O
o
Vieras
Pitihän sen puheita naurettavina useat miehetkin. Mut ehkä niilläkin on mursuviikset ja huono itsetunto. Feministeiksi varmaan tunnustautuu ainakin osa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lk:Hassua, että puhut mursuviiksisistä.. Oon meinaan aina sun juttujen perusteella kuvitellu sulle sellaset, plus paskamahan, mustuneet harvat hampaat ja hikiläiskäsen kauhtuneen t-paidan...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä allekirjoitan suurimman osan sen ukon lausunnoista.
Miksi joku ei haluais näyttää haluttavalle? Ja kyllä korkkarit näyttää jalassa paaaljon paremmalle, kuin lenkkarit. Köyhillä ei ole varaa Audiin, sehän nyt on ihan itsestäänselvyys. Ja kyllähän nainen antaa tunteiden sanella enemmän käytöstään, kuin järjen.
Mistä moinen kohu?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:En kyllä osannut suuttua sen sanoista, lähinnä nauratti jotkut kohdat. Mutta totta oli moni kohta.
Tämä on muuten ensimmäinen aiheesta avaamani ketju, onko ne muut taas "en minä ainakaan palvele ketään" - viestäjä pullollaan?
Ovat ja ne, jotka ovat allekirjoittavat Kiesin lausunnon (siis naiset) ovat kuulemma nyrkin ja hellan välissä, kouluttamattomia kotiäitejä, jotka haluavat vain miellyttää miehiä![]()
No niinhän se väite meni:
"Nainen on tarkoitettu olemaan haluttu ja pitämään huolta miehestä."
Minut on ainakin tarkoitettu elämään juuri sellaista elämää kuin itse haluan. Rakastamaan ja olemaan rakastettu. Minun ei tarvitse silittää mieheni paitoja saadakseni vastarakkautta.
Minun mielestäni parisuhde taas on kahden kauppa, jossa täytyy tehdä tekoja toiselle jotta toinenkin pysyy onnellisena ja saa vastavuoroisesti toiselta itselleen jotain, esim. hierontaa.
Joittenkin naisten mielestä miehen pitäisi palvoa häntä, vaikka nainen vain makaisi aamusta iltaan sohvalla ja käskyttäisi miestä siivoamaan koko kodin. Se olisi sitä tasa-arvoa ilmeisesti, ei tarvitse tehdä mitään ja saa vastarakkautta - tosin mitä rakastamista se on naiselta, jos ei huomioi miestään ikinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja lopo:Siis ketä täällä on nyt huudellut? Jokainenhan on vaan ilmaissut ihan fiksusti mielipiteensä niin kuin saakin..
Vähän vaikuttas nyt siltä, että sulla on jotain niitä ihmisiä vastaan jotka uskaltaa itselleenkin jotain vaatia, etkö itse ole koskaan niin tehnyt?
Miksi minä en sitten sais sanoa, omaa mielipidettäni, joka on Eskon kanssa aika yhteneväinen? Eikä mulla ole mitään ketään vastaan, noin periaatteessa ainakaan.
Kuten Kotilehmä asian ilmaisi, tasa-arvo on sitä että naisten pitää ajatella aina kaikesta samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset, ei saa olla omia aivoja joilla ajatella, etenkään jos ajatukset ovat usein samalla linjalla kuin miehillä. Naiset, jotka hokevat että sukupuoleen ei pidä katsoa asioissa, sanovat itse ettei naisilla ole oikeutta ajatella kuten mies, sehän on heti perseen nuolemista jos ajattelee niillä omilla aivoillansa - ei nainen saa niin tehdä! Se taas siitä "tasa-arvosta"..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja lk:Hassua, että puhut mursuviiksisistä.. Oon meinaan aina sun juttujen perusteella kuvitellu sulle sellaset, plus paskamahan, mustuneet harvat hampaat ja hikiläiskäsen kauhtuneen t-paidan...
Näetkö sä mut jostain![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noh noh:Sulla on kyllä tosi mielenkiintoisia mielipiteitä näistä "muista naisista", niin tässä ketjussa, kuin tuossa "Esko Kiesi irtisanoutui" ketjussa. Joko sä et tunne yhtään naista oikeasti tai sitten sun KAIKKI kaverit on täysiä vajakkeja. Toivottavasti et enää yleistä näitä sun ihmeellisiä totuuksia kaikista "toisista naisista ja noista muista naisista".
