Audi-mies puhui 80% täyttä asiaa. Miksi kaikki mursuviiksiset, huono itsetuntoiset feministit on nyt suuttuneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En kyllä osannut suuttua sen sanoista, lähinnä nauratti jotkut kohdat. Mutta totta oli moni kohta.

Tämä on muuten ensimmäinen aiheesta avaamani ketju, onko ne muut taas "en minä ainakaan palvele ketään" - viestäjä pullollaan?

Ovat ja ne, jotka ovat allekirjoittavat Kiesin lausunnon (siis naiset) ovat kuulemma nyrkin ja hellan välissä, kouluttamattomia kotiäitejä, jotka haluavat vain miellyttää miehiä :whistle:

Oh dear :D Pitää mennä kysymään mieheltä miksen mä nyt ole nyrkin ja hellan välissä vaikka sille aamupalaa tänään kysymättä teinkin ;)

Sinä elät alistettuna parisuhteessa! |O

mä kans sit vissiin :laugh:

Jos sanoisin että miehen täytyy pitää huolta naisesta ja mies on luotu naista palvelemaan, vaihtamaan lamput sun muuta niin ei se ketään haittaisi?

Juuri näin. Mutta kun tasa-arvo on nykyään sitä, että naiset haluavat nostaa itsensä miehiä ylemmäksi.

Miten niin? Kuka tässä on nostamassa itseään miehiä ylemmäksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä osannut suuttua sen sanoista, lähinnä nauratti jotkut kohdat. Mutta totta oli moni kohta.

Tämä on muuten ensimmäinen aiheesta avaamani ketju, onko ne muut taas "en minä ainakaan palvele ketään" - viestäjä pullollaan?

Ovat ja ne, jotka ovat allekirjoittavat Kiesin lausunnon (siis naiset) ovat kuulemma nyrkin ja hellan välissä, kouluttamattomia kotiäitejä, jotka haluavat vain miellyttää miehiä :whistle:

No niinhän se väite meni:
"Nainen on tarkoitettu olemaan haluttu ja pitämään huolta miehestä."

Minut on ainakin tarkoitettu elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluan. Rakastamaan ja olemaan rakastettu. Minun ei tarvitse silittää mieheni paitoja saadakseni vastarakkautta.

Minun mielestäni parisuhde taas on kahden kauppa, jossa täytyy tehdä tekoja toiselle jotta toinenkin pysyy onnellisena ja saa vastavuoroisesti toiselta itselleen jotain, esim. hierontaa.

Joittenkin naisten mielestä miehen pitäisi palvoa häntä, vaikka nainen vain makaisi aamusta iltaan sohvalla ja käskyttäisi miestä siivoamaan koko kodin. Se olisi sitä tasa-arvoa ilmeisesti, ei tarvitse tehdä mitään ja saa vastarakkautta - tosin mitä rakastamista se on naiselta, jos ei huomioi miestään ikinä?

Oh dear :D Pitää mennä kysymään mieheltä miksen mä nyt ole nyrkin ja hellan välissä vaikka sille aamupalaa tänään kysymättä teinkin ;)

Sinä elät alistettuna parisuhteessa! |O

:o :(

Mun mielestä nainen voi miestä miellyttääkin olematta alistettu, samoin kuin mies naista. Mun mielestä mies ja nainen on yhdessä luotu toisilleen, ja parisuhteessa on kaksi luotu toisilleen.

Ja tämä Audimies, mitä sitten vaikka hänellä on tällainen mielipide? Mitä se ketään hetkauttaa? Vai osuiko se arkaan paikkaan kun siitä nyt niin huudetaan, täälläkin? :D

No, mulla on ongelma tän lauseen kanssa:

"Nainen on tarkoitettu olemaan haluttu ja pitämään huolta miehestä."

Minua ei ole "tarkoitettu" yhtään mihinkään jonkun toisen määrittelemään rooliin. Määrittelen roolini ihan itse.

Ja tämä Audimies, mitä sitten vaikka hänellä on tällainen mielipide? Mitä se ketään hetkauttaa? Vai osuiko se arkaan paikkaan kun siitä nyt niin huudetaan, täälläkin? :D

Niinpä, se on sen mielipide, mitä sitten? Mutta ne on ne mursuviiksiset femakot huutamassa tasa-arvon perään.

