä mieltä että jokainen lapsi on lahja. Annetaan jokaisen elää elämäänsä niinkuin haluaa ja nauttia niistä ainut kertaisista aarteista

no höh onpas mulla paljon virheitä kirjoituksessa...mä vetoa siihen etten ole alkuperäinen suomalainen :D

Jos olet kerta aikuinen niinymmärrät varmaan että ympäristön hylkiminen pahentaa nuorten äitien pahaa oloa. Aina on lapset saatu kautta aikojen nuorena, me kolmekymppiset ämmät ollaa nykyajan tuotosta vaan heidän maailmassa.

Sisareni sai esikoisen 18 vuotiaana ja väitteli itsensä tohtoriksi muutama vuosi eteenpäin. Missä sossu?

Ei riitä kateus kun toinen raskautuu vaan on vielä kateellinen jos saa avustuksia kun on kaksi pientä lapsta kohta. Viisas se on kuka osaa pyytää vaikka tuskin aloittaja tällaisia avustuksia sossusta tarvistee. Ja mitä sitten vaikka tarvitseekin. Mielummin hänelle kun esim jollekkin juoppohullulle kuka ei koskaan ikinä aijo tehdä niiden rahojen eteen mitään.

Ei riitä kateus kun toinen raskautuu vaan on vielä kateellinen jos saa avustuksia kun on kaksi pientä lapsta kohta. Viisas se on kuka osaa pyytää vaikka tuskin aloittaja tällaisia avustuksia sossusta tarvistee. Ja mitä sitten vaikka tarvitseekin. Mielummin hänelle kun esim jollekkin juoppohullulle kuka ei koskaan ikinä aijo tehdä niiden rahojen eteen mitään.

mitä sinä siellä sekoilet? Miksi olisin kateellinen teinitytölle joka pilaa elämänsä? Itse olin koulutettu, vakityössä, oli kertynyttä varallisuutta ja talo, kun ensimmäistä lasta suunniteltiin. Ja niitä on jo kolme.
Onneksi osaan kasvattaa lapseni ettei ne ala lapsena tekemään lapsia.

Yhteistyössä