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Yllä oleva vieras - On paljon erilaisia naisia, joten ei ole mitään yhtä yleistystä joka sopisi kaikkiin. Yleisellä tasolla tuo tasa-arvon hakeminen on nykyään valitettavasti sitä, että naiset itse haluavat pistää naiset tiettyyn muottiin (esim. äsken ilmi tullut esimerkki, että ei ole hyväksyttävää naisena ajatella kuten mies) ja alistaa miehiä - miehiltä saa vaatia vaikka mitä, mutta mies ei saisi vaatia naiselta mitään.
Ja minähän olen hiljattain tajunnut oman omituisuuteni laidan, en miellytä miehiä enkä naisia, en koe kuuluvani selvästi kumpaankaan sukupuoleen - sitä on monen naisen ja miehen vaikea käsittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ri:Onko täällä palstalla nyt tullut ilmi että joku ajattelee noin kun kuvailit?
Siis ei kai kukaan normaali järjellä varustettu ihminen ajattele noin, että voi vaatia mitä vaan mieheltä mutta ei sitten naiselta.
Hhaha, voi tää oli jut niinkun meilläAlkuperäinen kirjoittaja Mutta:minua ei ole luotu passaamaan ukkoa. Siivooja saa siivota, saarioinen voi hoitaa ruuanlaiton, ukko lapset ja minä ... Minä kyllä ajattelen passaavani lähinnä vain itseäni.
Mutta olemme yhä samaa mieltä - sehän oli vain 80% täyttä asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja noh noh:Sulla on kyllä tosi mielenkiintoisia mielipiteitä näistä "muista naisista", niin tässä ketjussa, kuin tuossa "Esko Kiesi irtisanoutui" ketjussa. Joko sä et tunne yhtään naista oikeasti tai sitten sun KAIKKI kaverit on täysiä vajakkeja. Toivottavasti et enää yleistä näitä sun ihmeellisiä totuuksia kaikista "toisista naisista ja noista muista naisista".
Minäkin olen joskus miettinyt että kuinka pieni piiri ihmisillä täytyy niissä tuttavissa olla, jos kaiki naiset on tietynlaisia, paitsi minä tietenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kun KKK ja Emilyn nyt ovat sinkkuja niin heidän elämällään ei ole mitään tarkoitusta, kun nainenhan on tarkoitettu vain miellyttämään miestä...
Ikävä tosiasia, mutta ehkä ne Emilyninkin parisuhteet voisivat toimia, josko uskoisi, että suurimmalle osalle miehistä ei riitä se, että nainen on hoikka, käyttää korkkareita ja näyttää hyvältä. Kyllä se pään sisin vaan eniten merkkaa. Ei se ole pelkkää legendaa se sisäinen kauneus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:E
Ikävä tosiasia, mutta ehkä ne Emilyninkin parisuhteet voisivat toimia, josko uskoisi, että suurimmalle osalle miehistä ei riitä se, että nainen on hoikka, käyttää korkkareita ja näyttää hyvältä. Kyllä se pään sisin vaan eniten merkkaa. Ei se ole pelkkää legendaa se sisäinen kauneus.
Alkuperäinen kirjoittaja lk:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Ja tämä Audimies, mitä sitten vaikka hänellä on tällainen mielipide? Mitä se ketään hetkauttaa? Vai osuiko se arkaan paikkaan kun siitä nyt niin huudetaan, täälläkin?![]()
Niinpä, se on sen mielipide, mitä sitten? Mutta ne on ne mursuviiksiset femakot huutamassa tasa-arvon perään.
Hassua, että puhut mursuviiksisistä.. Oon meinaan aina sun juttujen perusteella kuvitellu sulle sellaset, plus paskamahan, mustuneet harvat hampaat ja hikiläiskäsen kauhtuneen t-paidan...
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kun KKK ja Emilyn nyt ovat sinkkuja niin heidän elämällään ei ole mitään tarkoitusta, kun nainenhan on tarkoitettu vain miellyttämään miestä...
Ja sinun mielestäsi naisen pään sisällä ei voi olla mitään, jos nainen on hoikka, käyttää korkkareita ja näyttää hyvältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:E
Ulkonäkösi ei taida olla puoleensa vetävä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:E
Ulkonäkösi ei taida olla puoleensa vetävä![]()
Onhan se tietyissä tilanteissa. Mutta kotona mä voin maata verskoissa ja paskasen letin kanssa ilman, että mun ukko lähtee joko kävelemään tai vieraisiin. Se kun rakastaa mua ihmisenä eikä sen takia, että mä näytän hyvältä.