Asuntoja komen miljoonan edestä. Olen hetken paikalla jos haluatte kysyä jotain.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lilly";25918144]Oletko saanut yviä vuokralaisia?[/QUOTE]

enimmäkseen hyviä, kerran oli eräs vanha herra kellä oli kyllä rahaa mutta vuokranmaksu oli silti aina kovin vaikean tuntuista.

[QUOTE="vieras";25918140]Tuhlaatko rahojasi esim. kalliisiin laukkuihin ym? Ihan vain koska voit ja haluat?[/QUOTE]

Minä en ainakaan tuhlaa. Ei kävisi edes mielessä.

[QUOTE="Dina";25918229]Ei ole eikä toivottavasti tule koska mulla on pieni fobia matoihin, lähinnä enimmäkseen kastematoihin...[/QUOTE]

Et ole tainnut koskaan käydä mato-ongella?

[QUOTE="sss";25918198]minkä ikäinen olit itse, kun menetit vanhempasi ja kuinka vanhoina he kuolivat?
olen pahoillani puolestasi, koska sinulla ei ole enää heitä.[/QUOTE]

Isä kuoli kun olin juuri täyttänyt 20 onnettomuudessa ja äiti viisi vuotta sitten sairauteen.. Olen nyt siis jo reilusti yli 30...

[QUOTE="vieras";25918130]Hienoa! Olet sitten rikas, mutta oletko onnellinen?[/QUOTE]

No olo on joskus yksinäinen kun on tapahtunut jotain mukavaa eikä voi kertoa siitä äitille, oltiin aika läheisiä. Mulla on kuitenkin hyvä mies, lapsi ja koira joten ei valittamista =)

[QUOTE="vieras";25918140]Tuhlaatko rahojasi esim. kalliisiin laukkuihin ym? Ihan vain koska voit ja haluat?[/QUOTE]

No en ole kauheasti laukkujen ja kenkien perään, viimeksi taisin ostaa korkkarit ihan Kärkkäiseltä mutta jos löydän jotain kivaa niin kyllä sen ostankin. Lähinnä ehkä rahaa tulee tuhlailtua eniten ravintoloihin ja hyvään ruokaan. Ulkomailla saatan sitten sortua enemmän ostelemaan kaikenlaista..

Yhteistyössä