Minun mielestäni parisuhde taas on kahden kauppa, jossa täytyy tehdä tekoja toiselle jotta toinenkin pysyy onnellisena ja saa vastavuoroisesti toiselta itselleen jotain, esim. hierontaa.

Joittenkin naisten mielestä miehen pitäisi palvoa häntä, vaikka nainen vain makaisi aamusta iltaan sohvalla ja käskyttäisi miestä siivoamaan koko kodin. Se olisi sitä tasa-arvoa ilmeisesti, ei tarvitse tehdä mitään ja saa vastarakkautta - tosin mitä rakastamista se on naiselta, jos ei huomioi miestään ikinä?

Nimenomaan, parisuhde on kahden kauppa. Se ei mene niin, että nainen silittää miehen paidat, laittaa ruoat, pukeutuu kauniisti miehen maatessa sohvalla oluttölkki kädessä töllön ääressä. Vaan molemmat huomioivat toisiaan tasapuolisesti. Siitä on kyse.

Me ollaan ilmeisesti samaa mieltä jokseenkin tästä asiasta, mä en vain itse ole törmännyt vielä keneenkään naiseen, joka vaatisi miestä palvomaan itseään tekemättä itse mitään.

Jos en miellytä tälläsenään, niin ei voi mitään. Kyllähän niitä lapasia löytyy, tääkin palsta pullollaan.
Tietenkin tykkään miellyttää miestäni, mutta jos en saisi ikinä mitään takasin, niin loppuisi alta aikayksikön.
En oo itse luojan kiitos vielä törmännyt mieheen, joka mieluummin ottaisi naisen joka tekee kaikkensa miellyttääkseen, kuin jonkun naisen jolla on oma tahto ja vähän jotain särmääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Niinpä, se on sen mielipide, mitä sitten? Mutta ne on ne mursuviiksiset femakot huutamassa tasa-arvon perään.

Siis missä on mursuviiksinen femakko joka huutaa tasa-arvon perään? En edelleenkään näe. Sen sijaan näen naisia, jotka ovat suivaantuneet siitä, että heidän väitettään olevan tarkoitettuja miehen huoltajiksi.

Siis missä on mursuviiksinen femakko joka huutaa tasa-arvon perään? En edelleenkään näe. Sen sijaan näen naisia, jotka ovat suivaantuneet siitä, että heidän väitettään olevan tarkoitettuja miehen huoltajiksi.

Ei ehkä tarkoitettuja, mutta joskus jossain parisuhteessa joku nainen voisi miehensä ja itsensä edes kerran huoltaa. Nousisi uuteen aamun sellainen suhde =)

Nimenomaan, parisuhde on kahden kauppa. Se ei mene niin, että nainen silittää miehen paidat, laittaa ruoat, pukeutuu kauniisti miehen maatessa sohvalla oluttölkki kädessä töllön ääressä. Vaan molemmat huomioivat toisiaan tasapuolisesti. Siitä on kyse.

Me ollaan ilmeisesti samaa mieltä jokseenkin tästä asiasta, mä en vain itse ole törmännyt vielä keneenkään naiseen, joka vaatisi miestä palvomaan itseään tekemättä itse mitään.

Ja missäs kohtaa kukaan, edes Kiesi on sanonut, että naisen pitää palvella häntä ja hän itse makaa oluttölkki kädessä sohvalla? Miehellä on ikää n. 60 vuotta ja kuvasta näkee selvästi kropasta, että ei oluen juontia harrasta ainakaan niin paljon, kuin moni jo parikymppinen kaljapömpän omistaja. Selvästi pitää siis itsestäänkin huolta ja haluaa samankaltaisen kumppanin, sekös niitä suututtaa jotka harrastavat sohvalla makaamista ja mahan kasvattamista, olipa sitten mies tai nainen.

