Asunto loukku;oma myymättä ja uusi olis valmiiksi katsottuna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missäpäin myytte? Meillä kanssa oma ollut myynnissä nyt kesäkuusta... kerrostaloasunto tosin. Eipä pahemmin "tosissaan" uskalla uutta edes katsella kun nihkeetä on tämä oman myynti. Näytöillä käviöitä ollut max 3 ja nyt pari kertaa ei yhtään kävijää. Vituttaa suorastaan jo.

Onko liian kovat hintapyynnöt asunnon kuntoon nähden? Huono paikka?
Ikäväähän tuo on, mutta minkäs sille voi jos kukaan muu ei ole kiinnostunut teidän kodeista! Asuntoa hankkiessa kannattaa jo vähän miettiä, onko sillä hyvät mahkut mennä kaupaksi sitten kun muuttoa olisi edessä! Tai näin me olemme ainakin aina asuntomme katsoneet ja kaupaksikin on mennyt todella hyvin!

Olipas rohkaisevaa kommenttia vieraalta...

Minulla uudelta hyvältä alueelta melkein uusi asunto. Mulla ei hinta ole kovin alhainen, mikä johtuu siitä että maksoin asunnosta itse paljon kun ostin sen huonoon aikaan. Se oli kylläkin ihan tietoinen valinta, kun tässä oli tarkoitus asua pitkään yksin. Nyt kun toinen puolisko on löytynyt, asunto alkaakin olla pieni.
Kiinteistövälittäjät meille sanoneet, että nyt käy kauppa hyvin hiljaa ja monet eivät uskalla asuntolainaa ottaa kun ajat ovat epävarmat.

Alkuperäinen kirjoittaja missäpäin:
Missäpäin myytte? Meillä kanssa oma ollut myynnissä nyt kesäkuusta... kerrostaloasunto tosin. Eipä pahemmin "tosissaan" uskalla uutta edes katsella kun nihkeetä on tämä oman myynti. Näytöillä käviöitä ollut max 3 ja nyt pari kertaa ei yhtään kävijää. Vituttaa suorastaan jo.

Länsi-Uudellamaalla ja myynnissä 110neliön rivari. Mut en olis uskonu et näin hidasta touhua on.Joka vko joku käy yksityisnäytössä-suurimmalla osalla kiinnostusta mutta myöskin oma myymättä-kiva kierre.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko liian kovat hintapyynnöt asunnon kuntoon nähden? Huono paikka?
Ikäväähän tuo on, mutta minkäs sille voi jos kukaan muu ei ole kiinnostunut teidän kodeista! Asuntoa hankkiessa kannattaa jo vähän miettiä, onko sillä hyvät mahkut mennä kaupaksi sitten kun muuttoa olisi edessä! Tai näin me olemme ainakin aina asuntomme katsoneet ja kaupaksikin on mennyt todella hyvin!

Ei ole -neliö hinta alueen hintatasoon nähden normaali-asunto hyväkuntoinen,viimeisin tekniikka ja rempattu 3v sitten. Alue on tämän paikkakunnan "parhaimmistoa" eli jos haluaa halvemmalla toki valitsee muun asuinalueen ja pääsee kunnan vuokratalojen viereen.

Alkuperäinen kirjoittaja missäpäin :
Meillä ainakin hinta TOSI alhainen, verrattuna alueen hintatasoon. Kaksi vuotta vanha, joten lähes uutta vastaava. Mutta EI VAAN kauppa käy.

OPKK;n välittäjä sanoi että 9vuoteen ei ole kauppa käyny näin nihkeästi

meill' on myös omakotitalo myytävänä savossa ja uutta etsitään uudelta maalta. Muutto miehen työn perässä. Tuleva viikonloppuna on ollut myynnissä 1kk ja tiedetään, että odottaa saa, mutta harmittaa kun mies jo viikot on uudessa kaupungissa ja me täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:
meill' on myös omakotitalo myytävänä savossa ja uutta etsitään uudelta maalta. Muutto miehen työn perässä. Tuleva viikonloppuna on ollut myynnissä 1kk ja tiedetään, että odottaa saa, mutta harmittaa kun mies jo viikot on uudessa kaupungissa ja me täällä.

Ostakaa tää meidän rivari!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kia:

sorry omakotitaloa etsitään ja vielä ei ole kolahtanut yksikään ja onneksi kun ovat huiman hintaisia verrattuna meidän tämän hetkiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kia:

sorry omakotitaloa etsitään ja vielä ei ole kolahtanut yksikään ja onneksi kun ovat huiman hintaisia verrattuna meidän tämän hetkiseen.

Savon hintatasoa ei ikävä kyllä voi verrata tänne!Meil rivari ja hinta 220 000e-tuleva talomme (toivottavasti)ok-talo ja hinta 430 000e

Joo, mullaki on talo myytävänä.Ollaan asuttu tässä toisessa (joak rakennettiin miehen kanssa joka lähti lätkimään ja jätti mulle kaikki.Omaisuuden ja velat ym.)
Olen ensin vuokrannu mut nyt tuli todellinen valiuuttavaje tähän huusholliin ja on myynnissä.Tyhjillään.Huomenna mennään taas raivaamaan vanhempien kanssa sinne pihaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Joo, mullaki on talo myytävänä.Ollaan asuttu tässä toisessa (joak rakennettiin miehen kanssa joka lähti lätkimään ja jätti mulle kaikki.Omaisuuden ja velat ym.)
Olen ensin vuokrannu mut nyt tuli todellinen valiuuttavaje tähän huusholliin ja on myynnissä.Tyhjillään.Huomenna mennään taas raivaamaan vanhempien kanssa sinne pihaa.

Missä päin?Etsin taloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Inka:

Missä päin?Etsin taloa.

Mäntsälässä

Missä päin?Etsin taloa.

Mäntsälässä

Liian kaukana Helsingistä.Harmi.

Onpa "hauska" kuulla, ettemme ole ainoita, jotka painiskelee nihkeän asuntokaupan kanssa...
Meillä ollut omakotitalo myynnissä helmikuusta lähtien. Ei uskalla ostaa uudelta paikkakunnalta asuntoa,joten nyt ollaan vuokralla ja odotellaan josko joku ostais meijen talon. Välittäjää ollaan jo kertaalleen vaihdettu ja hinta on niin alhainen, ettei voi enää vähempää pyytää |O

Missä päin?Etsin taloa.

Mäntsälässä

Liian kaukana Helsingistä.Harmi.

Juu, kestää puolisen tuntia keh' kolmosen kohdalle.Moottoritietä ku ajelee.
Mä kävin töissä Myyrmäessä ja olin nopeemmin töissä ku työkaverit Vuosaaresta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Vaikka kuinka polttelisi niin varo kahden asunnon loukkua nyt.

Iso peesi tähän. Tuttavaperhe rakennutti just unelmiensa omakotitalon. Ja laittoivat vanhan asuntonsa myyntiin. Vaan eivät saaneetkaan vanhaa myytyä ja lopulta heidän oli pakko laittaa uusi koti suoraan myyntiin. Nyt on uusikin koti ollut hetken myynnissä, mutta ostajia ei vaan löydy. Ja tämä perhe on totisesti pulassa rahojensa kanssa :(

Yhteistyössä