Minä en käsitä että miksi hirveä naisten syyllistys taas täällä naisten keskuudessa? Onko se jotenkin hienompaa olla se "jätkä", nuolla miesten persettä sen takia että vaikuttais hyvällä itsetunnolla varustetulta? Tietyt tyypit täällä palstalla tekee tuota aina ja se jos joku kielii siitä huonosta itsetunnosta, minun mielestä. Pakko olla aina samaa mieltä miesten kanssa ja miesten puolella:whistle:
Eiköhän tuo juttu ole median synnyttämä kohu, jossa aika paljon työntekijöistä miehiä. Ei tavisnaisella ole mitään osaa eikä arpaa tuohon kohuun, eikä siitä älykkään ihmisen pitäisi vetää sellaisia johtopäätöksiä että kaikki rumat naiset ovat nousseet barrikadeille, Todellisuudessa kellään ei taida edes kiinnostaa paitsi niillä jotka saa palkkansa siitä kun kirjoittavat kohujuttuja.
Ja minähän palvelen miestäni todennäköisesti enemmän kuin kukaan täällä enkä ole vähääkään tasa-arvon kannattaja mutta ei minun itsetunto siitä kohenekaan jos haukun kaikki rumat femakot :whistle:

Siis ketä täällä on nyt huudellut? Jokainenhan on vaan ilmaissut ihan fiksusti mielipiteensä niin kuin saakin..
Vähän vaikuttas nyt siltä, että sulla on jotain niitä ihmisiä vastaan jotka uskaltaa itselleenkin jotain vaatia, etkö itse ole koskaan niin tehnyt?

Alkuperäinen kirjoittaja lopo:
Siis ketä täällä on nyt huudellut? Jokainenhan on vaan ilmaissut ihan fiksusti mielipiteensä niin kuin saakin..
Vähän vaikuttas nyt siltä, että sulla on jotain niitä ihmisiä vastaan jotka uskaltaa itselleenkin jotain vaatia, etkö itse ole koskaan niin tehnyt?

Miksi minä en sitten sais sanoa, omaa mielipidettäni, joka on Eskon kanssa aika yhteneväinen? Eikä mulla ole mitään ketään vastaan, noin periaatteessa ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lopo:

Miksi minä en sitten sais sanoa, omaa mielipidettäni, joka on Eskon kanssa aika yhteneväinen? Eikä mulla ole mitään ketään vastaan, noin periaatteessa ainakaan.

Kuten Kotilehmä asian ilmaisi, tasa-arvo on sitä että naisten pitää ajatella aina kaikesta samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset, ei saa olla omia aivoja joilla ajatella, etenkään jos ajatukset ovat usein samalla linjalla kuin miehillä. Naiset, jotka hokevat että sukupuoleen ei pidä katsoa asioissa, sanovat itse ettei naisilla ole oikeutta ajatella kuten mies, sehän on heti perseen nuolemista jos ajattelee niillä omilla aivoillansa - ei nainen saa niin tehdä! Se taas siitä "tasa-arvosta"..
:whistle:

Hassua, että puhut mursuviiksisistä.. Oon meinaan aina sun juttujen perusteella kuvitellu sulle sellaset, plus paskamahan, mustuneet harvat hampaat ja hikiläiskäsen kauhtuneen t-paidan...

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
No, mulla on ongelma tän lauseen kanssa:

"Nainen on tarkoitettu olemaan haluttu...."

Munkin mielestä EK on vähän hakotieillä, oikeasti nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi.

Ainakin mun vaimolle tulee paha mieli jos hän ei saa minulta huomiota ja jos en osoita hänelle, että hän on haluttava.

Eli naisen ei tarvitse olla mitään mitä hän itse ei halua.

Kuten Kotilehmä asian ilmaisi, tasa-arvo on sitä että naisten pitää ajatella aina kaikesta samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset, ei saa olla omia aivoja joilla ajatella, etenkään jos ajatukset ovat usein samalla linjalla kuin miehillä. Naiset, jotka hokevat että sukupuoleen ei pidä katsoa asioissa, sanovat itse ettei naisilla ole oikeutta ajatella kuten mies, sehän on heti perseen nuolemista jos ajattelee niillä omilla aivoillansa - ei nainen saa niin tehdä! Se taas siitä "tasa-arvosta"..
:whistle:

Mun mielestä koko tasa-arvohömpötys on mennyt liian pitkälle. Naiset saa vaatia miehiltä ihan mahdottomia, että oltaisiin tasa-arvoisia, mutta auta armias, jos mies vaatii naiselta jotain, se on heti alistamista.

Yhteistyössä